Někteří pracovníci českých drah byli vždy dost nezodpovědní. Nejspíše úměrně nízkým platům. Podobně jako špatně placení manipulanti se zavazadly u snad všech aerolinií. Souvisí s otázkou, proč je udrah i u aerolinií tolik všlijakých náměstků se statisícovými platy a ještě vyššími odměnami i když žádné zásluhy nemají. Asi aby to dole v chudobě vypadalo tak, jak to vypadá.
Jarda
2 měsíců
Je to jednoduché, pracovní místo by mělo být označeno zábleskovým světlem, ale skutečnost je taková že vyjedete z oblouku a v kolejích lidi v oranžové. O pracovním místě nikdo neinformuje. Pomalé jízdy mají zakázáno zavádět. Zkrátka traťováci umírají ve stoje
Martin.dilli
2 měsíců
Hele, denně to vidím před sebou v kolejišti, jaký materiál pracuje na údržbě trati, kde mám podezření na nábor lidí s demencí, hlavně se umět podepsat. To, že mají nulovou schopnost vnímat kynetiku a prostorovou orientaci, vzít si reflex vestu a nebo neproškolenost vstupu do kolejiště, kde neznají ani základní návěsti, je jen začátek. Pochopit, co znamená výluka a že vedlejší kolej je provozovaná, je kolikrát nemožné. Naposledy předevčírem se mi v Hulíně otáčel před lokolotivou dvoucesťák se lžící přímo do průjezdného profilu a jen díky tomu, že jsem jel méně než 40 km/h na přivolávačku, tak jsem zastavil před… Číst vice »
Tak proto jsem videl docasne umistene zabradli omotane bilo-cervenou paskou mezi dvema kolejemi na probihajici rekonstrukci trate tady v okoli. To neni jen kvuli lidem-cestujicim, ale i kvuli pracovni sile.
jen tipuju … tlakové lahve bio-gon uvnitř 80%N2 a 20% CO2, na vozíku sud 30ltr a celou směnu chlastali…
banán
2 měsíců
Na trati se pořád něco děje.Mému kolegovi z práce předevčírem utekl v Moravanech pes.Včera kolem poledne běhal u Turova v kolejišti,když se ho jakýsi dobrodruh rozhodl zachránit.Rychle se blížil rychlík a on prý na fíru mával ať zastaví,sám pak skočil do kolejiště a začal psa nahánět.V tom se přiřítil z protisměru druhý rychlík a z dobrodruha nezbylo prakticky nic,jen prý doklady.Skončil mezi dvěma rychlíky a psa stejně nezachránil
To je darwin, lidi degenerujou a sociálními krutými médiami se mění priority (život psa vs. život člověka). Evoluce normálně pokračuje, akorát, že nedobrým směrem.
Tlakový láhve rozházený nárazem vlaku okolo kolejí bych úplně za blbost neoznačoval. Navíc v onom místě se opravovala výhybka a zůstala tak jen ta kolej se stojícím Panterem. To tomu taky moc nepomohlo.
none
2 měsíců
Jo,mít tam to moderní zařízení jak dělá rámus když se přibližuje vlak…
Ani ne. Pristup SŽ k řešení problémů je velice specifický. Od dnešního rána se jezdí jednokolejně nejen O.Bartovice-Havirov, ale i Havířov – Albrechtice u Č.T., jelikož tam prý prekopli kabel. Ručně přehazovat vekslu ve stanici Havířov nebudou. Na zast.Střed ani nerozsviti na ceduli, za tam vlak nejede a v Suché a Horni Suché tam lidi skacou pod vlak, aby jim neujel, protože staniční dozorce je liny vytisknout papír o mimoradnosti a zavest jej vlakem na zastavky. Za hodinu by byl zpátky. To raději alibisticky nosí rozkaz, ať umožníme nástup cestujicim z nespravneho peronu.
Pavel Nocar
2 měsíců
Gratuluji, máte mínusové IQ
Dotaz
2 měsíců
Co to bylo za firmu, které patřily ty tlakové lahve ? Dneska už ve většině případu takové věci SŽ dělá dodavatelsky. Svářeči byli „privatizovány“ jako jedni z prvních.
Jedna ze dvou firem, co tam byla byla DT (vyhýbkárna a mostárna). Byl tam s nima i člověk v reflexní vestě SŽ pobíhající po nárazu sem a tam s vysílačkou v ruce.
Ledňáček
2 měsíců
Tento způsob léta zdá se být poněkud nešťastný. A nejenom letos 🙁
Sauce
2 měsíců
Možná hloupá otázka, ale proč je omezení na úseku z Chodova do Karlových Varů, když se událost stala ve stanici Nové Sedlo?
Naposled, co jsem koukal, je stanice Nové Sedlo u Lokte mimo úsek z Chodova do KV.
Jo ale jen při určité koncentraci u hořlavých plynů je dokonce dost problém ji dosáhnout cokoliv pod nehoří cokoliv nad taky ne.
Kyslík nemá rád mastnotu a podporuje hoření, ale venku se vše rozptyli.
Pokud by ta flaška rupla, tak to udělá zhruba 10 m3 čistě kyslíkové atmosféry. Ač to nebude uzavřený prostor, tak nemálo věcí bude uvnitř toho „mraku“ a pak už je to jedno.
oxid uhličitý se používá jako ochranná atmosféra při svařování metodou MAG. i když tady spíš vidím kombo propan-butan a kyslík, tak nějak bych očekával, že to používali na nahřívání kolejnic před svařováním termitem, kdybych si teda s dovolením mohl zaspekulovat…
Někteří pracovníci českých drah byli vždy dost nezodpovědní. Nejspíše úměrně nízkým platům. Podobně jako špatně placení manipulanti se zavazadly u snad všech aerolinií. Souvisí s otázkou, proč je udrah i u aerolinií tolik všlijakých náměstků se statisícovými platy a ještě vyššími odměnami i když žádné zásluhy nemají. Asi aby to dole v chudobě vypadalo tak, jak to vypadá.
Je to jednoduché, pracovní místo by mělo být označeno zábleskovým světlem, ale skutečnost je taková že vyjedete z oblouku a v kolejích lidi v oranžové. O pracovním místě nikdo neinformuje. Pomalé jízdy mají zakázáno zavádět. Zkrátka traťováci umírají ve stoje
Hele, denně to vidím před sebou v kolejišti, jaký materiál pracuje na údržbě trati, kde mám podezření na nábor lidí s demencí, hlavně se umět podepsat. To, že mají nulovou schopnost vnímat kynetiku a prostorovou orientaci, vzít si reflex vestu a nebo neproškolenost vstupu do kolejiště, kde neznají ani základní návěsti, je jen začátek. Pochopit, co znamená výluka a že vedlejší kolej je provozovaná, je kolikrát nemožné. Naposledy předevčírem se mi v Hulíně otáčel před lokolotivou dvoucesťák se lžící přímo do průjezdného profilu a jen díky tomu, že jsem jel méně než 40 km/h na přivolávačku, tak jsem zastavil před… Číst vice »
Tak proto jsem videl docasne umistene zabradli omotane bilo-cervenou paskou mezi dvema kolejemi na probihajici rekonstrukci trate tady v okoli. To neni jen kvuli lidem-cestujicim, ale i kvuli pracovni sile.
jen tipuju … tlakové lahve bio-gon uvnitř 80%N2 a 20% CO2, na vozíku sud 30ltr a celou směnu chlastali…
Na trati se pořád něco děje.Mému kolegovi z práce předevčírem utekl v Moravanech pes.Včera kolem poledne běhal u Turova v kolejišti,když se ho jakýsi dobrodruh rozhodl zachránit.Rychle se blížil rychlík a on prý na fíru mával ať zastaví,sám pak skočil do kolejiště a začal psa nahánět.V tom se přiřítil z protisměru druhý rychlík a z dobrodruha nezbylo prakticky nic,jen prý doklady.Skončil mezi dvěma rychlíky a psa stejně nezachránil
Z toho až mrazí. Skutečně se to stalo?
Smrťák tam včera skutečně byl: https://pardubicky.denik.cz/zpravy_region/pardubice-zeleznice-vlaky-smrtelna-nehoda.html
ano skutečně se to stalo,PČR byla u kolegy doma,pes měl na obojku adresu
Před pár lety zachraňovala babka v Teplicích u podchodu psa, který ji utekl na koleje. Babku přejel rychlík, pes včas utekl.
A pak že pes přítel člověka.
Já zažil v devadesátkách po výjezdu z Bratislavy u tunelu taky psa a i jeho páníčka. Oba leželi v druhé koleji a my kolem toho krokem projeli.
To je darwin, lidi degenerujou a sociálními krutými médiami se mění priority (život psa vs. život člověka). Evoluce normálně pokračuje, akorát, že nedobrým směrem.
…tak žvot mého kocoura a psa má pro mne větší cenu než život váš…
A bude ten vozík mít ETCS? 🙂
Když na to někdo vypíše tučné dotace tak určitě.
Omyl, správa železnic na to dostane stoprocentní příspěvek ze státních půjček.
A kvůli takové blbosti musí být tak dlouho vyloučen provoz? ….
Tlakový láhve rozházený nárazem vlaku okolo kolejí bych úplně za blbost neoznačoval. Navíc v onom místě se opravovala výhybka a zůstala tak jen ta kolej se stojícím Panterem. To tomu taky moc nepomohlo.
Jo,mít tam to moderní zařízení jak dělá rámus když se přibližuje vlak…
Které navíc upozorní strojvedoucího na pohyb v kolejišti.
Štěstí pro všechny venku bylo, že to bylo přeci jen kus za obloukem. Takže všichni utíkali pryč. Ale už ani rychlobrzda nestačila.
Velice vtipné
Ani ne. Pristup SŽ k řešení problémů je velice specifický. Od dnešního rána se jezdí jednokolejně nejen O.Bartovice-Havirov, ale i Havířov – Albrechtice u Č.T., jelikož tam prý prekopli kabel. Ručně přehazovat vekslu ve stanici Havířov nebudou. Na zast.Střed ani nerozsviti na ceduli, za tam vlak nejede a v Suché a Horni Suché tam lidi skacou pod vlak, aby jim neujel, protože staniční dozorce je liny vytisknout papír o mimoradnosti a zavest jej vlakem na zastavky. Za hodinu by byl zpátky. To raději alibisticky nosí rozkaz, ať umožníme nástup cestujicim z nespravneho peronu.
Gratuluji, máte mínusové IQ
Co to bylo za firmu, které patřily ty tlakové lahve ? Dneska už ve většině případu takové věci SŽ dělá dodavatelsky. Svářeči byli „privatizovány“ jako jedni z prvních.
Jedna ze dvou firem, co tam byla byla DT (vyhýbkárna a mostárna). Byl tam s nima i člověk v reflexní vestě SŽ pobíhající po nárazu sem a tam s vysílačkou v ruce.
Tento způsob léta zdá se být poněkud nešťastný. A nejenom letos 🙁
Možná hloupá otázka, ale proč je omezení na úseku z Chodova do Karlových Varů, když se událost stala ve stanici Nové Sedlo?
Naposled, co jsem koukal, je stanice Nové Sedlo u Lokte mimo úsek z Chodova do KV.
Jak ..!? To ho měli na špatné koleji?
Přesně.
Pred nedavnem malem srazka dvou vlaku, ted srazka s pracovnim vozidlem. Ta trat je posledni dobou snad prokleta.
A nebude to spíš tím, že se rozpadá celá síť SŽ? Takže to náhodně „padá“ na různých místech v náhodných intervalech 😀
Obrovské stěstí, že to ty flašky vydržely.
To je fakt mohl do ovzduší uniknout kyslík nebo oxid uhličitý. Takovéhle množství nic nezamoří.
Divil byste se, jak je čistý kyslík nebezpečná věc, to flašky s acetylenem, propan-butanem a pod. jsou slabý odvar proti čistými kyslíku
To jsem netušil, co to dělá?
Cokoliv hořlavého to zapaluje. Posádka Apolla by mohla vyprávět …
Cokoliv, i železná drátěnka.
https://www.youtube.com/shorts/3FaLMyI-szo
Jo ale jen při určité koncentraci u hořlavých plynů je dokonce dost problém ji dosáhnout cokoliv pod nehoří cokoliv nad taky ne.
Kyslík nemá rád mastnotu a podporuje hoření, ale venku se vše rozptyli.
Jen aby to stihnul.
Jo ale tam byl malý uzavřený prostor.
Jo, to jsem dal pro ilustraci.
Pokud by ta flaška rupla, tak to udělá zhruba 10 m3 čistě kyslíkové atmosféry. Ač to nebude uzavřený prostor, tak nemálo věcí bude uvnitř toho „mraku“ a pak už je to jedno.
Bum.
Čistý kyslík neškodně jenom vypadá, dřevo pod tryskou zčerná, jakoby hořelo.
A s oxidem uhličitým chcete něco svařovat? Oxid uhelnatý … ten se použít dá. Je to prudký jed a ve vzduchu tvoří výbušnou směs. Překvapivě.
V kyslíkové flašce je tlak až 200 bar, když je plná. A pak to dělá takovéhle věci:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-vybuch-kyslikove-bomby-zabil-pet-lidi-v-ukrajinske-nemocnici-23875
oxid uhličitý se používá jako ochranná atmosféra při svařování metodou MAG. i když tady spíš vidím kombo propan-butan a kyslík, tak nějak bych očekával, že to používali na nahřívání kolejnic před svařováním termitem, kdybych si teda s dovolením mohl zaspekulovat…
Přesně tak, svářeči používají propan.
Přesně tak. Svářeči používají hlavně propan-kyslík.
taková plná kyslíková flaška s uraženým ventilem to by byla asi dobrá raketa
Nejde o to co mohlo zamořít ovzduší ale při uražení vetilu se stane z tlakové lahve neřízená střela.