RegioJet spustil prodej jízdenek na nový jízdní řád, ceny občerstvení zůstanou stejné
Lokomotiva řady 162 v čele vlaku RegioJetu. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
V nabídce zatím není plánované spojení nočními vlaky do Alp.
V nabídce zatím není plánované spojení nočními vlaky do Alp.
Ceny občerstvení zůstanou stejné. To ho zachrání.
To je strašné, že do června bude ještě výluka do Brna.
A čas 1:33 o 8 minut horší než před výlukama.
Do švestek nevydrží
Jste únavný.
Veřejná soutěž na vlaky na Wien Flughafen byla?
A mohl bych ji vidět?
Máňa říkala, že to nebylo směroplatný.
Dvakrát denně tam jezdí, tak tam bude jezdit ještě jednou v objednávce (objednatel objednavá tuším 176 párů spojů na půl roku), což lze přímým zadáním.
Za mne si myslím, že je blbost dotovat mezinárodní dálkové spoje, ale pokud o to usiluje objednatel, tak to bylo nejjednodušší řešení.
Obecně to blbost možná je. Nicméně pokud se jedná o okrajové spoje, tak už to úplně blbost být nemusí. Ale potom by to chtělo dotáhnout s MD a pokračovat s některými spoji na Prahu v rámci linky R19. Poslední spoj linky R19 z Brna odjíždí v 19h, to je horší, než u motorákové linky R14, sice je potom částečně nahrazena zastavováním linky Ex2 na trati 260, ale poměrně nekoncepčně, navíc nejsou řešeny zastavení na 010 a v České Třebové jsou od těchto spojů i bídné přípoje. Další věcí je i u Ex2 poslední spoj ve 21:40 z Brna, to je… Číst vice »
To samé říkám o HK, proč aspoň o víkendu nemůže jet rychlík na Prahu v 22 a zpět o půlnoci, klidně by to mohl otočit trilobit…
Mohl by – ale pro 2 lidi to nikdo neobjedná. Nicméně pokud si myslíš, že tam potenciál je -udělat petici není dnes tak složitý a pokud se pod ní podepíše fakt dost lidí – od změny jízdního řádu v půlce roku 2023 může začít jezdit. Tady a v hospodě se to nevyřeší, chce to konat, pokud jsi o tom přesvědčen.
A těch 10 nových linek je kde kromě Praha-Brusel
Regiojet nikdy neřekl ze je bude jezdit, jen si podal žádost o trasy
Kdyby náhodou chtěl jezdit
viz linka z Prahy na Ukrajinu
Jak to vypadá s nasazením jednotek Pesa Elf v Ústeckém kraji? Kdy začnou vozit cestující ve zkušebním provozu?
V Polsku probíhá zácvik strojvedoucích
Každou korunou co dáte RegioJetu podporujete nepřímo i Babiše, Jančura je jeho velkým podporovatelem. Jestli vám funguje morální kompas správně, tak dobrou chuť u toho občerstvení 😉 a že sem politika nepatří mě nezajímá, Babiš je taková sv*ně že každý kdo se s ním ztotožňuje musí být taky pořádný zmetek…
Sice regiojet nemusím, ale tohle je pěkně vypatlaný názor.
Sice nemám rád Babiše, i tak si myslím, že je to blbej názor.
A proč? Nepodporoval ho finančně a v různých rozhovorech ještě dlouho po tom co se ukázalo že je Babiš podvodník? Podporoval! Co dostanete v regiu? Mladou frontu.. 😁
To je jako říct, že jakoukoliv utracenou (i vydělanou) korunou přispíváme na plat Babiše, protože to jde přes státní rozpočet.
A v čem konkrétně je Babiš tak špatný?
😀
Naprosto ve všem.
Díky za konkrétní a objektivní názor 😀
Na blbou otázku výstižná a přesná odpověď.
To je ten Váš svět založený na dojmech 🙂
Právě naopak. Výhradně na faktech a to i v souvislostech. Nechci býti ovcí 🐑
Tak proč nějaký ten fakt nenapíšete? Nestal jste se náhodou ovcí ale ani o tom nevíte? Ony ty ovce jsou totiž jak skupina s názorem tak skupina s protinazorem 🙂
Ale no tak… jezdit si budu s kým kam budu chtít a ne co si myslí nějaký Poudy:-(
On ty peníze posílá Babišovi? Pořád ještě i po 12 letech?
Svého času platilo, že si ČD od Babiše kupovali skoro celý náklad tištěné MF Dnes…aby ho mohli rozdat cestujícím a také těch 150 milionů ročně z jízdného nevadilo.
Nesmysl.
TVL, celý náklad… 😀 Tj cca 100 000 novin denně. Kdo takové broskvovině může věřit? Pro železniční dopravu a výkonnost RJ by to sice byla pěkná vizitka, ale dost těžko…
Ono z toho jízdného také bude muset zaplatit zaměstnance, dopravní cestu, leasing za loko, energii a já nevím co ještě, to fakt není balík peněz na vyhazování.
Chodíte po supermarketu s appkou Bez holdingu nebo Bez Babiše? A poctivě skenujete plus se poctivě vyhýbáte privátním značkám řetězců, protože tam se výrobce nedá dohledat (pokud tedy nenakupujete v Itálii, ale tam snad Babiš nedodává)?
Ano, přesně to dělám.
To určitě.
Jo ok nedělám.. ono stačilo tu apku začít používat asi před 10 lety, naučit se co všechno patří Babišovi, zjistit kde vyrábějí privátní značky když není uvedeno na obalu a občas to teď namátkově zkontrolovat jestli se něco nezměnilo. Ale ujišťuju vás že sem od Babiše už hodně dlouho nekoupil naprosto nic včetně péčiva nebo pultu lahůdek, tož tak a věř si čemu chceš a chovej se jak si zvyklí
Tak si tam ještě doplň kdo zemědělci prodal techniku a hnojiva. Bureš je sice parchant ale ty zdechneš hlady
Bojuj proti takovému zlu, na které stačíš…
To je alibismus nebo lenost. Neboj se toho a dotáhni to do konce. Kolega to vydržel téměř půl roku (strikně) ale s ulhaným Burešem to bohužel ani nehlo.
Nevadí, kolega to určitě dělal proto aby mu nebylo špatně ze sebe samého.. když to takhle udělá pár lidí, už mu to nějakej tisk sebere.. a striktně není potřeba, stačí koncové produkty..
👍
Abyste se nepo. Vy zas podporujete lobistické zákulistní .. kteří svým diletanstvím, pravicovstvím a populismem zde způsobili problémy mnoha firmám, následně zaměstnancům (půjdou ven). A v konečném důsledku další krizi.
Hlavně, že to Vaše je samé „Dobro“.
Opravdu vám váš militantní názor nezávidím, musíte si tím dost komplikovat život – víte, AB jsem nikdy nevolil a volit nebudu, ale kdyby koupil maďarskou fabriku na uherák, tak ho kvůli tomu fakt jíst nepřestanu…….
Nevíte někdo kdy spustí prodej jízdenek na nový jizdní řád i České dráhy??
Chtělo by něco přidat na linku R23, tedy co se týče prodeje cateringu, dost cestujících se na to táže palubního personálu…
Citace ze smlouvy MinD a RGJ:
„Dopravce se zavazuje nejpozději od začátku platnosti jízdního řádu pro období 2024/2025 nasadit na
dopravní výkony podle této smlouvy vozidla, jenž naplní následující zvýšené kvalitativní požadavky:
(…)
V každém vlaku podle této Smlouvy musí být pro cestující zajištěna možnost objednat si občerstvení, které tvoří alespoň teplé a studené nápoje a studené snacky, tento požadavek lze zajistit i automatem ve vozidle nebo minibarem v dopravcem zvoleném úseku cesty.“
Tipuju, že RGJ spíš teďka tlačí na úpravu koupených dvoupatrových vagonů, aby jezdily co nejdřív. Takže změnu bych čekal až budou jezdit dvoupatrové.
Někde jsem četl, že dvoupodlažní vagóny snad Regiojet koupil v Německu, ale nikde jsem nezaznamenal, že by je přivezl do ČR a opravoval.
Je to cca 3 měsíce co je dovezl.
Děkuji za informaci.
„vozidla, jenž“ ???
to psal asi nějaký flastenec co neumí ani česky…
stejně to dodržovat nebudea bude si dělat co chce
Tak cestujici vidi zluty lak, tak ocekavaji „nejlepsi sluzby za nejlepsi ceny“ a kafe zdarma. Tim zrovna nechci do RGJ rejpat, ale tak jsem si vsiml, ze to rada nezkusenych cestujicich vnima.
vždyť tam doteď neumí načíst ani jízdenku PID…
Minimálně měsíc (možná i více) už umí.
Ten dortik je mražený výrobek. Proto se jim to vyplatí prodávat za tuto cenu. Tzn. na začátku na něm těžce vydělávali, i když tvrdili opak…
A že stejně rejžovat nenapadlo ČD když je to takové terno….ostatně rád se najím v pendolinu i když to jsou také ohřáté polotovary v mikrovlnce
Jak souvisí dortík s ČD natož pendolinem?
Kdo chce čerstvě upečený a ručně zdobený, ten musí do cukrárny nebo si ho upéct a nazdobit sám.
A tedy netuším, kolik se ušetří na výrovbě, když se to po upečení a nazdobení ještě navíc zmrazí.
Za deset korun těžce vydělávali 🙂 . A já to bral s kávou k němu pomalu jako charitu a on tím výnosem z dortíků snad podporuje i toho odporného Bureše 🙂 Je to ale neřád. Příště dám suši 🙂 🙂 🙂
Loni i předloni RGJ na tom měl hrubou marži cca 16%.
Tak to je opravdu vejvar. A to si k němu dávám i „kávu“.
Výborně. Takže když z ceny odečteme DPH, tak je marže cca koruna. Pokud prodá 200 dortíků za jízdu, má dvě stovky těžkej vejvar. Ten se musí topit v penězích!
To bylo bez DPH.
Dotaz :
Zaplatí mu prodej dortíků, piva a všeho co nabízí stevarda ve voze za měsíc.?
Nevím. Tak by mě to zajímalo zda si na sebe vydělá za ten prodej.
Jestli víte předem díky za odpověď.
Jsem z Havířova tak RJ jezdím častěji (nemusím v Ostravě přestupovat)než ČD a Leo. A ta útrata některých cestujících nejde si nevšimnout když sedí vedle či poblíž je opravdu velká. V mnoha případech i pár stovek. A to jezdím nejčastěji úsek jenom něco málo přes dvě hodiny dlouhý. Konkrétně Havířov-Česká Třebová.
Ještě jednou díky.
Netuším.
RGJ nezveřejňuje příliš moc informací.
Snad vám pomůže, že loňska hrubá marže na zboží byla cca 12 milionů. Predlonska 8 milionu
To by mě zajímalo jak to pomůže. To číslo neříká vůbec nic. Kolik jsou roční výdaje na provoz té služby?
Když si přečtete oba předchozí komenty tak pochopíte, že jsem již vše uvedl
= neznám odpověď na předřečníkovu otázku a odhadovat nechci.