RegioJet má z prvního peršingu eso. Všechny dostanou retro nátěr
První lokomotiva řady 162 RegioJetu, která prošla dualizací na 362. Foto: ČMŽO - elektronika

Proměnou na dvousystémové lokomotivy s ETCS prochází všech devět vozidel.
Poslední bude celá žlutá s nápisem RegioJet.
Z dostupných údajů vyplývá, že celá akce je za 38 milionů na jednu mašinu. Za takovou částku někdy vychází pouze zástavba ETCS…
A?
x63 je prostě velká série, tak se náklady rozpustily.
Jistá řada má dvojnásobek kusů ale rozpuštění neklaplo…
Nebo si umí zajistit levnějšího dodavatele.
Umět a chtít jsou odlišné věci…
Retro nátěr fajn. Ony i v té žluté vypadají moc pěkně, jen proboha kdyby tam nechyběla ta tabulka na čele, to je strašný. Mám neodbytný pocit že původní design s ní jaksi počítal
Má to jednu výhodu: Namalované čílo šotouši nekradou, narozdíl od tabulek. A vyjet s chybějící tabulkou, tak ho sežerou.
a Šotouši budou spokojení !
Jo, ti určitě. Až vylezou z dílny s tím zeleným nátěrem alá Peršing, tak půlka z nich dostane osypky.
Hezké. Fandím těmto starým nátěrům.
No třeba najdou uplatnění v přechodném období na R9, protože stále jaksi nevěřím, že PESA dodá vše v termínu a schválené…
Na HN už byla informace, že Pesa nestihne dodat všechny jednotky včas a nějakou dobu budou jezdit na R9 i klasické soupravy.
Díky za info. 👍
362.2 už je vice asi 3 minimálně
Z tího jedna ma stejně žlutý nátěr (novy žlutý)
362.212 vyjela v dubnu 🙂
Nikde jsem je neviděl, alespoň v okolí Prahy nejezdí. Ani 162.
Že jste je neviděl neznamená, že už nejsou pomalu půl roku dualizačně hotové. Kromě pár zkušebních jízd nikde nejezdily, to je pravda. Ale i tak z toho titulek dělá senzaci, jak kdyby se to stalo včera. No včera max. doplnili ETCS, ale samotné loko 362.2 už zkrátka pár týdnů existují.
všechny dostanou retro nater? co to ma byt za natery? jedna je modra, druha v italskych barvach, treti ma byt zelena… nelakovali uz jednu do celozlute RJ?
36x měly celkem dost atypických nátěrů (reklamy nepočítám), možná to bude alespoň jeden z nich.
Využití čeká firma hlavně u nákladních vlaků. 362 asi nejsou to nejvhodnější pro náklad.
Jako něco levného na postrk to bohatě stačí.
Ptám se s upřímným zájmem: proč?
Hlavně nákladní dobrava je teď trochu na ústupu.
Jak která. A tyhle stroje budou moci i na tratě s ETCS. Zase tolik bych se nevyužití nebál, i když na jásot to celkově není.
Když to bude něco lehčího v režimu REx, tak proč ne?
Opravuji: NEx 🙃
To sice nejsou, ale trvalou tažnou sílu mají stejnou jako lokomotivy 130, které ETCS dostaly taky. Větší výkon zaručuje, že tuto sílu mohou vyvinout i při výrazně větší rychlosti.