Qantas ukázal podobu interiéru nových A321XLR, zařadí je do provozu v dubnu
Interiér A321XLR pro Qantas. Foto: Qantas
Interiér je téměř identický s novými letadly A220.
Interiér je téměř identický s novými letadly A220.
Když vidím ty superkrátké a úzké područky v economy, je mi z toho smutno.. Je k tomu nějaký bezpečnostní důvod? U těch starých, pohodlně dlouhých a širokých se na ně vlezly lokty obou cestujícícj, aniž by se nějak obtěžovali.. toto není pohodlné ani jednomu cestujícímu 😕
Zajímalo by mě, jestli je chybějící IFE kvůli úspoře hmotnosti. To by bylo velmi zajímavé zjištění v rámci toho, že MTOW A321XLR je dotažená úplně na hranu možností této konstrukce.
Na dalkove letadlo to vypada jak chudy evropsky loukost…
Nikdy jsem neměl problém s MTOW u A321XLR, ale pravda na nějaké cargo navíc už to moc není.
Dobrý den,
neměl text
„na které by bylo širokotrupé letadlo příliš malé a úzkotrupé by dosud let bez mezipřistání nezvládlo.“
znít spíše
„na které by bylo širokotrupé letadlo příliš velké a úzkotrupé by dosud let bez mezipřistání nezvládlo.“
?
Přeji hezký den.
Měl, děkuji za upozornění.
Šedý mor v téměř plné podobě. Podobě, jakou má i muzeum holokastu v Polsku.
Díky za tyto fotky, aspoň vím, do čeho nikdy nevlezu.
Nikdo vás nenutí, ale stejně by mě zajímalo, jak často létáte do Austrálie.
Nic moc na dalkove lety, na lety do 4h ok
Zajimalo by me proc tolik minusu. U premiove aerolinky ocekavam vlastni obrazovku a ne sedadlo typu EasyJet na 10h let.
A kolik letu s QF máte za sebou? Většinu letů, co jsem letěl není nikde IFE, ve starých B737 vůbec, v novějších typech pak byli iPad na půjčení.
V dnešní době májí většina pax tablety, tak to bohatě stačí připojit se a koukat se na co chcete. Obrazovky mají na domestic jen A332 tuším (linky PER-MEL/SYD), na linkách SYD-MEL jsou standardní sedačky bez IFE
Celkem 7 zoatecnich, mysleno 14… ano ale premiove ceny cekate neco vic nez toto…
K AerLingus je mnohem lepsi
detail k rozestupu sedaček by se dal někde najít prosím? Na foto to vypadá dost našťouchaný, i Business.
Díky
Prvni příspěvek, a hned nějaká nespokojenost….
Tak ten business má na dálkovky fakt malou rozteč. Nehledě na to, že na dálkovky se běžně používají flat lie.
Tohle trochu podelali, stim nikdo ultra dalkovky v narrow letat nebude
Tak rohle není letadlo na ultra dalkovky… Na ty je A350.
No obavam se ze zamer letadla ne na chudsi linky kam 350 nevleze
To letadlo se moc nad deset hodin letu nedostane, A350 má přibližně dvojnásobek.
jaká nespokojenost? Vznesl jsem jen dotaz, protože ty fotky vypadají dost ilustračně…
No, pohled do ekonomické třídy mi nahodil vzpomínku na Boeing 737-330 QC Jet2Com. Holobyt. Jen ty nákladní dveře chybí.
Měla by být 37″ (a 30″ v economy)
Takže Business má menší rozteč než třeba Lufthansa v Premium Economy v A359 (38 palců)
Tak on to byznys není, ona je to skutečně spíše Premium Economy.
Jenže jsou v alianci a každý cestující nehledá, jaké konkrétní sedadlo je na dálkovém letu kterého operujícího dopravce. Chápu že do narrowbody se obvykle lie flat nedávají, ale např.United je v v A321XLR bude mít.
To nijak neodporuje tomu co píšu, prostě to neudělali dobře.
ok, díky