Qatar Airways oznámily největší zisk ve své historii
Airbus A350-1000 Qatar Airways v Praze. Foto: flyrosta.com
Dopravce tvrdí, že jde i o rekordní výsledek mezi všemi aerolinkami na světě.
Dopravce tvrdí, že jde i o rekordní výsledek mezi všemi aerolinkami na světě.
A rozkradená Čsa kde zbylo jedno dopravní letadlo je v rekordním nezisku.
By mě celkem zajímalo, jak chtějí vyřešit logistiku ohledně Mistrovství světa ve fotbale. Slabší šampionáty mají návštěvnost kolem 2,5 milionu lidí, přičemž většina z nich je soustředěna do prvních 2 týdnů.
Do Qataru autem nepřijedete, stanovat nebudete, kempy nejsou, hotelů je málo … takže co? 100 letů do okolních měst denně? 😀 fakt by mě to zajímalo. Na datumy okolo mistrovství zatím vycházejí lety DOH-DXB kolem 10k, což mi jako feeder pro zápas přijde jo hodně drahé.
Výběr pořadatelské země je extrémně nešťastný, ale peníze asi byly neodolatelné. Ubytování málo, takřka nemožnost jiné dopravy než letecké, letenky drahé a to se ani nebavím o celkové arabské nátuře. Lidi na tak obrovské akci především chtějí vidět kvalitní fotbal, ale také se bavit před fotbalem a po večerech, alkohol prostě k takové akci patří, stejně jako diskotéky, popíjení v barech atd, to v Qataru asi jen těžko půjde. Na několika takových vrcholových turnajích jsem byl, tak vím o čem mluvím.
Ten doprovodný „program“ asi fakt bude stát za prd. Nehledě na to, že v těch vedrech si nedovedu představit ani nějaké fan zony a tak .. a hlavně pro koho, že. Kdo přijede fandit, půjde na zápas ..
Docela se toho chytil Írán, chystají jakousi fanouškovskou vesnici na ostrově Kish. Jen nevím, jak populární bude mezi fanoušky zrovna země, kde je to s tou „večerní zábavou“ ještě horší než v Kataru.
https://iranpress.com/content/57887/iran-kish-island-getting-prepared-host-world-cup-travelers
Ono každé zboží má svého kupce, ale víceméně se bude jednat o podobné nátury jako jsou Íránci či pořadatelská země. Němce tam asi nedostanou, aby si o páté mlátil hlavou o zem nasměrován k Mekkce. 🙂
Nooo, aspon bude rezerva na kompenzacie, pokuty za odstupenie kontraktov, poskodzovanie dobreho mena AIRBUS a vsetky tie ucelove zaloby, ktore sa aj tak obratia proti nim. Snad nikto na svete neveri, ze Qatar airways a katarsky „nezavisly“ letecky urad nekonaju v zhode a po dohode s cielom vytrieskat z Airbus peniaze. Len tato ich arabsky kratkozraka pomstychtiva hra skonci ako bumerang. Zostanu bez A320, A350 a budu dufat, ze Boeing (ne)vyriesi svoje trable s B787 a mozno, ale fakt mozno aj certifikuje B777X.
Pockajme si rok a ich „svetovy“ vysledok… Vsetko je to len ubohe „PR“ pre investorov
Se všímze souhlasit. Aerolinka je skvělá úrovni služeb apod. To co je za tím vším je horší.
Aerolinka skvělá, ale hodně záleží na cílové destinaci a posádce. Měl jsem u nich i štěstí na dost starý A333 s nefunkčním IFE a ne moc ochotnou posádkou na lince do Colomba a zároveň další den superčistý B788 (podotknul bych, že s hodně degradovaným lakem) a super posádkou do Varšavy.
V Kataru nekoho zajimaji penize a takove zbytecnosti jako jsou zisk nebo ztrata?
To je podobný nesmysl, jako že Babiš je tak bohatý, že nepotrřebuje krást…
Čím bohatší, tím víc dalších peněz chceš.
Úplatky FIFA, stejně jako místnímu úřadu.
Gratulace, perfektní výsledek. Jsou výkonností a výsledky zpátky v roce 2019/20. Proti roku 2020/21 kdy zaznamenala společnost rekordní ztrátu QAR million -14,8 je zisk QAR million 5,6 fakt super.
Každý rok se počítá, to sice ano – a covidové roky, nevyjímaje -nicméně pro mě bude zajímavější sledovat, jak si aerolinka povede letos a v letech příštích, kdy se ustanovuje zase normální světový trh.
Pokud jde o mě, z PRG zásadně už jedině s EK. Jakkoli se katarským 788 nebo 359 dá vytknout jedině to, že tam není kamera za letu, tak prostě image vztekajícího se psa (QR) versus image romantiky dálek (EK) je na mě účinné a svoji dovolenou, jako i pracovní cesty, raději spojuji se sněním a romantikou.
je to sice skvelé čislo, ale je radno ho neprecnovat.
uz jsem se ti snazil nekolikrát vysvetlit, ze zisk a ztráta jsou jen účetní čísla, která mají určitý význam, ale s „aktuální formou“ společnosti zas tak moc nesouvisí.
No tak porovnávat formu Qatar Airways a Holdingu Smartwings nemá smysl. To s vámi souhlasím. A my se známe, že mi tykate? Nemyslím si, tak neprohlubujte svůj buranský obraz.