Řecký Aegean rozšíří flotilu, přiobjednal další Airbusy

Nový A320 pro Aegean Airlines. Foto: AegeanNový A320 pro Aegean Airlines. Foto: Aegean

Nové stroje umožní dopravci expandovat.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sua

Expanze super, kdo ta letadla bude řídit, to by mě zajímalo😅 protože piloty, fluent in spoken and written Greek, se to všude jen hemží.

Air Traveller

Aegean je takove male Recke zjeveni – maji jedinou chybu – ze jsou Recke, a duvod letat s nima mam jen 1x rocne kvuli statusu.

Vyborne jidlo v C, slusny internet, vyborna podpora na callcentru, FFP nejlepsi sirokodaleko, vyborne jidlo v “C”.

Za sebe bych vytknul bych asi jen to, ze se FFP kredituje mile jen ze *A aerolinek – a z codeshare letu operovanych non-*A aerolinkami je jedna velka nula. Nicmene, to krase jejich FFP neubira.

Snad se v case nezmrsi smerem k LHG.

Standa

Koho zajímá váš „status“ a tyhle snobské výkřiky?

Jenda

Na rozšíření sítě se těším. Aegean jsou podle mě nejlepší evropské aerolinky. Funkční wi-fi a zásuvky na palubě, jídlo a nápoje v ceně i na velmi krátkých letech v economy (to už snad v Evropě nemá vůbec nikdo). V Athénách mají opravdu luxusní business salonek. Výhodný věrnostní program a skvělý zákaznický servis. Když člověk letí jedním směrem s nimi a opačným třeba s Lufthansou, tak to je opravdu nebe a dudy.

Rdx

Mohu potvrdit…

Otakar

Souhlasím

NFF

Akorát teda ten jejich salonek v ATH bývá často narvaný až běda. Naproti tomu salonek v SKG je super – mají nástup přímo ze salonku (vč.boarding terminálu) a přístup rovnou po ploše k letadlu.

Air Traveller

v ATH je potřeba u Aegean salonku dusledne rozlišovat mezi schengenovym a nonschengenovym.

Jejich lounge v schengen casti letiste je … no, jak to říct, ponekud nedostatecna. Hlavne teda mala a chronicky precpana. Nicmene, Aegean je si toho vědom, a svým FFP kartičkářům dává při návštěvě týhle lounge 500 award mil za každou návštěvu jako kompenzaci za „snížený komfort“.

V non-schengen casti letiste maji rekonstruovanou lounge (stejne jako v SKG) a to je jiný level.

NFF

Jj, to je pravda, létám i ATH-LCA a ten neschengenský salonek je parádní.

Traveller

Aegean by měl nejprve vyřadit stará letadla Airbus A320, a nebo v nich alespoň vyměnit sedadla, aby všechna letadla v European Business a UpFront měla nastavitelné opěrky hlavy, protože jinak ten jejich UpFront nedává vůbec smysl.

Traveller

Teprve pak by měl s novými expandovat.

Pavel

Vzhledem k tomu že Airbus má v backlogu cca 8600 letadel a ročně dodá cca 750 letadel, tak ta letadla Aegean stejně uvidí tak za 10 let.