Autobus měl na lince poruchu, tak si cestující museli přestoupit do jiného, který byl v pořádku. To je opravdu titulková zpráva léta!!!
Jarda
1 rok
Regiojetu se ty busy sypou, zlatej flix, když to má nastartovaný regiojet tak to zní jak když se sype železářství, zato u flixu je to na pohodu, regiojet už kolikrát přitáhli na odtahovce.
Na tyhle mega dálky je ady letadlo, zákaz litat se týká pouze ukajiny.
co je tu flix, tak pokud jedu z lbc do prahy a jedu soukromníkem, tak jedině flix, RJ má už hodně „vylítaný ptáky“ je to znát, už zase ho přitáhli na odtahovce, dokonce jsou v tak dezolátním stavu, že je nesmění chcípnout, protože v lbc na busáku parkují snad permanentně v nastartovaném stavu, asi by je potom nedokázali nastartovat nebo nevím, ale pokaždé tam stojí nastartované, flix je parkuje chcípnuté, zatímco u rj vidět zaparkovaný chcípnutý bus je skoro zázrak.
Podobnou závadu nikdy předem nejde úplně vyloučit. A rozsypané ložisko nebo kouslá brzda dokážou divy. Buďme rádi, že ten vůz nezůstal někde v tunelu.Takhle je to sice nepříjemné a bylo zpoždění, ale pan řidič neváhal. Palec nahoru. Zážitkem a přestupem do náhradního vozu ta epizoda pro cestující naštěstí dobře skončila.
Do švestek možná vydrží ještě tvoje poslední mozková buňka
Kajak
1 rok
Již delší dobu jsou autobusy RJ na hraně životnosti,nové vozy v nedohlednu ,jestli vůbec někdy vyjedou…Vlaky a hotely jsou upřednostněny.Situace je zoufalá!
No nevím, jejich busy jezdím docela často a nikdy jsem nezaznamenal, že by byly ve špatném stavu. Navíc toto je jediný incident za dlouhou dobu. Jako zoufalou bych jejich situaci rozhodně nenazýval, pořád mají vozy v daleko lepším stavu než naprostá většina dopravcu.
Kde? Flix má modernější busy a v Plzeňském kraji jezdí všude nové busy od Arrivy. Leda dopravci pro osobní nepravidelnou dopravu, které živí školní zájezdy a výluky na železnici.
Flix je frenčíz víme? Jako mekáč kfc atp. Jezdí pod ním desítky dopravců. A busy se musí měnit po 3 letech nebo 1 mil km podle toho co nastane dříve. Regio je má na 6 let a víc bez omezení km, takže je vše jasné kdo má šroty.
Také jezdím s jejich busy. Konkrétně na lince Pha-CK. Sedávám na sedadlech 1-4. Tedy odposlechnu co řidiči říkají/telefonují, vidím na palubní desce nájezdy 1,3-1,5M km, mám vlastní zážitky (otevření zadních dveří za jízdy, v zimě nefunkční ventilátory ofuku předního skla – to bylo IMHO na odebrání TK apod.)
Ze žluté flotily se stal low cost v tom nejhorším slova smyslu. Opět jen IMHO: Váš optimizmus pramení z neznalosti.
Jo, tyhle co sedí „na balkoně“ a naslouchají mají všichni řidiči busů moc rádi… 1,5 milionu najetých po dálnicích není u dálkoého busu žádný problém, reálně z hlediska opotřebení je to méně, než polovina km u městského. A drobné závady se stávají, je na řidiči, zda s ní dokáže bezpečně dojet nebo ji bude opravovat na cestě. Vždy rozhoduje bezpečnost. A její nositel (pod hrozbou osmi let za obecné ohrožení) je řidič, ne cestující.
Nevím zda nás mají řidiči rádi nebo ne. Ale jsme jejich cestující, sedíme občas cca 1m od jejich hlavy a musí počítat že pokud si vyměňují invektivy s dispečingem, tak si vyposlechneme jejich stesky. Také nevím zda je drobná závada když řidič co cca 5 minut zajíždí k autobusovým zastávkám u cesty a otírá sklo, aby vůbec viděl kam jede. Pokud zastávka nebyla, řičič prostě začal utírat sklo za jízdy. Vystupoval jsem v CB a tam řidič při výstupu rozhlasem žádal cestující aby si stěžovali (fakticky ho podpořili). Jako drobnou závadu beru, zhruba něco jako před měsícem, kdy v autobuse… Číst vice »
Fakt z cca 1.5 m nepřečtete cca dvoucentimetrové číslice? Nehledě na to že většinou jsou dablované na displeji „vedle rádia“. Omlouvám se, nevím co to je za zařízení, tak jsem použil tuto zkratku.
Vážený pane, na lince do Říma jezdí Irizar i8 ev 325 což je nejnovějši stroj z poslední dodávk v roce 2019 takže nevím o čem mluvíte. To se prostě může stát. Autobusy RJ jsou nejspolehlivější z dopravců a autobusy jsou dost bezpečné
Mechanická závada lze standartně opravit zbytek stříkne či rozleští. Náboj, ložisko či koncový převod a normálně to pojede ať ten podvozek je Volvo či Scania. Naštěstí poslední a ne řiditelná náprava.
Autobus měl na lince poruchu, tak si cestující museli přestoupit do jiného, který byl v pořádku. To je opravdu titulková zpráva léta!!!
Regiojetu se ty busy sypou, zlatej flix, když to má nastartovaný regiojet tak to zní jak když se sype železářství, zato u flixu je to na pohodu, regiojet už kolikrát přitáhli na odtahovce.
Na tyhle mega dálky je ady letadlo, zákaz litat se týká pouze ukajiny.
joudo
co je tu flix, tak pokud jedu z lbc do prahy a jedu soukromníkem, tak jedině flix, RJ má už hodně „vylítaný ptáky“ je to znát, už zase ho přitáhli na odtahovce, dokonce jsou v tak dezolátním stavu, že je nesmění chcípnout, protože v lbc na busáku parkují snad permanentně v nastartovaném stavu, asi by je potom nedokázali nastartovat nebo nevím, ale pokaždé tam stojí nastartované, flix je parkuje chcípnuté, zatímco u rj vidět zaparkovaný chcípnutý bus je skoro zázrak.
No chtít ušetřit decilitr nafty za cenu toho, že bus nebude při nástupu cestujících dobře vychlazený (v zimě vytopený) mi nepřijde jako něco super.
Je možné, že by ta pneumatika za jízdy explodovala a tím se zablokovala kola?
Je možné, že se vyhřálo a zablokovalo ložisko.
Podobnou závadu nikdy předem nejde úplně vyloučit. A rozsypané ložisko nebo kouslá brzda dokážou divy. Buďme rádi, že ten vůz nezůstal někde v tunelu.Takhle je to sice nepříjemné a bylo zpoždění, ale pan řidič neváhal. Palec nahoru. Zážitkem a přestupem do náhradního vozu ta epizoda pro cestující naštěstí dobře skončila.
Když se autobusu zasekne motorová brzda na tom nejblbějším místě… https://www.youtube.com/watch?v=_SJlbi3WofY
Stane se
Nad propastí!
Už tě dlouho pozoruju. Nad propastí je tvé mentální zdraví. Ani celou větu dohromady nedáš.
„Do švestek“ 🙂
Do švestek možná vydrží ještě tvoje poslední mozková buňka
Již delší dobu jsou autobusy RJ na hraně životnosti,nové vozy v nedohlednu ,jestli vůbec někdy vyjedou…Vlaky a hotely jsou upřednostněny.Situace je zoufalá!
No nevím, jejich busy jezdím docela často a nikdy jsem nezaznamenal, že by byly ve špatném stavu. Navíc toto je jediný incident za dlouhou dobu. Jako zoufalou bych jejich situaci rozhodně nenazýval, pořád mají vozy v daleko lepším stavu než naprostá většina dopravcu.
Kde? Flix má modernější busy a v Plzeňském kraji jezdí všude nové busy od Arrivy. Leda dopravci pro osobní nepravidelnou dopravu, které živí školní zájezdy a výluky na železnici.
Pokud to berete ze všech autodopravců, tak stačí kouknout, co jezdí v rámci pražské MHD v režii některých soukromých dopravců 😀
Flixhnus že má lepší busy? Tak Flix hlavně žádné busy nemá a ty krámy co jezdí se RJ nevyrovnají ani omylem
Flix je frenčíz víme? Jako mekáč kfc atp. Jezdí pod ním desítky dopravců. A busy se musí měnit po 3 letech nebo 1 mil km podle toho co nastane dříve. Regio je má na 6 let a víc bez omezení km, takže je vše jasné kdo má šroty.
Po 3 letech? Kecy…
A to je jako špatně, že si firma dokáže udržet autobusy ve slušném stavu 6 let a nezničí je za 3 roky?
A ty lezeš zespoda a děláš před jízdou kontrolu a nebo usuzuješ jak vypadá zvenku a zevnitř? 😁
Je to tak
Také jezdím s jejich busy. Konkrétně na lince Pha-CK. Sedávám na sedadlech 1-4. Tedy odposlechnu co řidiči říkají/telefonují, vidím na palubní desce nájezdy 1,3-1,5M km, mám vlastní zážitky (otevření zadních dveří za jízdy, v zimě nefunkční ventilátory ofuku předního skla – to bylo IMHO na odebrání TK apod.)
Ze žluté flotily se stal low cost v tom nejhorším slova smyslu. Opět jen IMHO: Váš optimizmus pramení z neznalosti.
Jo, tyhle co sedí „na balkoně“ a naslouchají mají všichni řidiči busů moc rádi… 1,5 milionu najetých po dálnicích není u dálkoého busu žádný problém, reálně z hlediska opotřebení je to méně, než polovina km u městského. A drobné závady se stávají, je na řidiči, zda s ní dokáže bezpečně dojet nebo ji bude opravovat na cestě. Vždy rozhoduje bezpečnost. A její nositel (pod hrozbou osmi let za obecné ohrožení) je řidič, ne cestující.
Nevím zda nás mají řidiči rádi nebo ne. Ale jsme jejich cestující, sedíme občas cca 1m od jejich hlavy a musí počítat že pokud si vyměňují invektivy s dispečingem, tak si vyposlechneme jejich stesky. Také nevím zda je drobná závada když řidič co cca 5 minut zajíždí k autobusovým zastávkám u cesty a otírá sklo, aby vůbec viděl kam jede. Pokud zastávka nebyla, řičič prostě začal utírat sklo za jízdy. Vystupoval jsem v CB a tam řidič při výstupu rozhlasem žádal cestující aby si stěžovali (fakticky ho podpořili). Jako drobnou závadu beru, zhruba něco jako před měsícem, kdy v autobuse… Číst vice »
To mi chcete říct, že že sedačky cestujícího vidíte na tachometru počítadlo ujetých kilometrů?
Na tachometru ne, ale na tachografu to vidět jde. Bohužel…
Fakt z cca 1.5 m nepřečtete cca dvoucentimetrové číslice? Nehledě na to že většinou jsou dablované na displeji „vedle rádia“. Omlouvám se, nevím co to je za zařízení, tak jsem použil tuto zkratku.
Aha a ty dvoupatrové Setry v uspořádání 2+1 jsou ty co svět neviděl.
A Irizary z roku 2020 jsou co?
Vážený pane, na lince do Říma jezdí Irizar i8 ev 325 což je nejnovějši stroj z poslední dodávk v roce 2019 takže nevím o čem mluvíte. To se prostě může stát. Autobusy RJ jsou nejspolehlivější z dopravců a autobusy jsou dost bezpečné
Pane, nejspolehlivější dopravce a technický stav není to samé.
Co to bylo za typ? A je opravitelný?
Pokud ho dají třeba do Áček….tak je 🙂
Mechanická závada lze standartně opravit zbytek stříkne či rozleští. Náboj, ložisko či koncový převod a normálně to pojede ať ten podvozek je Volvo či Scania. Naštěstí poslední a ne řiditelná náprava.
Jistě že je poslední náprava řiditelná a 1:2 k přední.
Irizar i8 Scania z poslední dodávky a proč by se kolo nedalo opravit???