RegioJet chce po ČD a ÖBB přes miliardu za zakázané dohody. Mohli jsme být mnohem větší, vysvětluje Jančura

Interiér vozu Bmz po úpravách Českými drahami. Foto: ČDInteriér vozu Bmz po úpravách Českými drahami. Foto: ČD

České dráhy zatím požadavek odmítly.

Odebírat
Upozornit na
guest
30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Herold

To bude krásný proces!

Lopid

Regiojet je moc rozpínavý … Všechno by chtěl, není dopravce se kterým bych chtěl jezdit všude

Kubrt

Růst se snaží všichni dopravci, to je normální.

Lukino

Je dobře, že se potírají kartelové dohody ať už jsou kdekoliv. Jen tak mě napadá, to se nedají nikde jinde koupit vagóny v Evropě?

Michal Kozuk

Nějak nerozumím, jak může RJ něco nárokovat, když OBB mohly ty vozy prodat někomu jinému nebo je neprodat vůbec. Nebo to řeknu naopak. 1. OBB měly povinnost je prodat? 2. Měli je prodat zrovna RJ?

Flinta19

Ale ony prodávaly a podle kartelové dohody s ČD prodávaly komukoliv, kromě RJ, a tím RJ spolu poškodily.
Co je na tom těžkého k pochopení.

Michal Kozuk

Se nemůžu zeptat nebo co????

K pochopení nic těžkého, jen nechápu, proč sem píšou dementi jako ty, když je to tak jasné.

Daniel Jablonecký

Tak si ten článek (a i ty starší s tématem související) přečtěte znova. Ty informace tam jsou.

Michal Kozuk

A?

Jarda79

Kde bych já mohla být, kdybych si bývala vzala Pištu Hufnágla….
Asi takový argument vyčíslený náhodným výstřelem částky.

Zlámalík

Tak ta částka právě nemusí být náhodná – pokud od té doby už máte k dispozici vývoj vašeho podnikání, tak jde odhadnout, o kolik by to bylo víc.

Michal Kozuk

Pokud chcete něco nárokovat, musíte tu škodu prokázat. A samozřejmě ČD to může jiným posudkem rozporovat. A hlavně, taky se tam mohou objevit věci z obchodních záležitostí, které úplně ven není dobré pustit (to se týká RJ). Není to prdel tenhle nárok prokázat, a samozřejmě na první dobrou tam dáte výrazně víc, než je ta reálná škoda…

Herold

Regiojet může vedle nahrady škody požadovat i přiměřené zadostiučinění, což je proti náhradě škody výrazně jednodušší, a nabito na to určitě má.

Michal Kozuk

To nezpochybňuji, ale musí jej nějakým prokazatelným způsobem dokázat.

Vilin

Jančura může být rád, že tenkrát tolik „nevyrostli“, protože by lidi přišli mnohem dříve na to, co je RJ zač. Počínaje pravidelným nedodržováním řazením spojů až po ten nehorázný bordel, ze kterého je člověku blbě.

Daniel Jablonecký

Jsou už skoro tak hrozný jako ČD nebo jak Arriva, že?

Marian Kechlibar

Nevidíte v tom svém příspěvku určitý rozpor? Všechno strašné a zákazníků a spojů čím dál víc.

Kubrt

To už je takový folklor od roku snad 2012, kdy Jančura začal na železnici – nevyjedou, do švestek, hrůza, nikdo s nima nejezdí, všechno špatně. A přitom roste, vydělává.

igor

Nejsem jako cestujících proti firmě RJ.
Autobusy RJ docela dobrý a klidně pojedu znovu, vlaky po několika zkušenostech hodnotím jako hrozné a nepříjemné, včetně neprofesionálního chování personálu, snažím se jim vyhnout, pokud to jde.

Karl vB.

Jančura: „Vrátil jsem se do firmy a začal ji znovu aktivně řídit. S tím se pojila i změna managementu. Ne proto, že by byl špatný, ale proto, že jsem požadoval vyšší výkon. Chci porazit České dráhy a stát se největším dopravcem, připravuji manažerské akcie.“
https://www.e15.cz/rozhovory/chci-porazit-ceske-drahy-a-stat-se-nejvetsim-dopravcem-pripravuji-manazerske-akcie-rika-sef-regiojetu-jancura-1427423

126975

Regiojet jako odškodnění a mimosoudního vyrovnání dostane všechny lok. ř.380.

David

Neměl by byt ten potrestáný spíše ČD? Asi by bylo ok, že by ČD měli povinně jezdit na tratích, kde jezdi i Regio těmi 380tkami

Flinta19

Proč jen ČD? Kartelovou dohodu uzavřely obě společnosti, ČD i ÖBB.

Daniel Jablonecký

Vy si to obchodní právo a jeho sankce představujete opravdu hodně kreativně.

Kolejový doktor

Tvl ale musel by zaplatit penále ještě jednou Škodovce

Caprad

Jaká je vůbec legalita toho vyšetřování? Původní vyšetřování bylo kvůli něčemu zcela nesouvisejícímu. Nedalo by se tohle napadnout?

noerf

Vzhledem k tomu, že byli důkazy v e-mailové komunikace a ÖBB se přiznalo, tak těžko.

Karl vB.

„…byli důkazy…“
🙂

noerf

Pokud ÖBB Regiojetu zaplati, tak bude zajímavé sledovat reakci ČD. Ostatně pro rozhodnutí komise v tomto případě ÖBB se přiznala a spolupracovala a zaplatila poloviční pokutu než ČD.