RegioJet hlásí za letošek rekordní tržby, počet cestujících vzrostl o 30 procent
Lokomotiva řady 162 v čele vlaku RegioJetu. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Za první tři čtvrtletí letošního roku RegioJet eviduje obsazenost u autobusů i v komerčních vlakových spojích přesahující 80 procent.
Good for Jančura.
„Podle Kohoutka jsou příznivé ekonomické výsledky dány především zákaznickým úspěchem mezinárodních spojů na trase Praha – Vídeň – Budapešť . . .“
Toto už čtu od RGJ po několikáté (dříve to byla trasa Praha – Vídeň). Doopravdy mohou ty výsledky být dány především úspěchem linky, kde jsou 4 páry vlaků a kde se začalo s 5 vozy a dosud přes ten velký úspěch žádný vůz nepřibyl? Nebo mi něco uniká?
R8-Prodloužit> R9,R11,R12,R13,R18,R19- soutěže nebo přímé zadání RegioJetu… Sice mu jim asi nejde o linky R23 ale u těch ostatních co jsem napsal by mohl být špičkový.. Dotované+Komerční RJ linky z Prahy/Plzně přes: Jihlavu/Kolín/Havlíčkův Brod směr: Brno. by bylo fajn a ČD zpět linky R23 aby to tu bylo fér! Zásadní informace: to co České dráhy předvádí (zdražování, vrácení peněz jen přes můj vlak) je k poblití. ČD také kupují ojetiny z SRN jenže motoráky! RegioJet alespoň kupuje ex.DB vozy a potom z nich udělá luxus > viz článek zdopravy: Arr+ČD hoří vlaky.
RegioJet a jeho slavná R8 a R23 – když si vezmem co za opičárny tam RJ dělal a dělá tak nechápu jak vás tohle mohlo napadnout. Souhlasím kdyby se R23 vrátilo ČD, jelikož cirkus kdy přijede zelená lokomotiva Arrivy, za tím bílej exDB vůz a za tím s trochou štěstí 2 žlutý vozy je pro lidi takovej že na nádraží zmatkujou jaká jízdenka jim v tom platí. Na výše zmíněné linky by RJ neměli jak vozy tak ani lokomotivy.😃 Zdražovat budou všichni dopravci jelikož ani provoz RJ není zadarmo, vrácení peněz u ČD přes můj vlak platí pro jízdenky koupené… Číst vice »
To fakt přibylo tolik masohistů, kteří si užívají čtyřhodinovou jízdu z cajzlohradu do šalingradu? Jetě aby tržby nevzrostly, když se mohutně zdražovalo a navíc základ srovnání je s covidovým rokem
ale on tybtrzby nesrovnava s covidovym rokem. on “jen” tvrdi, ze jsou nejvyssi v historii firmy. tady zadna nizsi mebo vyssi zakladna neni.
Ono pan Jančura byl vzdy velky pohadkar
Tak statistiky by asi nenasvindloval.
Jaké statistiky máte na mysli? Ohledně výkonů/ekonomiky RGJ, zdá se, panuje informační mlha, kterou vytváří RGJ.
Netvrdím, že ji vytváří úmyslně, ale takový je efekt.
Není se čemu divit. Zatímco s ČD jedete v dobytčáku bez servisu, s RJ za stejné peníze máte kožené sedačky a stewarda.
Tady má někdo z ČD komplex 😀
…a nebo nejedete vůbec, když je vyprodáno…
Zatímco u ČD jen pár hodin na stojáka v uličce. Prý si ale máte koupit místenku předem, což ale u toho RJ lze taky.
Tak na R23 se taky jezdí často na stojáka (zvlášť, když má vlak jen 2 vozy).
O prázdninách se tam opravdu na stojáka nejezdilo a oproti ČD na vrcholu to byl stále o vagon víc 🙂 🙂 🙂
A mimo prázdniny?
Cd jely v jednom voze jednou, jinak zkracena souprava na dva vozy byla vyjimka, u rgj letos v lete standardni stav. Jednou jsem je letos myslim videl i v jednom, ale ted si nejsem jisty, tak bez zaruky.
Hm… 2 miliardy za provoz vlaků jako rekord?
Čistý obrat v 2019
Regiojet CZ 2351 milionů Kč
Regiojet SK 30 milionů EUR = cca 750 milionů Kč
prosim te, zkus aspon obcas zapnout to kulaty na hlave, a nezvanit.
ty trzby 2,6 miliardy, ktery jsou v clanku, jsou za 3 kvartaly. tvoje cislo je za 4 kvartaly
pokud zvladas zakladni matematicke ukony, tak si urco spocitas, kolik to bude cca za cely rok – 3,2 miliardy.
Srovnávám tržby 2 miliardy za 9 měsíců za vlaky letos vs. cca tržby 3,1 miliardy za vlaky v 2019.
Opravte mě pokud se mýlím, ale RGJ neprovozoval busy v 2019. Busy provozovala sesterská Student Agency.
Pokud fakt RGJ provozuje busy, tak proč si loni Student Agency půjčovala na nové busy?
https://zdopravy.cz/komercni-banka-pujcila-student-agency-400-milionu-pujdou-na-nove-autobusy-i-virtualni-stevardky-77081/
tvl nikdo neresi, jestli je to za to ci ono.
jsou to proste rekordni trzby 🙂 celkem, dohromady. co na tom nechapes?
Nejsou, aspoň zatím ne.
Mluvím o vlacích. Busy nesleduji.
boze …
Holt čísla nelžou. Zdroje jsem uvedl.
Uvidíme až dle čísel na konci roku, ale prozatím to na rekordní vlakové tržby RGJ vůbec nevypadá.
ale znova … ty porovnavas neco uplne jineho.resp sis vybral neco jineho, nez uancura.
co je nepochopitelneho na tom, ze ma historicky nejvetsi trzby za tri kvartaly?
Tak znovu.
Za vlaky RGJ v 2019 = 3 miliardy.
Za vlaky RGJ za třičtvrtě 2022 = 2 miliardy… a prý to je rekord. Jenže není.
a proc do toho tahas vlaky? z kontextu clanku jasme vyplyva, ze jde o cisla za celou skupinu.
Na to nejsem schopen konkrétně reagovat, neboť busy nesleduji
Před deseti lety potřeboval Regiojet u autobusů obsazenost 80 – 90 % a u vlaků 90 %, aby generovala zisk, nyní jim stačí 80 %, tak by mne zajímalo, kde je změna (výše cen jízdenek, počet personálu, efektivita údržby). Ono zisk může být vytvořen i díky vyplaceným kompenzacím za covid za předešlé roky.
Chybí mi hlavně srovnání s počtem cestujících s rokem 2019, aby byla vidět poměr mezi normálními roky, nikoliv roky, kdy byl pohyb cestujících omezen po část roku.
Obávám se, že tvrzení o zisku u RGJ nelze ověřit prostým nahlédnutím do příslušné účetní závěrky, neboť RGJ „přelévá“ peníze/pasiva mezi firmami a u části firem nezveřejňuje účetní závěrky.
Prostě a jednoduše – nedodržování zákona/způsob podnikání RGJ má za efekt, že utajuje veřejnosti své SKUTEČNÉ hospodářské výsledky. Netvrdím, že je to úmysl, ale takový je efekt.
To samé dělá/dělal LE u Globalu.
Zalezi na tom, jakou ma vlastnickou strukturu. Pokud to neni verejne obchodovana spolecnost – coz pokud vim leta nebyl, tak nemusi zverejnovat.
Musí
musi. kazda spolecnost, i treba blbe sro , musi zverejnovat sve vysledky v obch rejstriku.
sankce jsou ale nulove, takze na to vetsina firem prdi.
Nejsou nulové. Když to nějaká firma neudělala ani na druhou výzvu aby zveřejnila, tak jsem zažil pokutu ve stovkách tisíc.
Divím se, že ti kdo si libují v nenávisti vůči RGJ, svoji nenávist neprojeví udáním, že RGJ nedodržuje zákon. Patrně se jejich nenávist snoubí s hloupostí/neschopností.
Nejspíš se mu už zaplatily lokomotivy řady 163, které na začátku kupoval a jejich odpisy do nákladů již nepočítají. Taktéž nějaké vozy. A lehce zdražil, což platíme my, cestující.
Zase odepisuje nové Traxxy MS2e, MS3 a rekonstruované a nové vagóny.
Mohu se zeptat proč tvrdíte, že RGJ odpisuje (postupně rozpouští kupní cenu do nákladů) částku za TRAXX MS3?
Na začátku letoška RGJ lokomotivy MS3 nepřevzal a na 99% si troufnu tvrdit, že RGJ ani za lokomotivy nezaplatil plnou částku kupní ceny. Změnilo se něco během letoška?
Jel jsem po delší době vlakem RJ Praha – Ostrava. Můžu říci, že se servis zlepšil a k dokonalosti mi chyběla jen uzavřená toaleta v mém vagonu při cestě zpátky.
Já bych tedy byl radši za funkční toaletu.
Asi měl na mysli systém „ve stanici lze“.
Teď ještě aby byli stejně nadšení až od těch tržeb odečtou náklady.
A pokuty.
Zajímalo by mě, jestli taky vyplácel rekordní kompenzace za ty rekordně zpožděné chorvatské vlaky plus náhradní autobusy. A soustavné porušování řazení vlaku.
Vyplácel právě ty kompenzace ke kterým se koupí jízdenky zavázal.
A co kompenzace cestujícím na R8 a R23? Kvůli Chorvatsku neplnil své závazky u nás. Za prázdniny mi jen jednou vrátili jízdné v plné výši a dvakrát mi dali 30kč v těch jejich bodech. A poprazdninové NAD z Brna do Výškováa taky nezvládl (8 vyprodaných vagónuů není 5 busů).
Velkým důvodem bude nedostatek řidičů a to není vina RJ
A čí vina to tedy je? 😀
Asi si nechal poradit od nádražáků, že autobusem nikdo nejezdí.
Regiojet dostal pokuty v řádu desetitisíců za nedostatečnou kapacitu vlaků na R8 i R23 přesně dle smlouvy.
Zvláštní, že pokuty dostávají jenom soukromí dopravci?
Cd taky dostaly pokuty od kraju.
A od kterých?
Ano. Např. letos Plzeňský kraj uplatnil smluvní pokutu vůči ČD.
Přes 3 miliony https://smlouvy.gov.cz/smlouva/18927451?backlink=qmgeb
No jo, Čechy. Tohle na Moravě nelze čekávat.