Rekonstrukce, demolice i novostavba. SŽ zmodernizuje nádražní budovu v Táboře
Nádražní budova v Táboře po rekonstrukci, vizualizace. Pramen: SŽ

Jako hlavní vstup na nádraží bude sloužit přízemní stavba, která vznikne nad podchodem.
Dneska by se Švejk na cestě k regimentu nemohl opozdit, protože v Táboře na nádraží by nemohl sedět a popíjet jedno pivo za druhým.
Po otevření 4.koridoru v Táboře, myslím v roce 2008,došlo pouze k úpravě odbavovací haly.Vzniklo o něco lepší bistro a nová trafika, prošla mírná rekonstrukce kas. Co si pamatuji, byl tam snad i problém s památkáři, akoli totální hrůza, která tam vznikla před 89 v podobě přístavby veřejných WC a z druhé strany nějakého fastfoodu otevřeného v době nedávné, nikomu nevadila. To nádraží to potřebuje jako sůl včetně renovace parku před nádražím, který byl vždy silně kolonizovaný občany bez práce a bydlení, ale možná, že ted už je to lepší.
Souhlasím, jen je tam trafika v čekárně, v bývalé hospodě je prázdno, jeden čas tam byl nějaký kebab, ale moc dlouho nevydržel. Poté se ještě upravil prostor, kde je teď pekarna.
Park je města. Řešit to ovšem oblíbeným beton, asfalt, žádné lavičky a nejlépe i žádná zeleň asi nebude tím pravým ořechovým.
Město na to má projekt, který by měl navázat na rekonstrukci nádraží.
Dobrá správa nádražních budov zase mrhá prostředky a opravuje opravené. Doporučil bych panu bakaláři, když už tak moc chtějí opravovat nějaké nádraží, aby se jel podívat třeba do Nymburka. Případně aby se v Dlážněné raději začali věnovat tratím. Už za 3 roky jich mají dle svých plánů stavět/opravovat odhadem 1000 km.
#dobrasprava #svobodaven
Olbramovice, Votice a Tábor. Zřejmě dobrej oddíl 😀
Votice – opravená jen fasáda a část přízemí (ve zbytku je technologie). WC je venku stojící Toi Toika a patro je neobyvatelné. U Votic se trať měla přeložit k městu a udělat zastávku tam, nazdický zářez nahradit tunelem – bohužel na takovou stavbu nebyla na začátku století odvaha (nakonec to ani není mezi Bystřicí a Voticemi narovnané na 160 km/h, a to je to skoro celé v nové stopě). Olbramovice jsou opravené ještě méně, hnusná čekárna jak v 70. letech, budova nezateplená (a to jsou v ní byty), prý je v budově ní problém s radonem, barabizna na bagr to… Číst vice »
Mezi Bystřici a Voticema je rychlost 160
Ale jo, máte pravdu (jezdím R).
Za 80 mega budou i kachličky https://zdopravy.cz/votice-jako-prestupni-uzel-mesto-vypsalo-tendr-na-terminal-u-nadrazi-za-80-milionu-236762/
Vyhazování peněz daňových poplatníků.
V Olbramovicích problém s radonem … Tak nebylo by divu, když budova sedí na studni, jejíž odvětrávání koridoroví inženýři nechali zrušit.
Čekárna v 70. letech byla v Olbramovicich úplně jinde, útulná a vytápěná. To, co je tam teď už dlouhé roky je vestibul. To, že koridoroví inženýři nějak zapomněli na informační tabuli v něm, to si stěžuj jinde, stejně jako na to, proč velmi často je v něm praktikován studený odchov. Lidi už si zvykli, jinde totiž není vůbec nic, tak nebul.
Já nebulím, jen vyvracím kec, že jsou Olbramovice opravené.
Já bych zase doporučil tobě, abys nedal na opravenou fasádu a šel se na ty budovy podívat, můžeš i tady: https://en.mapy.cz/s/nozalubazu
Před 15 lety se vyměnily okna a zlepšila čekárna a kasy, ale zbytek budovy teda moc opraveně nevypadá.
Co je prosím na taborskem nádraží opravené?
Asi si to plete s Veselím nad Lužnicí, to vypadá solidně.
Bohužel jen část která patří SŽ. Druhá část, kde je nádražka a která (pro mě nepochopitelně) patří ČD na opravu zatím čeká Pokud to půjde stejně rychle, jako rekonstrukce WC v této části (to už je rozkopané nejméně 2 roky), tak to hned tak nebude.
Opravit budovy nádraží v Táboře je potřeba, jak prase drbání.
Je to tam, jak „každý pes, jiná ves“.
https://www.vlakemjednoduse.cz/wp-content/uploads/2021/02/Tabor-2020-07-09_16_small.jpg
Vpravo: vstup do nádraží
Vlevo: – vstup do podchodu k peronům
Na rozdíl od jiných podobných aspoň od pokladny na nástupiště suchou nohou. Což se třeba o Čerčanech nebo Olbramovicích říct nedá. Mimochodem, o ty litinový sloupy mám strach. Ty z Kladna už taky nikdy nikdo neviděl.
to bylo snad nedávno už opravené ne???a viděli jste tu hrůzu u nás v Boleslavi????
Tymínusy nechápu, vždyť je to pravda… Tábor se dělal někdy po roce 2000, ne?
Běžte se tam podívat, ogaři.
A co tam kdy bylo opravené? Nádražní budova tu rekonstrukci potřebuje
Ale ne hurá stylem polystyren a plastový okna.
V Mladé Boleslavi se již brzy dočkáte fungl nová budovy.
Opravdu považujete táborské nádraží za nedávno opravené?
Dobrá sprava uvádí, že zahájení prací je v plánu letos v srpnu, v článku je uvedeno v červnu.
Chybí mi tam vizualizace oné přízemní stavby, která vznikne nad podchodem, kde bych čekal dle popisu změnu největší…
Hned obr. č. 1.
Tam je v současné době čekárna, vstup do podchodu je na jiném místě
afaik rekonstrukci nedavno prosla i tato budova i Tabore, hadam cca 2010. Pamatuji si, ze tam tehdy doslo ke znacnemu zlepseni.
Prekvapuje me, ze dobra sprava ma dost energie na opakovane rekonstrukce nadraznich budov, kdyz by bylo jejich mapy na webu mela v roce 2028 zacit stavba az stovek kilometru trati. Na jejich miste bych se soustredil na to
Ano, také jsem si na tu rekonstrukci při čtení článku vzpomněl. No jak ten čas letí, já bych myslel spíš 10 let, no ale koridor se dělal od roku cca 2005 (např. 2006 Stránčice) tak to tak asi bude. Asi už má SŽ(DC) vše zrekonstruované (kromě nádraží, která nechává spadnout jako třeba Zdislavice), tak začíná druhé kolo. Neřikám, že by neměla ta nádraží udržovat (to by měla a častějc), ale interval přestaveb 15 let je dost divný.
Zdislavice jsou opravdu „moc pěkný“. Přitom pár let zpátky … Zavřít, nechat chátrat, případné zájemce odhánět, co to jen jde, zbourat (demolice jsou výnosný byznys pro prapodivných firem, spřátelených se SŽ).
A co na té budově prošlo rekonstrukcí? Možná tak vstupni dveře do do čekárny nebo podchodu nebo CD centrum.
To co jinde nedělají viz Písek, Příbram. Tedy nástupiště hodné 21. století. Boudy mají prázdné a kolejiště jen tak šolichají. Zastávky na Tk 550 jim jdou, ale stanice to je jiná liga.
Je to historická budova umístěná v centru, kterou bez skutečné rekonstrukce (zateplení, sítě, střecha…) nelze adekvátně využívat ani pronajímat.
Když se dělal koridor v Táboře, udělali se perony a podchod. Nádražní budova se tam nejak udrzovala a velkou rekonstrukci potřebuje.
Pěkná džungle podle vizualizace v místě, kde je to teď jen špinavé a v létě rozpálené. Takové úpravy jsou součástí, nebo je to jen ze studie s návazností na možné širší úpravy?
Taky mi to přijde jako nejzajímavější část návrhu.
Nejspíše tiskařský šotek – chyba u data dokončení
díky za upozornění, 2027