RegioJet hledá personál pro polskou expanzi, strojvedoucím nabízí i více jak 80 tisíc

Lokomotiva TRAXX MS3 RegioJetu a nádraží Košice. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýLokomotiva TRAXX MS3 RegioJetu a nádraží Košice. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Majitel RegioJetu Radim Jančura očekává, že v Polsku postupně zaměstná až 500 lidí.

Odebírat
Upozornit na
guest
39 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nezbeda

Takze jestli to chapu dobre, 18. zari ma vyjet, ale jeste nema vsechny zamestance? Tak to tipuju, ze bude jak u nas: Nedostatek lidi, steward dela klidne dva tri vozy a Jancura by je nejradeji utahal do roztrhani…

Zazil jsem (pracoval u nich) a uz nikdy vice.

N.N.

Steward dělá dva, tři vozy … kolik jich je na průvodčího u ČD?

Patrik

Když má rychlík 8 vozů, jsou 2. Dvě spojené jednotky na Os nebo Sp také většinou 2.

Uuu

Steward je ale vytížený, nejdříve kontrolou dokladů a následně servisem. Průvodčí udělá kontrolu když se mu chce a jde si sednout. 🐷 Porovnavame neporovnatelné.

N.N.

Dole s vámi nesouhlasí, tak jak?

Uuu

Co já s tím, říkám pouze svůj názor z provozu, bohužel je mezi námi plno šotousů kteří stále žijou v době před 50 lety, dnes je jiná doba… Průvodčí je zbytný. Na rozdíl od stevarda který lidem prokazuje službu která je neoddiskutovatelná.

koriandr

*štve vás*

koriandr

Copak ??? Štve čas že ceny jízdenek klesnou. O polovinu a vy přijdete o vysněný marže???

koriandr

Doufám že to naruší monopol natolik že cesta z Ostravy do Varšavy bude pod 800 pro dva ve standartní třídě.

jan.sekanina

Ano, monopol PKPIntercity jsem v červenci zažil na vlastní nohy. Stál jsem. Tak moc jsou expresy mezi velkými městy v Polsku v pátek přeplněné. Získat místenku na poslední chvíli nemožné, ani za příplatek. Konkurence jen prospěje zlepšení služeb osobní dopravy na železnici.

Ondřej

Co jaký monopol? Jo přijede Jančura a jeho svrab

Kamil Novotný

Ještě by bylo fajn, kdyby nabídl nějaké lepší penize, než almužnu i jiným profesím, než jen strojvedoucím. Pak by i třeba dispečink a další TH zaměstnanci byli trochu na úrovni.

Emil Jícha

Nehoráznost – platí o čtvrtinu VÍC než státní podnik PKP…!!!

M K

Pod Jančurou bych se nenechal zaměstnat ani jako špunt do dřezu.

factory

😆😆😆

J.K.

Musel byste těsnit celou pracovní dobu? No fuj 😀

Honza L

Měl by zkoušky na špunt, ale musel by plnit i funkci krtka…

Padre

Ať je Jančura jakýkoliv ,tak tah na bránu má,to se mu nedá upřít.Vybudoval tu firmu opravdu z ničeho.Pamatuji si jak začínal s jazykovými kursy a hledáním míst pro české au-pair v Anglii.Žádnou firmu neukradl ani nepřátelsky nepřevzal…na to jsou tady jiní ,,kofři,,…

MHD

A co Asiana?

N.N.

To byla třenice na trhu a soud o trh. Ale Asiana stále existuje jako nezávislá firma v rukou původních matejilů.
Nepřátelské převzetí firmy vypadá jinak, to už by Asiana byla v majetku RegioJetu.

Bez přezdívky

Uživatel trvale zablokován pro trvalé šíření lží.

J.J.

Úplně chápu vaše rozhořčení – jak si dovoluje platit lidi, které potřebuje, že? 😀

N.N.

Ano, chtělo by stávku ČD za účelem snížením mezd u Jančury v Polsku. Pak by to bylo dokonalé.

Padre

Za železničního odborového bosse rozcuchaného Duška by to možné bylo.Tehdy totiž bylo možné úplně všechno.

noerf

Pokud by dnes ČD stávkovali tři dni, tak by je to stálo okolo půl miliardy na chybějících tržbách a pokutách za neodjeté spoje. A výsledek by byl pouze poškození jména ČD, protože část spojů jezdí i ostatní dopravci v rámci objednávek.

MHD

Tak fírů po PKP Cargo by mohl najít dost. Ale nejsem si jistý jejich pracovními návyky.

Bisik

strojvedoucí, vlakvedoucí, kontrolor kvality, dispečer, stevard, barista, manažer gastronomie či náborář ….

a co palubní topič, tesař a nástěnkář?

Chleba Nakup

A co liftboy? A plavčík? A šatnářka?

Bisik

no, nepochopil…

Krakonoš

Busik: Holt kulturní neznaboh bez rozhledu v tvorbě poloviny devadesátek. Ale třeba ho omlouvá věk. 🙂

Tomáš Fuk

Nikdo nemůže dát víc než umí Jančura slíbit!

Matt

RJ má průvodčí?spíš bych to nazval čísníkama

Jakub

Byť většinu pracovní doby mají stevardi v RJ na starosti catering. Přednost např. při vysoké vytíženosti mají vždy povinnosti průvodčího – kontrola jízdenek, výprava vlaku atd.

Matt

zůstal bych u spojení steward,slovo průvodčí mi moc neladí

Leinad

Pokud se nepletu, tak u RJ ne každý má dopravní zkoušky, míval je jenom teamleader.

Kubrt

Já v těch inzerátech vidím, že hledají stewardy, nikoliv průvodčí. Zdá se, že se dobýváte do otevřených dveří.

Vít

A jak definujete práci průvodčího, který je na 5-6 vagónu sám u ČD a vidím ho 1x za cestu (někdy ani to ne)?

Matfyzák

Chodit po vlaku tam a zpatky a ptat se „vase jizdenky prosim“ neni jedina cinnost v popisu prace pruvodciho. i prestoze si to cestujici az prilis casto mysli.

Uuu

Co si budeme, průvodčí je a bude nejdražším cestujícím ve vlaku, pokud se mu zrovna „chce“ tak udělá kontrolu jízdních dokladů, jinak je většinou vidím někde zašité jak koukají do telefonu. Neříkám vsichni ale drtivá většina ano. Myslete si co chcete, ale mě jako strojvedoucímu je tento zaměstnanec naprosto k ničemu, na nakonec více otravuje než něco pořádného delá … A teď do mě.😂