V neděli může RegioJet svézt cestující prvními jednotkami od Pesy

Jednotka Pesa Elf.Eu při testech na IV. koridoru. Pramen: Archiv Zdopravy.czJednotka Pesa Elf.Eu při testech na IV. koridoru. Pramen: Archiv Zdopravy.cz

Dopravce začne se třemi jednotkami.

45 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Středohor

Díky za každý nový vlak na české železnici ( takto se Radim vyjádřil v jednom rozhovoru k Railjetum) a díky za každé nahrazení řady 810/814 a konec konců i toho co tam jezdí teď něčím nově vyrobeným. Přesto jsem k takto kapacitním vozidlům na Bílince a pravobřežce skeptický. Jistě jsou i nárazovky, kde počet cestujících přesáhne 10, ale jinak je průměr 3-5. Pradox proti jiným tratím. Třeba úsek Litoměřice-Lovosice, zde je běžné stát u nástupních dveří a v uličce uprostřed, přesto se kraj spokojí u 95% spojů se solo Regiosprintery, Stadlery, Regionovami a často u obou dopravců při záskocích se… Číst vice »

Pavel

Regiojet vozí v ÚK akorát vzduch. Na všech linkách. Hodně drahá sranda v režii oddělení dopravní obslužnosti kraje!!

bvovka

Kolik vůbec celkově měl RegioJet úk jednotek 628. Byly to čtyři ze Slovenska a potom asi ještě asi nějaké.

noerf

Aktuálně jich má asi osm.

Josef Švejk

Ehm, nějak nepobírám. Chápu to dobře, že si RegioJet nyní objednal sedm jednotek řady 628?

noerf

Regiojet objednal 7 jednotek řady 654.

bvovka

Takže ta 267 na Zličíně je odstavená asi po nějakém střetu a ta dosud žlutá 315 se proto musí kvůli odprodání 270 opravit. Aktuálně je řídící vůz v opravně a motorový vůz odstaven v Malešicích, ale navenek nevypadá vůbec dobře. To znamená že jich celkem měl 9 a z toho jedna je prodána a dvě odstavené.

TencoTomunerozumi

Aktuálně provozu schopné 3 🤣

Avlaky

první rok jich bylo 7, pote jak skončilo komárno tak jich měl 9,

momentálně jsou 2 na díly, jedna prodaná, 2 mimo provoz

Avlaky

ty 2 momo provoz se už opravovat zdřejmě nebudou díky pesám, takže aktualně jich jsou maximalně 4 funkční, zbytek se pujčuje a nebo bus

bvovka

Ty na díly jsou teda ta rozpůlená 315 a 267?

bvovka

Ale vždyť na Slovensku jezdily 4 jednotky, nikoliv 2. Nebo to bylo že se koupilo 5 od DB a 2 ze Slovenska a jak skončilo Komárno tak další 2? Jako že ten poslední rok byly na Komárnu jen 2 628 a zbytek obsluhovaly jiné vlaky?

Nasranej

Že by konečně přestaly jezdit autobusy.?

Ladislav

To jsem zvědav kolik se zítra sveze lidí z UL do Děčína.

Lenka Nováková

2. Strojvedoucí a průvodčí. Všichni jezdí autobusem.

Ladislav

Taky tam jezdím Busem protože když jsem viděl ten motorák tak mě přešla chuť. Teď ten vlak po dlouhé době zkusím.

Zlámalík

Bratislava – Komárno bylo to samý, dal bych jim šanci 😀

Ladislav

Uvidíme. Snad si lidé najdou cestu k vlaku a nebude jezdit prázdný.

Anonym ze severu

Bez lepší návaznosti MHD v ÚL a v Děčíně (na Východě) na vlak tam cestující bohužel moc nepřibudou.

Ladislav

Máte pravdu- bohužel. I když nově budou začínat v UL Západní nádr.

Josef Švejk

Na Západním nebudou začínat nově, už tam dávno zajíždějí.

PepaM

Nově tam ale budou jezdit všechny spoje, dosud tam všechny jezdily jen o víkendu, v pracovní dny jen 2 páry v sedlech.

Anonym ze severu

A to pomohlo čemu? Z ÚL hlaváku je to do Děčína na hlavák rychlíkem 16-17 minut, Panterem 26 minut. U7 skoro hodina (41 min ze Střekova). Autobusem l. 450 taky skoro hodina.
Takže pro mě by mezi DČ a ÚL byla stále nejlepší varianta rychlík po levém břehu, kdybych si měl vybrat. U7 bohužel bez návazné MHD (a časové úspoře) ne.

Tomáš Záruba

Škoda absence perónu někde u ul. Oblouková…

Pietr

U7 jede po jine trase
Tam take bydli lidi,jestli to nevite

Martin.dilli

No snad to klapne a nedojde na slova pana průvodčího, který se obává dětských nemocí nových jednotek, to tudy s pushpully bylo a stále trvá. Pokud se zase dostanu do ÚnL pracovně, do Děčína pojedu určitě, snad ne NAD, jako častokrát

Ladislav

Necháme se překvapit. Když poprvé na linku U7 nasadily regionovy přijeli jsme do Svádova nešly otevřít dveře.

Josef Švejk

U Regionovy jdou otevřít okna, tak jste měl vystoupit oknem. U tadyté 654 to jaksi nepůjde.

Ladislav

Do Svádova jsem nejel ale do Děčína- jenom mě překvapilo když průvodčí chtěla dveře otevřít tak to nešlo a ironicky se zeptala jestli někdo vystupuje.

Avlaky

Dětské nemoci mají snad všechna vozidla, je to normální

Martin.dilli

Myslím takovévěci, jako když z 5 pushpullů jezdil jeden

ABC

Po švestkách 🙂

noerf

Ví někdo, kdy získali jednotky souhlas drážního úřadu ke zkušebním jízdám s cestujícími? Podle facebookových stránek výrobce totiž dostali jednotky všechna razítka od VÚZ 30. listopadu, takže předpokládám, že povolení vydával DÚ vcelku operativně.

Lomb

To je dobře, ale pozor aby se na DÚ někdo nestrhal náhodou.

noerf

To je složité i pro provozní zaměstnance Regiojetu, když do poslední chvíle neví, zda-li a kolik nových jednotek budou mít k dispozici.

TencoTomunerozumi

Podle vnitřních informaci dostali razítko včera dopoledne .

Avlaky

Je to tak 😀

Jakub

A dnes dopoledne v Hostivaři probíhalo školení na jednotkách 654.003+002+004. Odpoledne už odjeli, na odstavném kolejišti na vlečce Kovošrot setrvávají ještě 2 jednotky (asi 001+005).

adamgolias

😁😆…na vlečce Kovošrot… jen aby to nenaznačilo jak Pesa skončí . Držím RJ palce , změna od mrchy 845 je potřeba jak sůl.

TencoTomunerozumi

Zajímavé ,že probíhalo školeni 🤣 zaměstnanci co mají na tom jezdit žádné nemají a neměli 🤣

Chronosphere

A to víte odkud?

TencoTomunerozumi

Protože jsme zatím žádné školení neměli jako zaměstnanci . Jen par vyvolených co kouři vedení se bylo podívat v Polsku . Ale stali zaměstnanci nic .

Jakub

V článku píšou, že nebudou hned nasazeny všechny jednotky.