RegioJet zdražil některé autobusové linky, nejvíce o 15 korun. Mění i jízdní řád

Autobus Volvo Irizar PB, foto: Student AgencyAutobus Volvo Irizar PB, foto: Student Agency

Autobusový dopravce RegioJet zdražil na některých linkách jízdné. Kromě rušení některých linek firma naopak u jiných tras přidá ještě spoje.

Zpět na článek
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal

Nerozumím zrušení linky Brno-ČB. Na frekventované časy (pátek a neděle), byly jízdenky takřka vyprodané. Proč tedy neponechají alespoň exponované časy? 🙁

babilon

A zbylých 5 dní v týdnu bude autobus rezivět v garáži?

Jančurobujci

Málo lidí bylo jen v úterý a středu, takže stejně jako na většině dálkových linek.
Nejhorší je, že kvůli Regiojetu odešli jiní dopravci a teď tam nebude skoro nic.
Přitom se jednu dobu jezdilo v 9!! párech a v neděli a pátek v 10ti.

Petr 766

Tak jiní dopravci sice odešli, tak myslím že je zde místo třeba pro Flixbus nebo Tourbus určitě nemá ty své busy vytížené, tak se může vrátit/přidat spoje. Nebo někdo jiný.

železničář v důchodu

„V případě linky z Prahy do Českého Krumlova firma začne jezdit všechny spoje každý den včetně víkendů, přes jaro nebude jezdit až na Lipno. Dosud některé spoje nejezdily v sobotu nebo v neděli.“
Vida, jak se projevuje změna železničního dopravce na šumavských lokálkách: Jančura zjevně díky ní získal jako dárek od JčK další frekvenci = doslova „na stříbrném podnosu“ …

Josef

Tam tak velká frekvence není. Pokud se bavíme o úseku Lipno – Český Krumlov. Je to relace, na kterou ani změna dopravce neměla vliv.

železničář v důchodu

Mně ale přede vůbec nešlo o (vcelku nezajímavý) úsek z Českého Krumlova na Lipno, ale o úsek Praha / České Budějovice – Český Krumlov, kde JčK předáním železniční dopravy GWTR s nemožností nákupu jediné jízdenky pro celou cestu + navíc ani nijak nevylepšeným jízdním řádem cestujícím využívání železnice dost znepříjemnil a zbytečně je tak přihrál autobusové dopravě, pro „dálkové“ cesty konkrétně Jančurovi.

Petr 766

Tak to zdražení asi sice nepotěší, na druhou stranu většinou je Regiojet stejně prakticky nejlevnější, takže těch pár korun nikoho nevytrhne z cestujících, většina má stejně kreditovku nebo to jsou studenti, takže reálné zdražení je menší. Ono kdyby na dané lince Regiojet nejezdil, tak tam jezdíme dráž a v horší kvalitě. A třeba na tom Zlíně částečně reagoval na zvýšení ceny Arrivou, která na úseku KM-Brno zdražila už v prosinci o 10 Kč. Stejně tak jako zavedení zastávky v centru města.

Anjel777

Petr 766 Tak na linke Brno-Ostrava už Regiojet určite nie je najlacnejší ! Bus Regiojet 220 Kč,včasná jízdenka Českých dráh 149 Kč,s In kartou dokonca 119 Kč,dráhy o stovku lacnejšie 🙂

petr.r

Já myslím, že RJ brno-ostrava má ten autobus jen do té doby, než se dostane na koleje.

petr.r

Mafie ve zlínském kraji moc v lásce jančuru nemají a tuším, že mu zakážou aji ty autobusy. Chudáci cestující.

Petr 766

ČD jsou sice levnější, ale stačí se podívat čím jezdí (a včasná taky není dostupná pořád). To už vychází pohodlněji než jet s ČD, jet tím (ostravským 😉 busem jen do Olomouce a tam si přeskočit na vlak, ať už žlutý nebo jiný, je to rychlejší ve většině případů než přímým vlakem ČD či tím busem. Několikrát jsem tak jel a naprostá pohoda, kolikrát to vyšlo i lehce levněji než těch zmiňovaných 149 Kč. Cenu 119 neberu, protože na ni musím zaplatit výpalné za In kartu, u RJ na kreditovku ne.

Petr 766

petr.r – jo, tak doprava ve Zlínském kraji je kapitola sama pro sebe. V podstatě co do toho začal mluvit kraj, tak se nic k lepšímu prakticky nezměnilo, vrcholem 15 let nebo jak dlouhé dopravní politiky bylo „hlavně nic neměnit“, aby Zemek se svými šroty mohl pořád jezdit. Navíc mu patřilo nádraží ve Zlíně. Takový Housa by tehdy mohl vyprávět o podmínkách, které od něj dostával, nakonec ho vyšlo líp si postavit svoje „nádraží“. Když jezdila dálkovka ještě dávno před Regiojetem, tak je aspoň nechávali vozit v rámci kraje, protože ten jeden dva spoje třeba od tehdejšího „Fedosu“ či jiných… Číst vice »