Qantas ukázal podobu interiéru nových A321XLR, zařadí je do provozu v dubnu

Interiér A321XLR pro Qantas. Foto: QantasInteriér A321XLR pro Qantas. Foto: Qantas

Interiér je téměř identický s novými letadly A220.

28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mad_Majk

Když vidím ty superkrátké a úzké područky v economy, je mi z toho smutno.. Je k tomu nějaký bezpečnostní důvod? U těch starých, pohodlně dlouhých a širokých se na ně vlezly lokty obou cestujícícj, aniž by se nějak obtěžovali.. toto není pohodlné ani jednomu cestujícímu 😕

Y.K.

Zajímalo by mě, jestli je chybějící IFE kvůli úspoře hmotnosti. To by bylo velmi zajímavé zjištění v rámci toho, že MTOW A321XLR je dotažená úplně na hranu možností této konstrukce.

Davo

Na dalkove letadlo to vypada jak chudy evropsky loukost…

lvy

Nikdy jsem neměl problém s MTOW u A321XLR, ale pravda na nějaké cargo navíc už to moc není.

VS

Dobrý den,

neměl text

„na které by bylo širokotrupé letadlo příliš malé a úzkotrupé by dosud let bez mezipřistání nezvládlo.“

znít spíše

„na které by bylo širokotrupé letadlo příliš velké a úzkotrupé by dosud let bez mezipřistání nezvládlo.“

?

Přeji hezký den.

Tomáš

Šedý mor v téměř plné podobě. Podobě, jakou má i muzeum holokastu v Polsku.
Díky za tyto fotky, aspoň vím, do čeho nikdy nevlezu.

Y.K.

Nikdo vás nenutí, ale stejně by mě zajímalo, jak často létáte do Austrálie.

Davo

Nic moc na dalkove lety, na lety do 4h ok

Davo

Zajimalo by me proc tolik minusu. U premiove aerolinky ocekavam vlastni obrazovku a ne sedadlo typu EasyJet na 10h let.

Ota Zima

A kolik letu s QF máte za sebou? Většinu letů, co jsem letěl není nikde IFE, ve starých B737 vůbec, v novějších typech pak byli iPad na půjčení.
V dnešní době májí většina pax tablety, tak to bohatě stačí připojit se a koukat se na co chcete. Obrazovky mají na domestic jen A332 tuším (linky PER-MEL/SYD), na linkách SYD-MEL jsou standardní sedačky bez IFE

Davo

Celkem 7 zoatecnich, mysleno 14… ano ale premiove ceny cekate neco vic nez toto…

Davo

K AerLingus je mnohem lepsi

Ota Zima

detail k rozestupu sedaček by se dal někde najít prosím? Na foto to vypadá dost našťouchaný, i Business.
Díky

Zdeněk

Prvni příspěvek, a hned nějaká nespokojenost….

Průvodce původní Aleš

Tak ten business má na dálkovky fakt malou rozteč. Nehledě na to, že na dálkovky se běžně používají flat lie.

Davo

Tohle trochu podelali, stim nikdo ultra dalkovky v narrow letat nebude

Petr

Tak rohle není letadlo na ultra dalkovky… Na ty je A350.

Davo

No obavam se ze zamer letadla ne na chudsi linky kam 350 nevleze

lvy

To letadlo se moc nad deset hodin letu nedostane, A350 má přibližně dvojnásobek.

Ota Zima

jaká nespokojenost? Vznesl jsem jen dotaz, protože ty fotky vypadají dost ilustračně…

JardaP

No, pohled do ekonomické třídy mi nahodil vzpomínku na Boeing 737-330 QC Jet2Com. Holobyt. Jen ty nákladní dveře chybí.

Gajda

Měla by být 37″ (a 30″ v economy)

Průvodce původní Aleš

Takže Business má menší rozteč než třeba Lufthansa v Premium Economy v A359 (38 palců)

lvy

Tak on to byznys není, ona je to skutečně spíše Premium Economy.

Průvodce původní Aleš

Jenže jsou v alianci a každý cestující nehledá, jaké konkrétní sedadlo je na dálkovém letu kterého operujícího dopravce. Chápu že do narrowbody se obvykle lie flat nedávají, ale např.United je v v A321XLR bude mít.

lvy

To nijak neodporuje tomu co píšu, prostě to neudělali dobře.

Ota Zima

ok, díky