RegioJet chce po ČD a ÖBB přes miliardu za zakázané dohody. Mohli jsme být mnohem větší, vysvětluje Jančura
Interiér vozu Bmz po úpravách Českými drahami. Foto: ČD

České dráhy zatím požadavek odmítly.
České dráhy zatím požadavek odmítly.
To bude krásný proces!
Regiojet je moc rozpínavý … Všechno by chtěl, není dopravce se kterým bych chtěl jezdit všude
Růst se snaží všichni dopravci, to je normální.
Je dobře, že se potírají kartelové dohody ať už jsou kdekoliv. Jen tak mě napadá, to se nedají nikde jinde koupit vagóny v Evropě?
Nějak nerozumím, jak může RJ něco nárokovat, když OBB mohly ty vozy prodat někomu jinému nebo je neprodat vůbec. Nebo to řeknu naopak. 1. OBB měly povinnost je prodat? 2. Měli je prodat zrovna RJ?
Ale ony prodávaly a podle kartelové dohody s ČD prodávaly komukoliv, kromě RJ, a tím RJ spolu poškodily.
Co je na tom těžkého k pochopení.
Se nemůžu zeptat nebo co????
K pochopení nic těžkého, jen nechápu, proč sem píšou dementi jako ty, když je to tak jasné.
Tak si ten článek (a i ty starší s tématem související) přečtěte znova. Ty informace tam jsou.
A?
Kde bych já mohla být, kdybych si bývala vzala Pištu Hufnágla….
Asi takový argument vyčíslený náhodným výstřelem částky.
Tak ta částka právě nemusí být náhodná – pokud od té doby už máte k dispozici vývoj vašeho podnikání, tak jde odhadnout, o kolik by to bylo víc.
Pokud chcete něco nárokovat, musíte tu škodu prokázat. A samozřejmě ČD to může jiným posudkem rozporovat. A hlavně, taky se tam mohou objevit věci z obchodních záležitostí, které úplně ven není dobré pustit (to se týká RJ). Není to prdel tenhle nárok prokázat, a samozřejmě na první dobrou tam dáte výrazně víc, než je ta reálná škoda…
Regiojet může vedle nahrady škody požadovat i přiměřené zadostiučinění, což je proti náhradě škody výrazně jednodušší, a nabito na to určitě má.
To nezpochybňuji, ale musí jej nějakým prokazatelným způsobem dokázat.
Jančura může být rád, že tenkrát tolik „nevyrostli“, protože by lidi přišli mnohem dříve na to, co je RJ zač. Počínaje pravidelným nedodržováním řazením spojů až po ten nehorázný bordel, ze kterého je člověku blbě.
Jsou už skoro tak hrozný jako ČD nebo jak Arriva, že?
Nevidíte v tom svém příspěvku určitý rozpor? Všechno strašné a zákazníků a spojů čím dál víc.
To už je takový folklor od roku snad 2012, kdy Jančura začal na železnici – nevyjedou, do švestek, hrůza, nikdo s nima nejezdí, všechno špatně. A přitom roste, vydělává.
Nejsem jako cestujících proti firmě RJ.
Autobusy RJ docela dobrý a klidně pojedu znovu, vlaky po několika zkušenostech hodnotím jako hrozné a nepříjemné, včetně neprofesionálního chování personálu, snažím se jim vyhnout, pokud to jde.
Jančura: „Vrátil jsem se do firmy a začal ji znovu aktivně řídit. S tím se pojila i změna managementu. Ne proto, že by byl špatný, ale proto, že jsem požadoval vyšší výkon. Chci porazit České dráhy a stát se největším dopravcem, připravuji manažerské akcie.“
https://www.e15.cz/rozhovory/chci-porazit-ceske-drahy-a-stat-se-nejvetsim-dopravcem-pripravuji-manazerske-akcie-rika-sef-regiojetu-jancura-1427423
Regiojet jako odškodnění a mimosoudního vyrovnání dostane všechny lok. ř.380.
Neměl by byt ten potrestáný spíše ČD? Asi by bylo ok, že by ČD měli povinně jezdit na tratích, kde jezdi i Regio těmi 380tkami
Proč jen ČD? Kartelovou dohodu uzavřely obě společnosti, ČD i ÖBB.
Vy si to obchodní právo a jeho sankce představujete opravdu hodně kreativně.
Tvl ale musel by zaplatit penále ještě jednou Škodovce
Jaká je vůbec legalita toho vyšetřování? Původní vyšetřování bylo kvůli něčemu zcela nesouvisejícímu. Nedalo by se tohle napadnout?
Vzhledem k tomu, že byli důkazy v e-mailové komunikace a ÖBB se přiznalo, tak těžko.
„…byli důkazy…“
🙂
Je to pravomocné rozhodnutí, pokuta zaplacena.
Pokud ÖBB Regiojetu zaplati, tak bude zajímavé sledovat reakci ČD. Ostatně pro rozhodnutí komise v tomto případě ÖBB se přiznala a spolupracovala a zaplatila poloviční pokutu než ČD.