„Vozidla mají moderní informačními displeje, wi-fi, palubní portále“…
Zní to strašně…
Děkuji.
Ferda Vomáčka
6 měsíců
Ať se jde někdo ze Škodovky inspirovat, jak to má vypadat 🙂
G-man
6 měsíců
Jen pro upřesnění : značka cityjet se používá obecně pro jednotky v příměstské dopravě. Takže tato značka je na Talentech, ale také i na motorových Desirech, možná i na dalších . . .
Potvrzuji, viděno ve Znojmě na spěšňáku s patry, řidičákem a Taurusem, holt Lasička je již marketingově přežilá.
Slepý blázen
6 měsíců
Je to velmi dobrá zpráva, jen jsem zvědav na to, že tam bude oproti půovdní verze BR 4746 upravený interiér, ale těším se. Aspoň bude mít vídeňský S-Bahn unifikaci na Desira ML, resp. KISSy.
Aaabbb
6 měsíců
Kéž bychom se třeba jednou něčeho podobného dočkali i u nás… 🙂
Hádám, že Siemens už Desira ML nenabízí a v tomhle případě je dodá asi jen kvůli opci. Pak se tedy ještě nabízí otázka, proč ÖBB vůbec ještě chtějí starší typ jednotky. Jestli tam jsou kratší dodací lhůty v rámci té opce nebo jestli berou Desiro ML už jako osvědčené a spolehlivé oproti Mireu?
Myslím si, že ten základní důvod je opce a dodací lhůry, navíc chtějí unifikovat vozový park , kdy krom Desir ML (BR 4746/4744) a KISSy (BR 4734/4736) kolem Vídně. Mireo je nový typ, takže tam bude asi i problém se schvalováním.
Jsou to jiná vozdila konstrukčně a hlavně zatímco Mireo je modulaární vozidlo, tak Desiro ML je unikátní tím, že nejde s ním moc dělat, tedy vím, že byl problém při vývoji bateriové verze, zatímco u Mirea už je v podstatě fuk, co tam je. A halvně Rakušáci chtějí mít unifikaci na západě země pod jedním typem jednopodlažních jednotek a jinak na východě.
Vypadaji paradne, holt to je Rakousko.
Vážená redakce,
prosím, opravte si větu (poslední slovo citace):
„Vozidla mají moderní informačními displeje, wi-fi, palubní portále“…
Zní to strašně…
Děkuji.
Ať se jde někdo ze Škodovky inspirovat, jak to má vypadat 🙂
Jen pro upřesnění : značka cityjet se používá obecně pro jednotky v příměstské dopravě. Takže tato značka je na Talentech, ale také i na motorových Desirech, možná i na dalších . . .
Potvrzuji, viděno ve Znojmě na spěšňáku s patry, řidičákem a Taurusem, holt Lasička je již marketingově přežilá.
Je to velmi dobrá zpráva, jen jsem zvědav na to, že tam bude oproti půovdní verze BR 4746 upravený interiér, ale těším se. Aspoň bude mít vídeňský S-Bahn unifikaci na Desira ML, resp. KISSy.
Kéž bychom se třeba jednou něčeho podobného dočkali i u nás… 🙂
Ve Znojmě?
Do Č. Velenic od Vídně.
Je nejaky větší důvod že má siemens 2 řady jednopodlaznich elektrických jednot Mireo/Desiro
Nebo hlavní důvod je jen rozdílný typ podvozku
Tak nové Mirea pro OBB mají taky normalni podvozky, v tom případě jaký je důvod vyrábět 2 řady jednotek
Hádám, že Siemens už Desira ML nenabízí a v tomhle případě je dodá asi jen kvůli opci. Pak se tedy ještě nabízí otázka, proč ÖBB vůbec ještě chtějí starší typ jednotky. Jestli tam jsou kratší dodací lhůty v rámci té opce nebo jestli berou Desiro ML už jako osvědčené a spolehlivé oproti Mireu?
Jednotnost vozového parku?
Cena?
Jednoduchost a rychlost zadání zakázky oproti novému VŘ?
schvalování, zaškolení fírů, zaškolení dílelských?
Už i v Šalingradě vyzokušeli, že mít 4 kusy od všeho na trhu není dobrý nápad.
Tak ono ÖBB už má rámcovou smlouvu i na Mirea (až 540 viz https://zdopravy.cz/obri-zakazky-pro-siemens-rakouskym-draham-doda-az-540-novych-jednotek-175171/ ).
To ano, ale vozy Mireo půjdou hlavně na vlaky na západě a jihu země a na nové vlaky interregio, které budou zavedeny s otevřením Koralmbahn.
Mají opci na 560 jednotek, VŘ opravdu řešit nemusí
Myslím si, že ten základní důvod je opce a dodací lhůry, navíc chtějí unifikovat vozový park , kdy krom Desir ML (BR 4746/4744) a KISSy (BR 4734/4736) kolem Vídně. Mireo je nový typ, takže tam bude asi i problém se schvalováním.
Jenže pokud se nepletu tak původní smlouva byla snad jen na 200 jednotek a nekdy 2021 se udelala niva smlouva na další
Ale Mireo je k dispozici už 2016
Jsou to jiná vozdila konstrukčně a hlavně zatímco Mireo je modulaární vozidlo, tak Desiro ML je unikátní tím, že nejde s ním moc dělat, tedy vím, že byl problém při vývoji bateriové verze, zatímco u Mirea už je v podstatě fuk, co tam je. A halvně Rakušáci chtějí mít unifikaci na západě země pod jedním typem jednopodlažních jednotek a jinak na východě.