posily_do_teamu

Rakouské dráhy objednaly další jednotky Siemens Mireo, na vývoji se podílí i česká pobočka

Jednotky Siemens Mireo pro ÖBB. Foto: ÖBBJednotky Siemens Mireo pro ÖBB. Foto: ÖBB

Jednotky pro Rakousko jsou širší než pro jiné zákazníky.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Denis L.

Podle schválení v Česku a Německu předpokládám, že budou určeny pro Linec mj. na výkony do Budějic a Pasova, kde stále vládnou vysokopodlažní Cityshuttly.

Jan

A my tady jezdíme šrotama 471 a Regiopantery.

Ventura35

Vtipné.

Kamui

Se zajížděním na SK a do HU se nepočítá?

ICE_Laco

Tam jazdia/budú jazdiť CityJety…..

Doctor

160 km/h a není to málo Antone Pavloviči ?
To naše Arriva Exzápad bude mít jednotky na 200 km/h, my vám to ukážeme, jak jezdit, milé Rakousko !
😁

Kubrt

Srovnáváš vozidla pro jiné účely.

M.Z.

Technologie na střeše bez krytů, klasické podvozky místo Jacobsů… …finální forma bude Interpanter 😉

PvvS

By bylo zajímavý srovnání 🙂 Asi by se u Siemensů neudrželi smíchy.

Twix

Tak tomu ještě něco málo chybí – zavést první třídu hezky distribuovanou po soupravě, přidat příčky s různým způsobem otevírání, přidat schody a nějaký hlukový modul. A po pár letech trvale nahradit vybrané oběhy klasickou soupravou CityShuttlů s odkazem na periodické opravy nových jednotek.

Hoermalmeister

Pro líné čtenáře (jako mě) by se hodilo i shrnout, kolik už jich je teda závazně objednáno

Hoermalmeister

Danke sehr