Dnes mi přišel email od QR, že nám změnili čas letu o 20 minut z Dohy do Prahy, může to souviset s tím, že poletí Dreamliner?
Petr
1 rok
Vyuzivam Qatar Airways pravidelne. Zajem by byl, ale za normalnejsi ceny… Treba let PRG-BKK za dva tydny (samozrejme kupovano driv) vyjde z Prahy 30tis a vic a z Mnichova se dal koupit okolo 20tis. Podobne to bylo s KTM v breznu (Viden byla o 10tis levnejsi).
Ad článek: „…Dopravci z Perského zálivu se ale stále nedaří dostat v Praze na objemy cestujících před pandemií, kdy létaly dvakrát denně na lince širokotrupá letadla…“. Tak se jim tedy asi daří výborně :- )
Letám tímto spojem casto, jak v ekonomy tak i business. Business v 787 je oproti 320 rozhodne o 100% lepsi.Ekonomy je sice podobna, ale problem jsou toalety,kdyz sedite vepredu a musite az dozadu,ulicka je nekdy ucpana, pokud se nepletu jsou tam jen 2 toalety,kdyz se nekdo “zasekne” dele v obou,je to neprijemne a zazil jsem i situaci,ze byl 1 zachod mimo provoz
Tak nějaké menší rozdíly tam jsou. U širokotrupého si může cestující pár vzít dvě ze 4sedadel uprostřed, namísto nutné trojičky, často bývají vzadu i dvojsedadla. V šikorokotrupém jsou volně přístupné prostory kolem galley a exitů na protáhnutí (v úškotrupém jen ulička a miniprostor kolem dvou wc vzadu).
A letěl jste tím letadlem u této společnosti někdy? Nebo jste měl možnost se do něj jít někdy podívat? I z wide-body může byt někdy pěkný „dobytčák“, naopak v narrow-body i na delší trase pěkné létání. Záleží (např.) na rozteči sedaček či jejich kvalitě…
Prosím pěkně rozšiřte tok svých myšlenek. Opravdu mne váš názor zajímá. Děkuji. Zajímá mne co je humánní. A to ve své podstatě tohoto výrazu a co už ne. Samozřejmě vstaženo k člověku. Cestovateli, který bez nucení se rozhodne – nebo musí někam cestovat. Anebo takhle: Ber, nebo nechej bejt. Já vím, že je to někdy na té sedačce co já vím 3 -10 hodin (jak pro koho) sado- maso. Deset hodin brousit sedačku, žrát, pít a čumět na filmy. Jo a dvakrát na vecko.. i když to není zrovínka aktuální. (Trocha inorie na závěr.)
Je to nehumánní, navíc ten brzký odlet z Dohy. Sice jsem dostal pyžamo, ale ani jsem si ho nevzal na sebe – roztáhl jsem sedačku do roviny a spal až do Prahy, jak nehumánní! . Neměl jsem direct aisle access a trup byl úzký ! Úzký!!! Děs!!!! 😀
Co více říci na váš koment, snad jen děkujeme, že jste přispěl na naší letenku v tom dobytčáku za vámi. Pod vámi? Vydrželi jsme. Jen tak mimochodem: Neměl jsem „direct aisle access“ aneb to jste takový světoběžník, že vám rodná řeč už nic neříká? Ale asi je to dneska v normě. Ale nejste zde sám. Hlavu zhůru.
Máme v ulici školu a ty děcka mezi sebou mluví anglicky. Hlava mi to nebere. Mluvím ( ne gramatika) němčina franc a anglický jazyk, takže ne že bych byl úplně proti. Ale tam kde je to nutné.
Možná to nevíte a vyšší třídy zase tak extra nepřispívají, platíte za prostor, čím více ho je tím větší pálka, čím větší hustota, tím více lidí se o náklady podělí.
Ten mravokárný jazykový konec je zábavný, hlavně kvůli větě: Mluvím němčina franc a anglický jazyk. 😀
Uznávám, že jsem to vzal jen jednorozměrně, Jednou jsem si dal práci s přepočítáváním ceny vs plocha zabraná místem a překvapilo mě, že nejdražší na m2 byl byznys (v onom případě asi o třetinu více), naopak first byla víceméně shodná s Y. Ale cenové relace jsou pohyblivé a různí se aerolinka od aerolinky. Při dnešní dynamice cen je to těžké spočítat. Tvrdilo se, že u vyšších tříd jsou nejvýnosnější hlavně navázané služby, než vlastní cena letenky. Také asi to, že se jedná častěji o věrnější „frequent flyery“ bude hrát ve prospěch vyšších tříd. Ale to neumím posoudit, to jsem jen… Číst vice »
Jsem si to myslel, že se na tu franc někdo ozve. Ale byl jsem líný to opravit. Moje chyba. Snad jsem vás pobavil. Když už nic jiného. No, ale stejně jsem přesvědčený, že aerolinky přežívají díky těm cenám v premiových službách.
Neberte to příliš vážně. 🙂 Nešlo ani o franc, ale že to je celé v prvním pádu, což není moc český způsob. Prostě člověk by neměl mrmlat, že někdo něco przní, dřív nebo později se chytí sám. Škodolibě jsem se pobavil, nic víc. 🙂
Já taky dělám tuny překlepů a hrubky se mi nevyhýbají, když tu v rychlosti něco nabušiím. Peace. 😉
Hlavně i cenově je Praha mimo, lepší Vídeň nebo Varšava… Loni při cestě z Asie jsem letěl do Paříže, protože to pořád bylo o tisíce levnější… A ještě navíc A380…
Dnes mi přišel email od QR, že nám změnili čas letu o 20 minut z Dohy do Prahy, může to souviset s tím, že poletí Dreamliner?
Vyuzivam Qatar Airways pravidelne. Zajem by byl, ale za normalnejsi ceny… Treba let PRG-BKK za dva tydny (samozrejme kupovano driv) vyjde z Prahy 30tis a vic a z Mnichova se dal koupit okolo 20tis. Podobne to bylo s KTM v breznu (Viden byla o 10tis levnejsi).
Proč se Qr nedaří (vs Ek?)
Hlavně asi cena..
a co se QR nema darit?
vzdyt se jim dari vyborne …
Ad článek: „…Dopravci z Perského zálivu se ale stále nedaří dostat v Praze na objemy cestujících před pandemií, kdy létaly dvakrát denně na lince širokotrupá letadla…“. Tak se jim tedy asi daří výborně :- )
jo tak … by myslite konkretne prazskou linku 🙂
nejak jsem to vztahl na cely QR 🙂
Určitě je to dobrá společnost, ale letět v letadle této velikosti tak daleko je nehumánní.
Hlavne, ze tomu rozumite.
Pánovi tedy nezbývá než sedět doma na zadečku. Ale humanně.
Aha, a jakou jinou alternativu z Prahy navrhujete ? 🤔 A hlavně, v čem je pohodli uzkotrupeho letadla nižší než u sirokotrupeho??
Má tam ty dvě uličky. Sice nevím, k čemu mu jsou, ale je to asi něco extra.
Letám tímto spojem casto, jak v ekonomy tak i business. Business v 787 je oproti 320 rozhodne o 100% lepsi.Ekonomy je sice podobna, ale problem jsou toalety,kdyz sedite vepredu a musite az dozadu,ulicka je nekdy ucpana, pokud se nepletu jsou tam jen 2 toalety,kdyz se nekdo “zasekne” dele v obou,je to neprijemne a zazil jsem i situaci,ze byl 1 zachod mimo provoz
Tak nějaké menší rozdíly tam jsou. U širokotrupého si může cestující pár vzít dvě ze 4sedadel uprostřed, namísto nutné trojičky, často bývají vzadu i dvojsedadla. V šikorokotrupém jsou volně přístupné prostory kolem galley a exitů na protáhnutí (v úškotrupém jen ulička a miniprostor kolem dvou wc vzadu).
A letěl jste tím letadlem u této společnosti někdy? Nebo jste měl možnost se do něj jít někdy podívat? I z wide-body může byt někdy pěkný „dobytčák“, naopak v narrow-body i na delší trase pěkné létání. Záleží (např.) na rozteči sedaček či jejich kvalitě…
a rozdil pro cestujiciho spociva v cem?
Prosím pěkně rozšiřte tok svých myšlenek. Opravdu mne váš názor zajímá. Děkuji. Zajímá mne co je humánní. A to ve své podstatě tohoto výrazu a co už ne. Samozřejmě vstaženo k člověku. Cestovateli, který bez nucení se rozhodne – nebo musí někam cestovat. Anebo takhle: Ber, nebo nechej bejt. Já vím, že je to někdy na té sedačce co já vím 3 -10 hodin (jak pro koho) sado- maso. Deset hodin brousit sedačku, žrát, pít a čumět na filmy. Jo a dvakrát na vecko.. i když to není zrovínka aktuální. (Trocha inorie na závěr.)
Je to nehumánní, navíc ten brzký odlet z Dohy. Sice jsem dostal pyžamo, ale ani jsem si ho nevzal na sebe – roztáhl jsem sedačku do roviny a spal až do Prahy, jak nehumánní! . Neměl jsem direct aisle access a trup byl úzký ! Úzký!!! Děs!!!! 😀
Co více říci na váš koment, snad jen děkujeme, že jste přispěl na naší letenku v tom dobytčáku za vámi. Pod vámi? Vydrželi jsme. Jen tak mimochodem: Neměl jsem „direct aisle access“ aneb to jste takový světoběžník, že vám rodná řeč už nic neříká? Ale asi je to dneska v normě. Ale nejste zde sám. Hlavu zhůru.
Máme v ulici školu a ty děcka mezi sebou mluví anglicky. Hlava mi to nebere. Mluvím ( ne gramatika) němčina franc a anglický jazyk, takže ne že bych byl úplně proti. Ale tam kde je to nutné.
Možná to nevíte a vyšší třídy zase tak extra nepřispívají, platíte za prostor, čím více ho je tím větší pálka, čím větší hustota, tím více lidí se o náklady podělí.
Ten mravokárný jazykový konec je zábavný, hlavně kvůli větě: Mluvím němčina franc a anglický jazyk. 😀
No, tasy bych si dovolil malinko polemizovat. To, že C a F zaplati velkou cast letadla, je brano obecne jako fakt.
a pokud se je aerolince podari vyprodat, tak vyrazne snizuji prumernou cenu kterou je potreba vybrat v Y, aby byl let v plusu.
Takze s tom tvrzenim, ze F a C sponzoruji letenky Y se da souhlasit 🙂
Uznávám, že jsem to vzal jen jednorozměrně, Jednou jsem si dal práci s přepočítáváním ceny vs plocha zabraná místem a překvapilo mě, že nejdražší na m2 byl byznys (v onom případě asi o třetinu více), naopak first byla víceméně shodná s Y. Ale cenové relace jsou pohyblivé a různí se aerolinka od aerolinky. Při dnešní dynamice cen je to těžké spočítat. Tvrdilo se, že u vyšších tříd jsou nejvýnosnější hlavně navázané služby, než vlastní cena letenky. Také asi to, že se jedná častěji o věrnější „frequent flyery“ bude hrát ve prospěch vyšších tříd. Ale to neumím posoudit, to jsem jen… Číst vice »
Jsem si to myslel, že se na tu franc někdo ozve. Ale byl jsem líný to opravit. Moje chyba. Snad jsem vás pobavil. Když už nic jiného. No, ale stejně jsem přesvědčený, že aerolinky přežívají díky těm cenám v premiových službách.
Neberte to příliš vážně. 🙂 Nešlo ani o franc, ale že to je celé v prvním pádu, což není moc český způsob. Prostě člověk by neměl mrmlat, že někdo něco przní, dřív nebo později se chytí sám. Škodolibě jsem se pobavil, nic víc. 🙂
Já taky dělám tuny překlepů a hrubky se mi nevyhýbají, když tu v rychlosti něco nabušiím. Peace. 😉
Ano, je to nehumánní, člověk ve společnosti sedí, válí se jen zvířata! :-)))
Btw.v Business pyžama, je vidět že jsou prostě někde jinde než západní aerolinky.
Dneska, pondělí 12. června, byl v Praze na stojánce dreamliner. Původně jsem měl za to, že se jedná o LOT, ale byl to Qatar.
Byl i v sobotu.
Pro cestujici dobre = moznost vyberu. Jejich 320 jsou dobre i tak, casem snad dve ulicky. Praha je proste nejaka slaba po covidu 🙁
Dvě uličky, myslíte 330? (350?)
Ano
Hlavně i cenově je Praha mimo, lepší Vídeň nebo Varšava… Loni při cestě z Asie jsem letěl do Paříže, protože to pořád bylo o tisíce levnější… A ještě navíc A380…