Půlmiliardová stavba obchvatu Církvice omezila provoz na železnici, ustoupí mu i ropovod Družba
Stavba obchvatu Církvice. Foto: ŘSD
Řidiči by po nové přeložce měli jezdit na podzim příštího roku.
Řidiči by po nové přeložce měli jezdit na podzim příštího roku.
No hlavně celá 38 měla být už dávno regulérní čtyřpruh. Stačilo by něco jako „Hanácká dálnice“.
Nebo aspoň Německý 3 pruh. 2-4 km 2+1 další 2-4km 1+2 a pak zase naopak. Prostě víte, že budete moci předjíždět.
Rekonstrukce traťového úseku Čáslav (mimo) – Kutná Hora (mimo) by se mělo začít stavět v roce 2025. Tedy i s přeložkou trati. Tak snad jsou ty stavby koordinovány.
Je škoda, že se se stavbou obchatu nesvezla i stavba přeložky směrově nevyhovujícího úseku okolo Kalabousku.
To není jen škoda, to je naprosto trestuhodné selhání státní správy.
U Kalabousku se nový obchvat napojuje na již realizovaný obchvat Čáslavi, takže tam problém není. Zřejmě jste měl na mysli navazující stavu Malín — Kuchyňka https://mapy.cz/s/kofavopamo . Podle plánů ŘSD by se tam mělo začít hned v příštím roce, tak doufám, že to dodrží!
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/290/infoletak_s38-malin-kuchynka.pdf
Ne, neměl jsem na mysli prostor u Kutné Hory, opravdu jsem myslel Kalabousek…
Mám pocit, že uživatel Tomáš mluví o silnici a Vy patrně o železnici.
Je škoda, že to nestihli před výlukou v Bezpráví, rekonstrukcí Pardubic, Třebové a tunelů u Brna. Dělat to teď, to už je nesmysl. Nezbývá než doufat, že to udělají hned potom.
Rekonstrukce traťového úseku Čáslav (mimo) – Kutná Hora (mimo)
Trať: 230 – (Praha -) Kolín – Havlíčkův Brod
Stav: Příprava
Zahájení realizace: 2025
Konec realizace: 2028
https://www.stavby.szdc.cz/letaky/S631500691.pdf
Takže každou chvíli bude auto majitelů řidičských průkazů na kolejích, jak vidno.
Touhle vesnicí jsem projížděl před 20 lety a pamatuji si to dodnes… Dopravní situace naprosto příšerná… Dlouhá vesnice- na rozdíl třeba od Olbramovic desítky RD přímo u hlavní silnice…
To samé Horky u Čáslavi…
Co na tom chtěj dělat 3 roky proboha…
Družba není nic, co by se dalo vyřešit cedulí „Dne ixstého entý od 13:00 do 14:30 nepoteče voda“. Ten plynovod vedle hádám taky dálkový VTL/VVTL, takže žádná sranda a čas na odstávku určí provozovatel, nikoliv stavba.
Chtělo by to vidět harmonogram prací, na kolik etap to mají rozdělené a co všechno se tam řeší. Mějte na paměti, že se to bdue dělat za provozu, max. s vyloučením 1 pruhu a řízení průjezdu světly. To pak všecko trvá 2x tak dlouho.
Nemluvě o mostu přes 25kV 🙂
Srandisto.
Docela by mě i zajímal postup prací, jak se napojuje nové potrubí na současné, když se jedná o ropovod. Vím, jak se to dělá u vodovodu, ale voda se dá vyčerpat na pole nebo do kanálu a nikdo nic neřekne.
Souběžně s tím jde hromada chrániček optických kabelů pokud to nebudou 4 vlákna, ale aspoň 98 x ? (počet trubek) x 2 (konec A+B) tak to je taky dobrá zábava. Ani ne tak položit to jako přesměrovat provoz a hlavně to vyvařit. Pro 4 lidi práce tak na 2 dny v kuse za teplého a pěkného počasí.