LOT_PRAGA_X-2021---WWW---III_728x90_new

RegioJet přebral první dva Traxxy, zamířily na okruh k testům

První dva Traxxy RegioJetu. Autor: RegioJetPrvní dva Traxxy RegioJetu. Autor: RegioJet

RegioJet už má v tuzemsku první dvě z celkem osmi objednaných lokomotiv Traxx od Bombardieru. Stroje dorazily z výrobního závodu

Zpět na článek
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Stanislav

No docela by mne zajímalo, jak to má Regiojet vymyšlené s Traxxy, když můžou jezdit jen podle dolních rychlostníků.

Jakub

Na síti SŽDC a ŽSR budou schváleny na rychlostníky horní a Vmax 160.

asdf

Pokud vím správně, tak RJ má 9 Peršingů, 5 pronajatých Vectronů a nyní bude mít 8 Traxxů. Znamená to tedy, že se všech Vectronů zbaví?

petr.r

jenom tych zelených.

petr.r

A potom tych druhých, přeci psal, že leasing lokomotiv není dobrý podnikatelský gesto.

Jan Sůra

Nikoliv, část zůstane (ty od ELL, tedy nyní žluté). Zmizí zelenobílé Lokotrainu.

asdf

A kolik je těch žlutých?

Petr M.

Už se těším, až se svezu.

MartinM

Pokud nejsi fíra, tak to ani nepoznáš…

Petr M.

děkuji za poučení, budu si to pamatovat.

Johnny Gomez

Hmm Peto to se asi urcite nesvezes – jedine ze bys tu lokomotivu ridil…

asdf

Ale tak mohl by to poznat, třeba na zrychlení, ale tím si nejsem jistý 😉

Michal

No já třeba první jízdu s 380 poznal – vlezl jsem do vlaku a pak se mi zdálo, že to jede nějak dravě. 🙂

Pavel

Jen škoda, že RJ nepošle alespoň jeden pár vídeňských, či blavských vlaků přes Olomouc a Otrokovice. Ale to asi „brečím“ na nesprávném místě.

železničář v důchodu

A komu a k čemu by ta zajížďka byla? Z těch deklarovaných údajných 200 tisíc cestujících jich určitě naprostá většina cestovala mezi Prahou a Brnem a nikoli až do / z Vídně – takže jde především o co nejkratší cestovní dobu mezi Prahou a Brnem.

Tadeáš

Tak to by bylo super, v Olomouci, Přerově a Otrokovicích by nastoupilo 30 lidí a dalších 150 by jich jelo s někým jiným…

Martin V.

Naplněnost nevypadá špatně, „téměř 200 tis. cestujících“ za čtvrtletí odpovídá 2 222 cestujícím za den. Pokud mají čtyři páry vlaků o 5-6 vozech (cca 300-350 míst), tak to mají téměř jednoho cestujícího na sedadlo. No a pokud ten průměrný cestující jede aspoň Praha-Brno (a ne třeba Židenice – Brno hl.n. 🙂 ), tak to je lepší než jsem čekal.

Máte někdo zkušenost, jak plní jezdí v úseku Břeclav – Vídeň?

fensterglaser

Martin V:

Jel jsem minulý týden RJ 1033 a v tom voze, kde jsem seděl, nás potom z Břeclavi bylo max. 10.

petr.r

joo mně by se to taky líbilo, nebot čd jsou takový ucukaný při rozjezdu i brždění. U RJ mám co dělat abych neusnul.

Jen tak

Petr.r: tak určitě.

Pavel

Tadeáš: kdo jezdí např. Leošem z a do Zlína ví své, Tvůj příspěvek je lehce mimo realitu – 30 lidí :). Takže by byl fajn návrat RJ na slováckou trasu. Je zde krásný vidět krásný efekt, kdy se ČD velmi snadno zbavily konkurence a okamžitě úroveň na slováckých expresech klesla. První třída už je bez klimatizace, o strojích 372 darmo mluvit a zmíním ještě Leoše – no to jsou teda rakety za co vlastně?
A takové přímé spojení Olomouce, Přerova a Zlína s Vídní a Blavou – to by bylo fajn ne?