RegioJet vrátil po letech do provozu „prasátko“

Lokomotiva 703.602 na trati ze Zličína na Smíchov. Foto: Dan FedinLokomotiva 703.602 na trati ze Zličína na Smíchov. Foto: Dan Fedin

Největší opravy se týkaly skříně.

35 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Roman

Co ten šotouš tam na laně?

Jiří 3

Pro dobrou fotku všechno

Zdeněk

Není to tak dlouho co jezdila podobná mašinka ve Vítkovicích, byla přestavěna na CNG. Moc se nedala používat v ocelárně, měla problém utáhnout dva těžší vagony a hlavně je ubrzdit.

Mira C.V.

V Železárnách v Chomutově jsem jezdil 211 nikdy mě nezklamalo prasátko.Akorát furt jsem hlídal olej.Za mě 1*.

Apten

Na první pohled jsem si myslel,že je to fotka z modelové železnice,😄

Zdeněk

Není to tak dlouho co jezdila ve Vítkovicích, přestavěná na CNG. Měla však problém utáhnout dva těžší vozy.

Krušnohorec

Na skále tam kde je černý flek bylo od konce 50-tých let napsáno „Šabaka je vůl“ . Za ta léta déšť nápis smyl.

Jan Sova

Mohli by to nasadit na posun Přerov – Nezamyslice – Brno. Maximální traťová rychlost odpovídá té prasečí.

Jiří Kocurek

Prase, stovkou?

none
Pepa

Znám velmi dobře její předchůdkyně, T 211. V leteh 1965–1967 jsem na nich pracoval jako mechanik v depu NHKG Ostrava.

Roman

Zdravim ! Tu mechanickou převodovku jsem si vytáhl jako ,,maturitni otázku „na prùmce a po vojně na T 211 jezdil v ŽOS Kilín.V K.Hoře hl.n.se dělala revize těchto ,,prasátek „!Pěkná doba.

bakiy

Řada 703 by měla mít hydrauliku…

Karel

Má hydromechanickou převodovku SRM (švédská licence) .

Kandelábr

Pěkná fotka 👍

vagonář

Vypadá jako model 🙂

Apollo 17

Takové lokomotivy by neměly jezdit na trať. Je to posunovací mechanismus pro depa, opravny , nebo manipulaci na nákladišti.

Jiří Kocurek

Ovšem řev nastane, když se taková lokomotiva veze k zákazníkovi na povalu po silnici.

noerf

Většinou bude zřejmě v depu, jinak má Regiojet pro posun zelenou 740 a žlutou 721. Zajímavější bude, jak bude řešit u těchto lokomotiv ETCS. Pohyb po Smíchově a pokud postaví depo v Měcholupech, tak bude jezdit posun přes Hostivař, kde bude ETCS nutné.

Přelepkář

Pokud by nejezdila jako vlak, pak s ETCS není problém – posun ETCS nezabezpečuje, v posunovém režimu pouze hlídá nepřekročení rychlosti 40 km/h, což u této lokomotivy také není problém.

Avlaky

Jsou s ni trosku jiné plány ale bude dělat to pro co byla vyrobena, posun na vlecce

noerf

Ten dotaz na ETCS se týkal lokomotiv řady 740 a 721, při pohybu mezi depo a seřazovacím nádražím.

Karel

Není to žádný mechanizmus, ale plnohodnotná lokomotiva-mánapř. registrační rychloměr. Na služebních a pracovních vlacích má nezastupitelné místo. Jezdil jsem s ní na pracovních vlacích 2roky a bez problémů.

Han van Meegeren

Registrační rychloměr čuníci původně neměli. Tady je, ač ho do 40 km/h mít nemusí. Měl jsem s ním tu čest, na jeho mizerný stav dobře táhlo a když někdo věděl, jak si poradit, tak i super topilo i když oficiálně netopilo. Žhavící svíčku jsem si ale musel dodat z mého domácího šuplíku, protože velkoopravce lokomotiv nebyl schopen ani této triviality. O prodlouženém sání vzduchu, aby to nesálo výfuk ani nemluvím.

Karel

703 měly registrační rychloměr z výroby. 701 a 702 měly tachometr z nákladních aut.

Bram

Na to jsi přišel zase jak?!? Vždyť to žádný posunovací mechanismus není. Ale přiznávám, že řídit tento stroj (nebo jeho mechanicky zpřenosované předchůdce) třeba 200 kilometrů už je pěkný voser :-).

Georg

on nemensi voser je s tim celou smenu posunovat.

Bram

Jsi v práci, tak si nestěžuj. Ruce nikomu od řazení v řadě 700, 701 a 702 ještě neupadly :-).

Han van Meegeren

Ale není, tohle je hydra, plné ruce práce máš s mechnou, ale i to se dá,když se chce.

Petr

No do toho kopce se prasátko zapotí

Jiří 3

Alespoň bude na zabijačku vypečené

Honza D.

Ze Zličína na Smíchov to je z kopce. 🙂

Bram

Přesně tak, tímto směrem se jen uvede na Zličíně vlak do pohybu a dále až na Společné nádraží už se jen brzdí :-).

MSE

Náhodou mě se líbí a doufám že se s podobným vláčkem potkám na trati

Han van Meegeren

Po rovině tenhle kus utáhl i 6 takových mašin.