Rakouské dráhy objednaly další jednotky Siemens Mireo, na vývoji se podílí i česká pobočka
Jednotky Siemens Mireo pro ÖBB. Foto: ÖBB

Jednotky pro Rakousko jsou širší než pro jiné zákazníky.
Jednotky pro Rakousko jsou širší než pro jiné zákazníky.
Působí jako inovovaný pantograf. My s pseudodemokraty za 35 let vše zazdili …
Více takto fundovaných příspěvků!
…nebýt vlády socanů a zakázek šitých pro šajze plzeň, mohly se tu i vyrábět…
Podle schválení v Česku a Německu předpokládám, že budou určeny pro Linec mj. na výkony do Budějic a Pasova, kde stále vládnou vysokopodlažní Cityshuttly.
Na linku do Passau nepotrebujú schválenie do Nemecka.
A my tady jezdíme šrotama 471 a Regiopantery.
Vtipné.
Se zajížděním na SK a do HU se nepočítá?
Tam jazdia/budú jazdiť CityJety…..
city jen je mireo, desiro ml, kiss, i dvoupodlažní vozy
Do SK a HU jezdí Desira ML
A ještě Talent a motorové Desiro Classic. Je pravda že CityJet se poprvé objevilo s Desirem ML, tak se to pro něj vžilo.
160 km/h a není to málo Antone Pavloviči ?
To naše Arriva Exzápad bude mít jednotky na 200 km/h, my vám to ukážeme, jak jezdit, milé Rakousko !
😁
Srovnáváš vozidla pro jiné účely.
Technologie na střeše bez krytů, klasické podvozky místo Jacobsů… …finální forma bude Interpanter 😉
By bylo zajímavý srovnání 🙂 Asi by se u Siemensů neudrželi smíchy.
To si zase nemyslím, ono je spousta z těch řešení od Škody ryzí a celkem vítaný pragmatismus. Jenže Panter je „vylevněný“ ad absurdum. Hlavně interiér je naprosto otřesný. Víc záhybů a mrtvých prostor snad nikdy na ničem nebylo, o průchodí jedničce už se taky napsalo všecho, tak snad jen tolik, že ty různé kostky a bradavice v interiéru od 50 různých výrobců „sjednocené bílou barvou“ tomu také vůbec nepomáhají… ComfortJet i ten Fox ctí nějakou koncepci a myšlenku, interiér Pantera působí jak bordelem zaskládaná garáž…
Hlavně hluk v Ipanteru a v siemensech je nejsrovnatelný. Skoro ani nevíš, že to jede. alstom je taky tichý.
Tak tomu ještě něco málo chybí – zavést první třídu hezky distribuovanou po soupravě, přidat příčky s různým způsobem otevírání, přidat schody a nějaký hlukový modul. A po pár letech trvale nahradit vybrané oběhy klasickou soupravou CityShuttlů s odkazem na periodické opravy nových jednotek.
Služební auta ČD by měla kopírovat design interiéru vlaků… 4000-6000K studené světlo, bílý interiér a palubní deska, sytě modré/červené sedačky, šedé plastové opěrky hlavy, žlutá madla dveří s piktogramy, pořádný piezoalarm otevřených dveří a nezapnutých pásů, rádio co nehraje vůbec nebo na maximální hlasitost, hlášení při průjezdu okolo každé pumpy a křižovatky, antivandal středovou opěrku a posprejované polepy hodné epileptika…
Pro líné čtenáře (jako mě) by se hodilo i shrnout, kolik už jich je teda závazně objednáno
https://de.wikipedia.org/wiki/Siemens_Mireo#%C3%9Cbersicht
Danke sehr