Díky za každý nový vlak na české železnici ( takto se Radim vyjádřil v jednom rozhovoru k Railjetum) a díky za každé nahrazení řady 810/814 a konec konců i toho co tam jezdí teď něčím nově vyrobeným. Přesto jsem k takto kapacitním vozidlům na Bílince a pravobřežce skeptický. Jistě jsou i nárazovky, kde počet cestujících přesáhne 10, ale jinak je průměr 3-5. Pradox proti jiným tratím. Třeba úsek Litoměřice-Lovosice, zde je běžné stát u nástupních dveří a v uličce uprostřed, přesto se kraj spokojí u 95% spojů se solo Regiosprintery, Stadlery, Regionovami a často u obou dopravců při záskocích se… Číst vice »
Takže ta 267 na Zličíně je odstavená asi po nějakém střetu a ta dosud žlutá 315 se proto musí kvůli odprodání 270 opravit. Aktuálně je řídící vůz v opravně a motorový vůz odstaven v Malešicích, ale navenek nevypadá vůbec dobře. To znamená že jich celkem měl 9 a z toho jedna je prodána a dvě odstavené.
Ale vždyť na Slovensku jezdily 4 jednotky, nikoliv 2. Nebo to bylo že se koupilo 5 od DB a 2 ze Slovenska a jak skončilo Komárno tak další 2? Jako že ten poslední rok byly na Komárnu jen 2 628 a zbytek obsluhovaly jiné vlaky?
Nasranej
1 rok
Že by konečně přestaly jezdit autobusy.?
Ladislav
1 rok
To jsem zvědav kolik se zítra sveze lidí z UL do Děčína.
A to pomohlo čemu? Z ÚL hlaváku je to do Děčína na hlavák rychlíkem 16-17 minut, Panterem 26 minut. U7 skoro hodina (41 min ze Střekova). Autobusem l. 450 taky skoro hodina.
Takže pro mě by mezi DČ a ÚL byla stále nejlepší varianta rychlík po levém břehu, kdybych si měl vybrat. U7 bohužel bez návazné MHD (a časové úspoře) ne.
No snad to klapne a nedojde na slova pana průvodčího, který se obává dětských nemocí nových jednotek, to tudy s pushpully bylo a stále trvá. Pokud se zase dostanu do ÚnL pracovně, do Děčína pojedu určitě, snad ne NAD, jako častokrát
Myslím takovévěci, jako když z 5 pushpullů jezdil jeden
ABC
1 rok
Po švestkách 🙂
noerf
1 rok
Ví někdo, kdy získali jednotky souhlas drážního úřadu ke zkušebním jízdám s cestujícími? Podle facebookových stránek výrobce totiž dostali jednotky všechna razítka od VÚZ 30. listopadu, takže předpokládám, že povolení vydával DÚ vcelku operativně.
A dnes dopoledne v Hostivaři probíhalo školení na jednotkách 654.003+002+004. Odpoledne už odjeli, na odstavném kolejišti na vlečce Kovošrot setrvávají ještě 2 jednotky (asi 001+005).
Díky za každý nový vlak na české železnici ( takto se Radim vyjádřil v jednom rozhovoru k Railjetum) a díky za každé nahrazení řady 810/814 a konec konců i toho co tam jezdí teď něčím nově vyrobeným. Přesto jsem k takto kapacitním vozidlům na Bílince a pravobřežce skeptický. Jistě jsou i nárazovky, kde počet cestujících přesáhne 10, ale jinak je průměr 3-5. Pradox proti jiným tratím. Třeba úsek Litoměřice-Lovosice, zde je běžné stát u nástupních dveří a v uličce uprostřed, přesto se kraj spokojí u 95% spojů se solo Regiosprintery, Stadlery, Regionovami a často u obou dopravců při záskocích se… Číst vice »
Regiojet vozí v ÚK akorát vzduch. Na všech linkách. Hodně drahá sranda v režii oddělení dopravní obslužnosti kraje!!
Kolik vůbec celkově měl RegioJet úk jednotek 628. Byly to čtyři ze Slovenska a potom asi ještě asi nějaké.
Aktuálně jich má asi osm.
Má jich objednáno sedm, potřebuje šest + jednu zálohu.
Ehm, nějak nepobírám. Chápu to dobře, že si RegioJet nyní objednal sedm jednotek řady 628?
Regiojet objednal 7 jednotek řady 654.
Ne, 7 jednotek 654 (Pesa)
Takže ta 267 na Zličíně je odstavená asi po nějakém střetu a ta dosud žlutá 315 se proto musí kvůli odprodání 270 opravit. Aktuálně je řídící vůz v opravně a motorový vůz odstaven v Malešicích, ale navenek nevypadá vůbec dobře. To znamená že jich celkem měl 9 a z toho jedna je prodána a dvě odstavené.
Aktuálně provozu schopné 3 🤣
první rok jich bylo 7, pote jak skončilo komárno tak jich měl 9,
momentálně jsou 2 na díly, jedna prodaná, 2 mimo provoz
ty 2 momo provoz se už opravovat zdřejmě nebudou díky pesám, takže aktualně jich jsou maximalně 4 funkční, zbytek se pujčuje a nebo bus
Ty na díly jsou teda ta rozpůlená 315 a 267?
Ale vždyť na Slovensku jezdily 4 jednotky, nikoliv 2. Nebo to bylo že se koupilo 5 od DB a 2 ze Slovenska a jak skončilo Komárno tak další 2? Jako že ten poslední rok byly na Komárnu jen 2 628 a zbytek obsluhovaly jiné vlaky?
Že by konečně přestaly jezdit autobusy.?
To jsem zvědav kolik se zítra sveze lidí z UL do Děčína.
2. Strojvedoucí a průvodčí. Všichni jezdí autobusem.
Taky tam jezdím Busem protože když jsem viděl ten motorák tak mě přešla chuť. Teď ten vlak po dlouhé době zkusím.
Bratislava – Komárno bylo to samý, dal bych jim šanci 😀
Uvidíme. Snad si lidé najdou cestu k vlaku a nebude jezdit prázdný.
Bez lepší návaznosti MHD v ÚL a v Děčíně (na Východě) na vlak tam cestující bohužel moc nepřibudou.
Máte pravdu- bohužel. I když nově budou začínat v UL Západní nádr.
Na Západním nebudou začínat nově, už tam dávno zajíždějí.
Nově tam ale budou jezdit všechny spoje, dosud tam všechny jezdily jen o víkendu, v pracovní dny jen 2 páry v sedlech.
A to pomohlo čemu? Z ÚL hlaváku je to do Děčína na hlavák rychlíkem 16-17 minut, Panterem 26 minut. U7 skoro hodina (41 min ze Střekova). Autobusem l. 450 taky skoro hodina.
Takže pro mě by mezi DČ a ÚL byla stále nejlepší varianta rychlík po levém břehu, kdybych si měl vybrat. U7 bohužel bez návazné MHD (a časové úspoře) ne.
Škoda absence perónu někde u ul. Oblouková…
U7 jede po jine trase
Tam take bydli lidi,jestli to nevite
No snad to klapne a nedojde na slova pana průvodčího, který se obává dětských nemocí nových jednotek, to tudy s pushpully bylo a stále trvá. Pokud se zase dostanu do ÚnL pracovně, do Děčína pojedu určitě, snad ne NAD, jako častokrát
Necháme se překvapit. Když poprvé na linku U7 nasadily regionovy přijeli jsme do Svádova nešly otevřít dveře.
U Regionovy jdou otevřít okna, tak jste měl vystoupit oknem. U tadyté 654 to jaksi nepůjde.
Do Svádova jsem nejel ale do Děčína- jenom mě překvapilo když průvodčí chtěla dveře otevřít tak to nešlo a ironicky se zeptala jestli někdo vystupuje.
Dětské nemoci mají snad všechna vozidla, je to normální
Myslím takovévěci, jako když z 5 pushpullů jezdil jeden
Po švestkách 🙂
Ví někdo, kdy získali jednotky souhlas drážního úřadu ke zkušebním jízdám s cestujícími? Podle facebookových stránek výrobce totiž dostali jednotky všechna razítka od VÚZ 30. listopadu, takže předpokládám, že povolení vydával DÚ vcelku operativně.
To je dobře, ale pozor aby se na DÚ někdo nestrhal náhodou.
To je složité i pro provozní zaměstnance Regiojetu, když do poslední chvíle neví, zda-li a kolik nových jednotek budou mít k dispozici.
Podle vnitřních informaci dostali razítko včera dopoledne .
Je to tak 😀
A dnes dopoledne v Hostivaři probíhalo školení na jednotkách 654.003+002+004. Odpoledne už odjeli, na odstavném kolejišti na vlečce Kovošrot setrvávají ještě 2 jednotky (asi 001+005).
😁😆…na vlečce Kovošrot… jen aby to nenaznačilo jak Pesa skončí . Držím RJ palce , změna od mrchy 845 je potřeba jak sůl.
Zajímavé ,že probíhalo školeni 🤣 zaměstnanci co mají na tom jezdit žádné nemají a neměli 🤣
A to víte odkud?
Protože jsme zatím žádné školení neměli jako zaměstnanci . Jen par vyvolených co kouři vedení se bylo podívat v Polsku . Ale stali zaměstnanci nic .
V článku píšou, že nebudou hned nasazeny všechny jednotky.