Qatar Airways chybí letadla, do Prahy posílají místo moderních Dreamlinerů Airbusy A330
Airbus A330, foto: Qatar Airways
Airbusy A330 by se měly na pražském letišti ukazovat po celý červenec.
Airbusy A330 by se měly na pražském letišti ukazovat po celý červenec.
perfektní.
A330 netrpí na turbulence jako 787. Kdo se o ně stará, ty jsou perfefenktní
A jeden by si myslel, že turbulence je atmosférický jev.
tak tohle je na nobelovku.
Ale kdyby byla Smartwings, tak by to zcela jistě bylo pro mnohé nejhorší letadlo 😃
Ne jen nejhorší aerolinka. Jako sorry, ale srovnávat Qatat Airways se Smartwings fakt nejde.
Ale aspoň máte talent na vtipné zkomoleniny. Slovo Perfefenktní si tedy ukládám do slovníku 😉
DOH – KTM – A330, na opotřebení a vybavení interieru byl zub času znatelně viditelný
Jsou psané i na srpen, letím 12.8 směr Doha a je tam vedený A333, i na cestu zpět 28.8. je vedený v Qatarském rezervačním systému A333
Tak to beru spis jako dobrou zpravu ne? 🙂
330 mnohem bezpecnejsi a pohodlnejsi, urcite lepsi volba. 787 jsou jako nova auta, ojebane, orezane a predrazene. Sam jsem v nem zazil velke potize po startu, nemam v ne duveru..
Tak povídejte, jaké potíže to byly? Arašídy mám připravené.
Za mě A330 určitě lepší než B787, moderní a novější letoun neznamená, že je lepší a pohodlnější pro pasažéry než starší, spíše je to pravý opak. Výjimkou budiš moderní A330-800/900neo, což já osobně beru jako nejlepší dálkový letoun co se v současné době vyrábí z hlediska pasažéra.
Dovolím si nesouhlasit, nejlepší je rozhodně A350.
Na sekundární letiště se neposílají nové letadla. Stará šunka stačí.
Promluvil odborník na letectví
PRG není podle vás sekundární letiště v regionu? Myslím že ano. S VIE, MUC, WAW, BUD se nemůže srovnávat, neboť jsou úplně jinde. Možná tak s WRO, KRK,
takhle to vubec nefunguje.
Podle vašich měřítek by lítaly pak z malých letišť ČB nebo Pardubic asi ještě staré Antonovy, ne? :-))
Dneska jsem měl smůlu, že druhý den neletěl Dreamliner, na který jsem se vysloveně těšil, resp. na single sedačku v business…překračování souseda se ale nekonalo, v business jen 12 pasažérů a 30 míst…akorát hodinu zpoždění na odletu kvůli prosvihnutemu slotu…do Prahy pritom dorazilo letadlo s předstihem…
Uvidím kolik bude za týden, při této obsazenosti by se i dalo spolehnout na upgrade a plná palba byla zbytečná…
A330 je (v economy) druhe nejpohodlnejsi letadlo na dalkovky. Takze vlastne upgrade 🙂
Které je to první?
B 767
Souhlas+A340, tzn. cokoliv, kde jsou u okna dvě sedačky.
Nejlepší A330 u Katarců jsou ty od Cathay… Mají starý interiér = staré premium economy sesle, ale premium economy nemaji v tarifu…:-D Takže na economy letence je člověk v sesli co je jinde rozměrově business…
Ale asi s nima točí Hong Kong…
A330 je přesně vhodné letadlo na takovéhle středně dlouhé trasy. B787, A350 mají nižší spotřebu paliva, což je výhoda, která nejvíc vynikne na dlouhých trasách.
Moderní nerovná se pohodlné. Zejména v letectví
A z mé zkušenosti zejména u A380.
Achjo, jak se vse pretoci. Je zde velka poptavka ze smeru z Asie apod. Klasicka 787 na to nestaci, takze doslo k navyseni mist. I Emirates je full house, i proto mimo to, Turkish jsem bude posilat B777.
A330-300 jsou větší než 787-8. Takže to má i svá plus.
No nevím, ale z hlediska letadla jako takového bych volil spíše tu A330. Hluk je stejný být má B787 tišší motory, ale zase naopak šetřili na izolaci. Navíc B787 má elektronické clony oken, takže nemáte šanci se podívat ven pokud je posádka zablokuje.
Hlavně to hrozně dlouho trvá, než se ta elektronická clona otevře. Pokud se letí nad něčím zajímavým, na co se chcete podívat tak než se otevře, je letadlo už dávno někde jinde.
A kromě jedné aerolinky mají všichni v Dreamlineru sedačky 3-3-3, takže pokud letíte v sudém počtu, sedíte vždy s někým cizím.
A330 je po většině stránek pro cestujícího mnohem lepší letadlo.
na konci dubna jsem s nimi letěl v Dreamlineru 😉
Já se na tu A330 těším, zajímavé zpestření proti věčným Dreamlinerům. Akorát to podle plánku vypadá, že z místa u okna se bude muset prosit souseda. Když vezmu konkrétně místo 4K.