Obrazem: Qantas ukázal, jak se bude cestovat v ultradálkovém A350
První třída pro ultradálkové lety. Foto: Qantas
Qantas počítá se startem ultradálkových letů v závěru roku 2025.
Qantas počítá se startem ultradálkových letů v závěru roku 2025.
Heureka. Qantas vymyslel koleso ! Neviem sice ako vyzera First class v Qatare , ale biznisom s Qatar airways uz som zopar krat letel , a uz par rokov vyzera biznis trieda takto ako v Qantase bude mozno za par rokov vyzerat. Ach jaj.
Dokud tam nebude aspoň malá kuřárna, nedám to… Také hlavní důvod proč se snažím vyhnout letům z Havliště…
V takovém případě lze doporučit Flixbus.
Za kuřáckou třídu bych si rád připlatil.
Že zrušili na Ruzyni kuřárny, byla prasárna.
Naštěstí v Dubaji jsou, takže do Bangkoku jedině přes Dubaj, tam půl krabičky, je to napů lcesty a na Suwarnhabhumi po přistání druhou půlku.
Vynikající je stránka airportsmokers, mnohokrát jsem našel letištní kuřárny, po celém světě, které bych bez ní do odletu letadla nenašel.
No, asi si to uz neuvedomujete, ale sedet (byt i treba jen hodinu) vedle nekoho, kdo z techto kuraren vylezl, je cire utrpeni.
Tihle jedinci by meli povinne svym vedlesedicim rozdavat plynove masky.
Ač absolutní nekuřák a kouř mi vadí a následný smrad ještě víc, tak mi ještě víc vadí vyhánění kuřáků doslova na okraj společnosti. Jednou přede mnou seděla trojice lidí kteří snad letěli rovnou z kalby (byl to ranní let) a hrozně smrděli chlastem. V letadle si pochopitelně ještě další chlast kupovali. Kuřáci jsou vyháněni do skleněných klecí (pokud vůbec jsou) a v letadlech a vlacích utrum, bez ohledu na délku letu/jízdy. Alkáči mají na každém letišti salónky a bary s hojností chlastu a další je naložen do letadel. Rozhodně nejsem abstinent, spíš naopak, ale vadí mi ten absolutní boj proti… Číst vice »
Tu první třidu bych bral hned. Klidně jen na otočku 😄
A také si ji zaplatil..? 😉
Proč si to nepřiznat, to už je horší 😊
Ta First Class vypada naprosto dokonale!!!
Nadherne!
Ano, ale nechtěl bych. Je to síla těch dvacet hodin.
Raději s jedním nebo dvěma přestupy, i za cenu o něco menšího komfortu. Dvacet hodin by pro mně bylo opravdu moc.
Už jen podle kapacity toho letadla je zřejmé, že letenky nebudou z nejlevnějších. Většina lidí tak bude dávat přednost letům s přestupy.
To je v pohodě, dokud se najde dost těch, kdo zaplní tyto lety i s vyšší cenou. Qantas už se přesvědčil na lince PER-LHR, že o dlouhé přímé lety zájem je.
letěl jsem asi 17 hodin z LAX do SYD. měl jsem štěstí, Y byla poloprázdná, takže jsem si zabral trojsedačku úplně vzadu. většinu letu jsem prospal, mezitím jen něco málo snědl a vypil. taky jsem měl předem smíšené pocity, ale myslím, že to bylo lepší, než to sekat na dva nebo tři kratší segmenty…
Měl byste stejný názor kdyby byla kabina plná? 17 hodin sedět namačkaný v úzkém sedadle a s malým místem pro nohy? Nebylo by to lepší dát s třeba dvouhodinovou pauzou na Havaji, Samoe nebo Fiji? Čistě teoreticky.
popisuji svou zkušenost. v případě, že bych měl sedět v úplně plné kabině (což ostatně nemusí být předem jasné), pak bych možná zvolil variantu s přestupem. a pokud by měl být na Havaji, Samoe nebo Fidži, tak místo dvou hodin bych raději dvacet 😉
Teď po covidu je na většině letů LF 100%…