RegioJet spustil spojení Vídeň – Budapešt. Letos chce růst o 30 %, připravuje expanzi v Německu

Scania Irizar i8, foto: RegioJetScania Irizar i8, foto: RegioJet

Společnost Regiojet dnes poprvé vyjela s autobusy na novou linku mezi Vídní a Budapeští.  Na nové trase bude konkurovat především

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
NoRJ

A jak bude Radim dodržovat německou min. mzdu Milog u řidičů? Taky švindlem? Pane Súro píšte i o těchto věcech a občas vytáhněte hlavu z Jančurova vyměšovacího otvoru.

K.S.

Myslím že to může být „ověřovací“ provoz, kdy si vyzkouší zájem lidí a případně, pokud bude dostatečně vysoký, nasadí vlaky. Dost zajímavé by bylo kdyby v budoucnu jezdil Brno-Břeclav-Vídeň-Bratislava, nebo Brno-Břeclav-Bratislava-Vídeň, podle toho kde bude rychlejší trať, možná by tak získal lepší využití vlaků při zachování jízdní doby pro jedno z měst, druhému pak samozřejmě klesne.

Nojva

Jo ale toto se nikdy nestane, jelikož neexistuje vhodná trať pro spojení Bratislavy s Vídní, spojení Petržalky s Bratislava hl.n. je šílenou oklikou a stavba rychlého přímého projení částečně tunelem je aktuálně jen z říše snů.. Z toho plyne že spojení Bratislava hl.n. – Wien Hbf. by aktuálně bylo pomalejší než samotný úsek Břeclav-Wien resp. Břeclav-Bratislava

K.S.

A co úvrať v Bratislavě a jízda přes Lassee Bahnhof, případně opačně. Slováci se prý chystají trať do Kútů modernizovat snad na 200 a k hranici snad minimálně na 160, možná na víc, nevím ale kdy s tím chtějí začít. Je pravda že k tomu chybí pár kilometrů kolejí směrem na na Rakousko a modernizace tratě kolem Dunaje. To by bylo lepší určitě.

Nojva

Tak trať přes Marchegg je jednokolejná a bez drátů, ta by se taky musela modernizovat, celé to nedává smysl… Jediné co by smysl mělo by bylo rozpůlit vlak v Břeclavi a jedna část by jela do Bratislavy a druhá do Vídně.. toto řešení by bylo samozřejmě ideální ve formě dvou spojených jednotek.
Ad modernizace Kuty-Bratislava na 200, to by se opravdu mělo dělat v nejbližších letech, toto zvýšení rychlosti může teorieticky ušetřit kolem 10 minut, úsek Kuty-hranice je celkem fuk, to neušetříte nic

sotous

globálním hráčem…… chichi. Jančur aje sladkej.

Pavel Šmídek

Dobrá zpráva, koukám na internet cena od 219KČ a jezdí docela často.