Rakouské dráhy objednaly další jednotky Siemens Mireo, na vývoji se podílí i česká pobočka
Jednotky Siemens Mireo pro ÖBB. Foto: ÖBB![Jednotky Siemens Mireo pro ÖBB. Foto: ÖBB](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/01/Design-Cityjet_NV_01_2024-@-OEBB_-Siemens-1.jpg)
![Jednotky Siemens Mireo pro ÖBB. Foto: ÖBB](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/01/Design-Cityjet_NV_01_2024-@-OEBB_-Siemens-1.jpg)
Jednotky pro Rakousko jsou širší než pro jiné zákazníky.
Jednotky pro Rakousko jsou širší než pro jiné zákazníky.
Podle schválení v Česku a Německu předpokládám, že budou určeny pro Linec mj. na výkony do Budějic a Pasova, kde stále vládnou vysokopodlažní Cityshuttly.
A my tady jezdíme šrotama 471 a Regiopantery.
Vtipné.
Se zajížděním na SK a do HU se nepočítá?
Tam jazdia/budú jazdiť CityJety…..
160 km/h a není to málo Antone Pavloviči ?
To naše Arriva Exzápad bude mít jednotky na 200 km/h, my vám to ukážeme, jak jezdit, milé Rakousko !
😁
Srovnáváš vozidla pro jiné účely.
Technologie na střeše bez krytů, klasické podvozky místo Jacobsů… …finální forma bude Interpanter 😉
By bylo zajímavý srovnání 🙂 Asi by se u Siemensů neudrželi smíchy.
Tak tomu ještě něco málo chybí – zavést první třídu hezky distribuovanou po soupravě, přidat příčky s různým způsobem otevírání, přidat schody a nějaký hlukový modul. A po pár letech trvale nahradit vybrané oběhy klasickou soupravou CityShuttlů s odkazem na periodické opravy nových jednotek.
Pro líné čtenáře (jako mě) by se hodilo i shrnout, kolik už jich je teda závazně objednáno
https://de.wikipedia.org/wiki/Siemens_Mireo#%C3%9Cbersicht
Danke sehr