Rekola hlásí rekordní rok. Na letošek chystají další zahraniční expanzi a elektrokola
Rekola v Tallinnu. Foto: Rekola
Podle statistik dochází ke zkracování jízd, ale lidé jezdí častěji.
Podle statistik dochází ke zkracování jízd, ale lidé jezdí častěji.
Ja si myslim, ze kdyby zapracovali na aplikaci a oprostili se od omylu, ze jediny funkcni prohlizec je chrome, tak by bylo dalsich minimalne 30 procent navrch, ne-li vice.
Ano, jízdy se kupodivu zkracují, protože roste cena půjčovného.
Rekola jsou super, jen tak dál
A už si to na sebe dokáže vydělat, nebo je to pořád jen stroj na čerpání dotací?
Je to stále stroj na čerpání peněz z městských rozpočtů pod pláštíkem „sdílení“ a „udržitelnosti“. Města tyto kolo a koloběžko půjčovny dotují tím, že platí prvních 15 minut, zatímco jiné půjčovny dopravních prostředků tyto výhody z veřejných peněz nemají.
A je to tak dobře, bezmotorová doprava má nejvíc pozitiv a je správné ji podporovat
Ne není to v pořádku, protože je to nedovolené zvýhodňování, protože se týká jen některých provozovatelů.
Proč by to bylo nedovolené zvýhodňování ? Přihlásit se mohli všichni provozovatelé sdílených kol.
Proč nemá podporu od města cyklista který na svém kole jezdí do práce?
A jak byste si tu podporu pro něj představoval? Město by mu mělo platit ujeté kilometry ? Jinak podporu má, sice vlažnou ale je tam, ve formě cyklopruhů a krátkých cyklostezek. Jo a může si vzít kolo do metra
Proč město platí za sdílená kola a vlastní cyklisté výhody nemají? Tím spíše, že se peníze namísto podpory byznysu půjčoven mají investovat do dlouhodobých projektů na podporu cyklistiky v městech. Ty stezky používají i sdílená kola, takže proč mají mít víc podpory než ten kdo kolo používá sám bez podpory a bez byznysového záměru?
Souhlasím, že by město mělo podporovat cyklistiku i výstavbou infrastruktury, což se v Praze bohužel neděje
Taky cyklostezky v Praze nejsou ne že by na ně nebyly finance, ale že není politická podpora ten prostor pro ně udělat. Protože v Praze to je auta first
Mě Praha nezajímá.
Je to tak. Podobnej bizár jako „dotování“ parkování. Takže nejhůř z toho opravdu nakonec vyjde ten, kdo chodí pěšky nebo jezdí na vlastním kole, protože dostane nejmíň peněz z městské pokladny. Je to paradox.
Super! V létě využívám na Lítačku. Hodí se to pro rychlý přejezd a člověk se i trochu hýbe. Jednou jsem se vracel v noci domu, protože tramvaje měly dlouhé intervaly a zapomněl jsem v aplikaci vypnout – naštěstí mě kontaktovala podpora a místo 500 Kč jsem zaplatil 150, protože kolo do rána zůstalo na místě a šel jsem ho zamknout já sám, takže i palec nahoru za podporu.