Railway Capital řeší v Mostě další potíže s nenechavci. Vybrakovali přípojný vůz
Přípojný vůz Bdtax. Autor: Fira77 – Vlastní dílo, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=15935987
Od převzetí provozu na moldavské trati v prosinci 2022 zaznamenala firma celou sérii útoků na vozidla.
Kolik roků je už vůbec Šatavovi?
Ten byl snad ve všech železničních firmách v ČR …
Ten Šatava má furt nějaké potíže a brečí v médiích. Tuhle mu někdo prý ukradl dispečera – odešel jinam a nedávno neměl strojvedoucího na obsazení směny. Asi mu ho také ukradli. Skoro si říkám, že ten problém bude někde jinde…
Tak to už je problém jako v každé jiné železniční firmě že je přetahovaná nejen o strojvedoucí, dispečery a techniky. Ale je fakt že u GWTR jsem víraznější problémy s provozem na Moldavu nezaregistroval.
Víraznější, no to nemá chybu, nebo teda má 🙃
Možná by nebylo od věci, se nejdřív trochu seznámit s realitou a teprve potom ze sebe dělat pitomce. Ty jsi to ovšem vzal zkratkou…
Tady to vidim na v te oblasti zcela beznou cinnost firmy Eržika demont stav…
To samozřejmě není pravda. Nákladní dopravci nebo ČD běžně vozidla odstavuje mimo depo. Hledal bych problém jinde.
Já si nemůžu pomoct, ale i na Most mi to přijde jako moc podobných „náhod“ najednou.
Třeba to fakt někdo dělá, aby RC poškodil, ale snaží se to zakamuflovat aby to vypadalo na běžný útok „magnetů“…
Tohle normální člověk nepochopí a je mu z toho až špatně. A nejhorší je na tom to, že ti „nenechavci“ (což je moc slabé slovo) neokradli jen dopravce, ale nás všechny kterým ty vlaky mají sloužit.
V Ústeckém kraji ještě nezakázali řadu 810?
NIkdo je nezakazuje, jen za ně kraje nehctějí platit. Podobně nechtějí platit za sedmičkové Karosy.
810 jezdí ještě v hodně krajích..
Jj, i v tom středočeském.
Jo asi v 5
A není důvod, by nejezdila. Levné a na krátké vzdálenosti plně vyhovující!!!!!
RCAS tam nabídly na linku do Moldavy řadu 811 po ZSSK, tato nabídka byla vybrána, tedy objednatel nemá zjevně problém s tím, že tam tato vozidla jezdí.
A jaké mají zabezpečení těch odstavů? Ostraha, plot, kamery, alarm… Jestli žádné, tak jsou v tomto regionu blázni..
Ještě dodám, že matka bydlí také v tomto kraji. Jednomu řemeslníkovi se do telefonu zmínila, že momentálně nemůže, že je na dovolené. Když se vrátila, měla vykradený dům. Asi takhle to tam chodí.
Aha kabely…já podle fotky a rozespalý nejprve myslel, že někdo rozkradl „šatavovy lavice“… Napadlo mě nějaké muzeum….
S dovolením, proč „šatavovy lavice“ ? Dle foto jsou lavice viditelné v levé části standardní při výrobě 010 osazené.
S dovolením to byl (měl být) takový nejapný a hloupý něco jako vtip. A podle té fotky opravdu ten vagón vypadal vykradený. Proti panu Šatavovi samozřejmě nic nemám, dokázal opravdu hodně, narozdíl od jiných se s ním i dost let znám osobně. Doba se ale hodně změnila, nejde dělat pořád všechno low cost, tak jako když křísil ty úzkokolejky. To fungovalo opravdu jen krátce a při tom křísení… Peníze dnes mají jinou hodnotu, lidé chtějí větší pohodlí….810 a spol jsou prostě za zenitem, ať se to někomu líbí nebo ne… Mimochodem, na to šetřílkovství a uzavření smlouvy s kraji, za… Číst vice »
Prevádzkovateľa je mi ľúto nepodporujem zlodejov. Ale s týmto jazdiť v 21storoci je hanba
Co si Ústecký kraj objednal to má, dopravce byl vybrán na základě tržních konzultací a navíc se jedná pouze o turistickou linku (T8 Most – Moldava), která nezajištuje základní dopravní obslužnost. Tu zajišťuje autobusová linka 493 Moldava – Teplice, protože Moldava má spádovost právě do Teplic a ne do Mostu a navíc nazývat Jana Šatavu zlodějem je přes čáru. Doufám, že jste si zde dostatečně vylil svoji frustraci.
Očividně tam chybí čárka ve větě, že dotyčné osobě je líto dopravce, že se tohle stalo, v žádném případě nepodporuje zloděje, ale že je hanba jezdit s těmito vozidly.
Houby s octem. Co si Ústečtí občané odnesli to dopravce nemá.
No, vzhledem k tomu, na co je vůz určen, a jakém objemu, tak zatím nic lepšího v poměru kapacita u nás není …. Není mi známo jiné vozidlo, kam naskládáte v pohodě třeba 25 kol…. Nějaké parodie se dvěma stojany by se zde fakt nechytly….
No aspoň pár pohodlnějších sedaček po celodenním vláčení se na kole by to sneslo…. nebo ne? Možná je to ale vůz pro cyklisty – masochisty, kterým to kolo nestačí…
Cyklisté se tím spíš vyvezou nahoru na Moldavu a celodenní „vláčení“ si pak dají z kopce dolů… Pro tyhle účely OK, pohodlnější vlak já hlavně ocením na delší trasy…
„No aspoň pár pohodlnějších sedaček po celodenním vláčení se na kole by to sneslo“
Nikdo je nenutí na tom kole jezdit a s největší pravděpodobností tak činí protože chtějí. Potom je zcela mimo řešit pohodlnější sedačky.Jak píše MaT. Pokud je někdo po „celodenním vláčení“ na kole tak s největší pravděpodobností těžko využívá vlak pro cestu dolů a při cestě nahoru ho teprve ono „vláčení“ teprve čeká.
Vím, že proti gustu… atd., ale když zkombinuji kolo s vlakem, obvykle po akci klidně ve vlaku i postojím. Po jízdě na kole z Teplic přes Hrob a Mikulov na Cínovec, do Pirny a přes B.Schandau do Děčína jsem jako vetchý stařec spokojen s tím, že mě vlak sveze k domovu a na detaily už tolik nehledím.
A ty lepší sedačky které budou větší než ty co tam jsou při poškození od kola bude platit ten majitel kola ? Nebo bude blbě čumět jako na silnici že má dodržovat nějaké pravidla?.
V Mostě jsou na dost odlehlých místech nádraží. Stejně tak do Veselského depa se dá dostat jednoduše. Nicméně to není omluva pro takové chování, takhle by si pak mohli jít brakovat cokoliv jiného.
A to se v Mostě nedá najít bezpečnostní agentura?
Napadá mě kdo by tam mohl sloužit, to fakt není dobré řešení 😂
Snědá tíseň!
Lidi jsou kusy h*ven
A ty jsi bůh?
Člověk nemusí být bůh. Stačí když se chová jak má, nekrade a nepoškozuje cizí majetek a věci které mají sloužit veřejnosti.
Někde by se to mohlo válet, tam kde se z TOHO dělaly Regionovy.
Na Třebušickém zhlaví stanice Most je v přilehlém lesíku tábor bezdomovců. Asi 200 metrů od odstavených vozidel, opálených kabelů je v okolí hodně.
Několikrát denně tam zajíždí městská policie.
Nechat tam stát přívěšek bez dozoru je docela odvaha
Pardon přívěšák.
Ano. Jako nechci obhajovat určitě žádnou trestnou činnost. Ale ono se u těhle „garážovek“ zkrátka to osekávání nákladů projeví. Nezaplatím si depo, nějaké oplocené, hlídané nebo alespoň kamerami pokryté stání = nemohu se úplně divit, že v Mostě (!!) mi ten vagon někdo očeše… 🙁 Bohužel. Je to špatné, ale taková je realita.
Stejny problém byl a je u drah a to není žádná garážovka.
Něco jako očesaná 460 v Bohumíně?
Nevyplatilo by se tam pořídit nějakého sekuriťáka? Nejlépe s ostrým psem.
Nevyplatilo by se tam pořídit nějakého sekuriťáka? Nejlépe s plným zásobníkem ostrých… (psů?).
je to ot těch zlodějů lumpárna.fuj
Dyk more, měď!
Hej more, eštěže Bůh vymyslel bronz. To je lačec já už úplně cítim ty love 🙂
Stačí se zeptat v místní sběrně, ve které končí všechny podobné předměty.
no,paráda…nedávno jsem to opravoval..to je snad lepší vůz sešrotovat než tahat celou novou kabeláž…
Podle vyše škody to vypadá, že ty kabely jsou v tom voze to nejdražší
Což o to drahé, ale hlavně potřebné. Otázka. Může takový vůz na ťrať? Protro sy myslím, že tady nešlo o to prodat to do sběru. Ale je to jen můj pocit.
Toto je první co zmizí z odstavených vozů.Tukabelové si opět pomohli.toto bych tipoval.„hej móre měď „…
Tukabelové, nebo zase nějaký záškodník?
Tohle je fakt hnus
Ona SŽ dobře ví, proč v kraji Mordorském má stykové transformátory schované v malých betonových bunkřících.
V první polovině devadesátek jsem se ptal v nádražní restauraci v Chodově, proč na ní nemají ceduli, už si přesně nepamatuju s čím, ale asi s otevírací dobou. Paní mi odpověděla, že nemůžou, protože by ji hned někdo ukradl.
Zažil jsem několikrát, že i v jižních Čechách na bývalém překladišti kradli kabely položené mezi kolejemi pod stěrkem.
Tohle nevypadá na sběrače kovů, ti by odnesli i šroubovku. Tohle daleko víc ukazuje na zhrzeného šotouše/režijkáře, který vozidla zná a ví jak uškodit.
Proč by si někdo špinil ruce s šroubovkou, rozdělával závlačky a čepy, když může raz dva uřezat kabely a zmizet? Navíc lehká šroubovka zas takové rito ve šrotu není…
V kabelech je měď, ocel se už nevyplatí krást…
Těch pár gramů se nevyplatí za tu námahu. Tohle fakt vypadá cíleně. Ale uvidíme co policie – odloženo….?
Také si myslím, že bylo cílem vyřadit vozidlo z provozu.
„Bronz za stopade a železo jen čtyřipade“
Režijkáře bych neřekl. UK kraj zaměstnancům osobních dopravců a SŽ nabízí velmi zvýhodněnou síťovku DUK a většina z ČD/SŽ ji opravdu místo režijky má. Můj dojem je že to dělá někdo z konkurenčního polomuzejního spolku.
JMK taky a málem došlo na stávku, že 1500 Kč za celoroční celokrajskou vlakovou je příliš. Ale je možný i ten konkurenční spolek…
Vy byste se fakt s tou nenávistí měl jít léčit
Mno víte, ten první útok s olejem provedl režijkář. Písek do motoru asi taky neudělal sběrač kovů a stejně tak tam po změně dopravce najednou někdo začas skládat kameny na koleje.
Takže nenávist je spíš z druhé strany, ne?
Všichni od ČD rezijku nemají .
Vy opravdu máte na lidi averzi..to je vidět.
Ano, typická vaše logika – za vším zlem jsou ČD.
Toho mazače kolejnic … tedy vyznamenat?
A nezobecňujte, narozdíl do vás dovedu rozlišit.
Vy jste slušný manipulátor. Po mně chcete, abych nezobecňoval, ale sám tohoto viníka označíte bez jakéhokoliv důkazu za zaměstnance ČD (případně SŽ). A jelikož ten idiot, co olejem namatlal koleje, byl od ČD, tak za vším ostatním, co se stane RC v této oblasti, musí na věčné časy být podle vás někdo od ČD. Takže nerozlišujete a zobecňujete spíše vy.