Quick Bus se vrací s linkou ze Šluknovského výběžku do Prahy, po rozkladu má novou licenci
Autobus společnosti Quick Bus. Foto: Quick Bus
Dopravce začíná se čtyřmi páry spojů denně.
Dopravce začíná se čtyřmi páry spojů denně.
Jediný, kdo tam kdy jezdil prozákaznicky a poctivě byl blahé paměti pán Hemelík, zejména starý pán. Zlikvidovali ho úplně bezostyšně. Nemohl by proboha už těm hajzlíkům z Lípy někdo konečně zatknout tipec?? A poslat je třeba prostříhat ten plot v Lípě mezi autobusem a vlakovým nádražím a vyasfaltovat tam chodníček?
Ono je to vůbec na defenestraci zaměstnanců celého odboru dopravy krajského úřadu Libereckého kraje. Neví tady někdo náhodou, ve kterém sídlí patře?
Je fakt, že to propojení kapitalistického vlakáče a socialistického bus nádraží je Lipská Mega ostuda. Lávku zbourali bo jim shnila a lidí si tam dávají singltrek, občas i walkcrossroad. Chtělo by to zavřít, všechny!
Tak krajskému koordinátorovi utnuli tipec, co? ČSAD Liberec prostě nezvládlo nahradit expresní linky pana Boška, to oni nedělají, oni jen v závazku pěkně na jistotu. Hlavně, že se Českou Lípou prohání jejich obří zájezdové luxusní VDLko.
Ten důvod souběhu podle mě do podmínek vůbec nepatří.
I kdyby soukromník skutečně opsal jízdní řád něčeho objednaného, tak proč mu v tom bránit?
Ony se občas dějou prasárny mezi komerční a závazkovou linkou.
Hlavní problém je i v tom, že jako souběhy se označují i spoje, které jsou třeba:
– přímé namísto přestupu
– vedou rychlejší cestou
– vedou souběžně s vlakem, ale zastavují úplně jinde (vlakové nádraží je na druhé straně města, atd.)
Souhlas, a navíc jsou schopní prohlásit za souběh i to když někdo jiný pojede půl hodiny PO spoji v závazku…
Trochu diskuzi odlehčím.
Pamatuje tady vlastně ještě někdo začátky Quick busu? Jak se celá linka do Prahy jezdila mnoho let jen s mikrobusy?
V postatě něco jako maršutky ve východní Evropě.
Jako ano, bylo to o dost rychlejší než klasicky velký bus, protože mikrobus má jízdními vlastnostmi blíže o osobnímu autu.
Já pamatuju jen tuhle dobu, naopak v nedávné době jsem s ním nikdy nejel, a odradilo mě jednak to, že nebylo kam dát zavazadla, a jednak to, že i když jezdil jak dobytek a přes obce 100 km/h, tak nabíral zpoždění. Od té doby jsem tím směrem vždy raději jel konkurencí (tuším ČSAD Česká Lípa), i když byla pomalejší a myslím i dražší.
No tak ted je to presny opak ja naposledy rekl ze chci listek do Prahy nastupoval sem v C.Lipe na listku ale byla nastupni stanice Castolovice listek stal 50kc druhej listek byl PID 210 min. pro 8 pasem pritom na trase Lipa-Prg se do PID vjizdi v 6 pasmu zpozdeni sme meli asi 20 minut a v Melniku cervena na svetlech znamenala jed
Jízdenka PID na 8 pásem byla v pořádku.
6 pásem PID Středočeských a 2 pásma PID v Praze (B a 0), to je dohromady 8 pásem PID.
Ale od dnes 1.4., je vše jinak.
V úseku Dubá – Mělník si můžete vybrat zda pojede za PID nebo IDOL.
Častolovice jsou v zóně 2201 Česká Lípa, takže by to stálo stejně i když název nástupní zastávky je samozřejmě špatně.
Autor článku má k dispozici tržby linky 400, že ví, že kraje musí doplácet?
Kolik je v ČR linek v závazku, kde tržby přesahují náklady?
Děkuji za odpověď, tedy spíš za domněnku.
Nemáte zač. Můžete začít jako Korid data zveřejňovat.
Tak řekněme, že u dálkovky je obvykle potřeba mít tak 20-30 cestujících podle vzdálenosti a ceny, aby se zaplatily náklady. Vzhledem k častějšímu intervalu PID 400 a relativně nižší obsazenosti spojů v porovnání s typickou komercí, se dá s jistotou říct, že v černých číslech není.
Předpokládám 20 cestujících na jednorázové jízdné, s měsíčním či delším PID kupónem by jich bylo potřeba víc.
Konečně,snad bude mít dopravce hodně spokojených cestujících jako to bylo před časem…
Dnes budou mít v Oberlandratu Liberec těžkou noc. Samozřejmě, že cestujicí nechtějí jezdit pomaleji a dráž, ale za to dotovaným spojem do té správné kasičky.
Presne co to znamena dotovanej bus kdyz me nutej koupit si 2 listky s tim ze jeden z nich je PID na 8 pasem a 210 minut o kterej ubec nemam zajem
Řešit dopravní obslužnost Libereckého kraje asi nemá valného smyslu. Ryba smrdí od hlavy. Na ten kraj jsem definitivně zanevřel a vyhýbám se mu víc než čert kříži…
Jaky trest postihne ta hovada, ktera tohle zavedla? Nebo tihle nepopsatelni hlupaci budou dal z nasich dani sedet na svych mistech a za nase penize zneprijemnovat zivot cestujicim? Nic jineho nez hodinivy vyhazov a dozivotni zakaz pracovat v doprave nevidim jako reseni. Odstrasujici priklad je jedina cesta, jak do budoucna takovemu slendrianu zabranit.
„zakaz pracovat v doprave“
Ale klidně, s paleťákem ve skladu…
Poněkud naivní představa. Zákaz KONKRÉTNÍ činnosti v dopravě (řízení vozidel, manažerká funkce u dopravce) může být vysloven pouze v rámi trestního stíhání v pravomocném rozsudku …
Hodinový vyhazov – na základě čeho. Lze pouze pro hrubé porušení pracovní kázně v rámci zaměstnání … co bylo v zaměstnání hrubě porušeno … ?
Cesky slendrian.. nechal bych usly zisk zaplatit fyzicke osobe libereckeho kraje, ktery toto dopustil.
Neviděl bych tak zle. Animozita mezi autorem a organizátorem dopravy je již všeobecně a dlouhá léta známá. Souhlasím přesto ale s tím, že pokud se soukromník uživí, ať jezdí. Nikdo by jej neměl omezovat.
Přečtěte si prosím rozhodnutí MD a pochopíte, že respekt k partičce Pospíšil, Blažek a Šulcová, to vše za krytí Svitáka a Půty, nelze mít.
Naprosto a bez výhrad souhlasím. A těší a dojímá mne skutečnost, že v české kotlině někdy také zvítězí spravedlnost. A o té sebrance v Půlnočním panství pomatence Půty prvního si nedělám žádné iluze, což mohu doložit i výpisy z mailové korespondence. Takže přeji společnosti Quick bus hodně spokojených zákazníků, neboť i já se rád vrátím. Jezdit do Prahy ze Šluknovského výběžku vlakem se sice dá, ale je to min. o 50 % časově náročnější
Jak v tom figuruje O. Pospíšil a KORID? Oni mají nějaké slovo v udělování licencí? Čekal bych, že je to doména krajského úřadu.
Naivní představa … Na základě čeho ? Jak ten ušlý zisk prokážete. Zisk = rozdíl mezi výdaji a tržbami … co když by neměl žádný ?