Registrace nových autobusů stouply loni v Česku o pětinu, jedničkou bylo Iveco
Nový autobus Iveco Crorssway v barvách PID. Foto: Pražská integrovaná doprava
Více než dvě třetiny šly do linkové dopravy,, růst zpomalil nedostatek dílů.
Ten přehled vypadá tak normálně, hlavně tam není nějaký Bělorusko, Turecko, Čína … Peníze hezký zůstanou v EU.
Jak víte, že ty busy Daimleru nepochází alespoň částečně z jeho závodu v Turecku?
No Iveco taky směřuje k Turkům, Setra už tam je dlouho. Schadewerk taky bere turky. Za chvíli bude SOR asi jedinej evropskej.
Asi trochu mimo, ale přeci jen se týká nových autobusů – jak to vypadá s pražskými Streetwayi? Budou mít zpoždění nebo dorazí podle plánu?
Ačkoli Pavel Steiner haní SOR kudy chodí, nějak je s tou Setrou ne a ne dohnat…
Nebude to tím, že SORy se převážně registrojako městské a Setra dálkové? Navíc asi i cena těch laciných traktorů z Libchav je někde jinde než dálkové Setra.
Co porovnáváte? Je vidět, že absolutně nerozumíte segmentu autobusů. Setra vyrábí také linkové autobusy. Sor Naopak dálkové ne.
A jinak Setra většinu linkových autobusů vyrábí v Turecku a opravdu to žádný zázrak není. Je to prostě Light verze. V Uherské Hradišti si dodnes trhají vlasy že jich 5 koupili věčně po servisech.