Expanze super, kdo ta letadla bude řídit, to by mě zajímalo😅 protože piloty, fluent in spoken and written Greek, se to všude jen hemží.
Air Traveller
8 hodin
Aegean je takove male Recke zjeveni – maji jedinou chybu – ze jsou Recke, a duvod letat s nima mam jen 1x rocne kvuli statusu.
Vyborne jidlo v C, slusny internet, vyborna podpora na callcentru, FFP nejlepsi sirokodaleko, vyborne jidlo v “C”.
Za sebe bych vytknul bych asi jen to, ze se FFP kredituje mile jen ze *A aerolinek – a z codeshare letu operovanych non-*A aerolinkami je jedna velka nula. Nicmene, to krase jejich FFP neubira.
Na rozšíření sítě se těším. Aegean jsou podle mě nejlepší evropské aerolinky. Funkční wi-fi a zásuvky na palubě, jídlo a nápoje v ceně i na velmi krátkých letech v economy (to už snad v Evropě nemá vůbec nikdo). V Athénách mají opravdu luxusní business salonek. Výhodný věrnostní program a skvělý zákaznický servis. Když člověk letí jedním směrem s nimi a opačným třeba s Lufthansou, tak to je opravdu nebe a dudy.
Aegean by měl nejprve vyřadit stará letadla Airbus A320, a nebo v nich alespoň vyměnit sedadla, aby všechna letadla v European Business a UpFront měla nastavitelné opěrky hlavy, protože jinak ten jejich UpFront nedává vůbec smysl.
Expanze super, kdo ta letadla bude řídit, to by mě zajímalo😅 protože piloty, fluent in spoken and written Greek, se to všude jen hemží.
Aegean je takove male Recke zjeveni – maji jedinou chybu – ze jsou Recke, a duvod letat s nima mam jen 1x rocne kvuli statusu.
Vyborne jidlo v C, slusny internet, vyborna podpora na callcentru, FFP nejlepsi sirokodaleko, vyborne jidlo v “C”.
Za sebe bych vytknul bych asi jen to, ze se FFP kredituje mile jen ze *A aerolinek – a z codeshare letu operovanych non-*A aerolinkami je jedna velka nula. Nicmene, to krase jejich FFP neubira.
Snad se v case nezmrsi smerem k LHG.
Koho zajímá váš „status“ a tyhle snobské výkřiky?
Na rozšíření sítě se těším. Aegean jsou podle mě nejlepší evropské aerolinky. Funkční wi-fi a zásuvky na palubě, jídlo a nápoje v ceně i na velmi krátkých letech v economy (to už snad v Evropě nemá vůbec nikdo). V Athénách mají opravdu luxusní business salonek. Výhodný věrnostní program a skvělý zákaznický servis. Když člověk letí jedním směrem s nimi a opačným třeba s Lufthansou, tak to je opravdu nebe a dudy.
Mohu potvrdit…
Aegean by měl nejprve vyřadit stará letadla Airbus A320, a nebo v nich alespoň vyměnit sedadla, aby všechna letadla v European Business a UpFront měla nastavitelné opěrky hlavy, protože jinak ten jejich UpFront nedává vůbec smysl.
Teprve pak by měl s novými expandovat.
Vzhledem k tomu že Airbus má v backlogu cca 8600 letadel a ročně dodá cca 750 letadel, tak ta letadla Aegean stejně uvidí tak za 10 let.