regio-vlak

Rekola hlásí rekordní rok. Na letošek chystají další zahraniční expanzi a elektrokola

Rekola v Tallinnu. Foto: RekolaRekola v Tallinnu. Foto: Rekola

Podle statistik dochází ke zkracování jízd, ale lidé jezdí častěji.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Ja si myslim, ze kdyby zapracovali na aplikaci a oprostili se od omylu, ze jediny funkcni prohlizec je chrome, tak by bylo dalsich minimalne 30 procent navrch, ne-li vice.

Zdeněk

Ano, jízdy se kupodivu zkracují, protože roste cena půjčovného.

Ondra

Rekola jsou super, jen tak dál

hroch.obojzivelny

A už si to na sebe dokáže vydělat, nebo je to pořád jen stroj na čerpání dotací?

Motýl Emanuel

Je to stále stroj na čerpání peněz z městských rozpočtů pod pláštíkem „sdílení“ a „udržitelnosti“. Města tyto kolo a koloběžko půjčovny dotují tím, že platí prvních 15 minut, zatímco jiné půjčovny dopravních prostředků tyto výhody z veřejných peněz nemají.

Ondra

A je to tak dobře, bezmotorová doprava má nejvíc pozitiv a je správné ji podporovat

Motýl Emanuel

Ne není to v pořádku, protože je to nedovolené zvýhodňování, protože se týká jen některých provozovatelů.

Ondra

Proč by to bylo nedovolené zvýhodňování ? Přihlásit se mohli všichni provozovatelé sdílených kol.

Motýl Emanuel

Proč nemá podporu od města cyklista který na svém kole jezdí do práce?

Ondra

A jak byste si tu podporu pro něj představoval? Město by mu mělo platit ujeté kilometry ? Jinak podporu má, sice vlažnou ale je tam, ve formě cyklopruhů a krátkých cyklostezek. Jo a může si vzít kolo do metra

Motýl Emanuel

Proč město platí za sdílená kola a vlastní cyklisté výhody nemají? Tím spíše, že se peníze namísto podpory byznysu půjčoven mají investovat do dlouhodobých projektů na podporu cyklistiky v městech. Ty stezky používají i sdílená kola, takže proč mají mít víc podpory než ten kdo kolo používá sám bez podpory a bez byznysového záměru?

Toada

Souhlasím, že by město mělo podporovat cyklistiku i výstavbou infrastruktury, což se v Praze bohužel neděje

Ondra

Taky cyklostezky v Praze nejsou ne že by na ně nebyly finance, ale že není politická podpora ten prostor pro ně udělat. Protože v Praze to je auta first

Motýl Emanuel

Mě Praha nezajímá.

Radek

Je to tak. Podobnej bizár jako „dotování“ parkování. Takže nejhůř z toho opravdu nakonec vyjde ten, kdo chodí pěšky nebo jezdí na vlastním kole, protože dostane nejmíň peněz z městské pokladny. Je to paradox.

Matěj

Super! V létě využívám na Lítačku. Hodí se to pro rychlý přejezd a člověk se i trochu hýbe. Jednou jsem se vracel v noci domu, protože tramvaje měly dlouhé intervaly a zapomněl jsem v aplikaci vypnout – naštěstí mě kontaktovala podpora a místo 500 Kč jsem zaplatil 150, protože kolo do rána zůstalo na místě a šel jsem ho zamknout já sám, takže i palec nahoru za podporu.