Qantas začal s proměnou flotily na vnitrostátní lety. Místo Boeingů 717 začínají létat A220
První let A220-300 společnost QantasLink.
Letos převezme Qantas ještě jedno nové letadlo, příští rok 4.
Letos převezme Qantas ještě jedno nové letadlo, příští rok 4.
No tak to žádný div že budou mít tišší a úspornější letadla když skočili najednou rovnou přes dvě generace…
Úplně laický dotaz obecnějšího typu: má nějaký konkrétní vliv atypické rozložení váhy u letadel s konf. 2+3 na vyvážení, je to nějak řešeno automatikou, nebo manuálně před vzletem s ohledem na konkrétní obsazenost? Díky.
Ono je to tak blizko ose letadla, ze ten vliv rozesazeni 2-3 na teziste v ose/mimo osu bude imho minimální az zanedbatelny
Pro zajímavost, 2+3 měly i ty B717 (pokud byly řešené stejně jako u Delty, kde jsem s ním letěl).
Tak každý B717 má/měl 2+3 v economy, ne? Víc tam nenacpete a 2+2 by byl pro economy zbytečný luxus.
Je to vzhledem k celkovému rozložení hmotnosti letadla a nákladu zanedbatelné.
Někde jsem viděl výpočet pro MD-80 a ten posun těžiště byl půl palce, takže něco přes centimetr.