Půl miliardy do nových sypačů. ŘSD chystá jejich rekordní obnovu
Sypač ŘSD. Zdroj: ŘSD
Technicky dosluhující stroje už trpí hloubkovou korozí, také korozí kabiny nebo elektroinstalace.
Technicky dosluhující stroje už trpí hloubkovou korozí, také korozí kabiny nebo elektroinstalace.
a budou to alespon elektromobily? nebo se rsd ten zeleny nacismus netyka?
To by mohla být relevantní otázka kdyby kupovali osobáky, ale náklaďáky, a do zimy? To fakt ještě ne!
Techniká korekce – SSÚD Poruba na tahu I/35 se (ač těsně) nenachází v kraji zlínském, ale olomouckém – viz také mapa ŘSD https://www.rsd.cz/mapova-aplikace#/stavby/I35/i35-lesnapalacov
Tatra umí i jen holou 6×4 ale i když je Phoenix hodně zcivilněný tak to není úplně ideální auto pro cestáře. Hlavně na dálnicích se pracuje trochu jinak než na krajských silnicích takže tam budou postačovat i 6×4 bez možnosti přiřadit předek. Ale tuším že to bude job pro Scanii nebo Iveco ketrých v barvách ŘSD jezdí hodně.
To si řekneme, až bude nějaká ta „výjimečná“ zima.
Tak já nevím, ale každou zimu ten sníh, ty silničáře překvapí 😀 S novými vozy tomu bude asi jinak.
6×4 na zimní údržbu? Nebylo by v tomto případě lepší 6×6?
Bylo.
Otázkou je, zda se 6×4 požaduje jako minimum nebo jako maximum. Hádám, že to první.
Přiřaditelný pohon by měl značení 6×6 a to i v případě, že to nebude mít mezinápravový diferenciál.
Dobrá zpráva pro Tatru Kopřivnice.
Tatra nabízí i podvozky 6×4? Tak asi by to udělala, ale tohle bude šité pro jiného výrobce.
Otazka je, jestli se jedna o standardni 6×4 s priraditelnym predkem, tam by odpovidal i treba Phoenix, ten taky nema trvale 6×6. Nebo jestli chteji auto bez moznosti pohonu predku, coz ale pochybuju.
Tatra by s tím něměla problém.
Ale jo sedito na jiného výrobce…..
Scania to umí
Volvo to umí
Mercedes to umí
Iveco to umí
Man to umí
… co jsem zapomněl…
Na kterého to teda sedí?
Daf, Renault….
Sedí to na některého z nich.
Myslel jsem prostě někoho kdo dělá podvozky s tuhými nápravi a je z Evropy.
Asi výrobci je to jedno, vzhledem k množství.
A podle dělění bych to tipoval, že to dělané kvůli distibutorovi.
Osobní tip je Iveco
Tatra tedˇ rýžuje na armádních zakázkách. Asi je třeba dát vydělat taky někomu jinému 😀 Za malou domů,jak jinak.
No právě sedí to na mnoho výrobců. Z toho se sotva dá vyvodit, že je to na míru jednomu konkrétnímu, když požadavek splňuje více než 5 různých.
Zadání splňují všichni standartní výrobci. Pět plusoých bodů do výběrka navíc má nejspíš Tatra nebo Iveco z Hustopeč ?
Tatra vám udělá,co si vymyslíte. Otázkou druhou jsou provozní vlastnosti v porovnání s konkurencí. Průchodnost terénem není všechno.
Akvizice bude rozdělena do šesti veřejných zakázek… Proč?
Aby se to vlezlo pod nějaký limit?
Globální oteplování by nesouhlailo…
Povíme si, až se tři roky po sobě nebude nadávat, že silničáři zaspali.
To ale bude úplně jiná debata pod úplně jiným článkem 🙂
Globální oteplování může do evropy přinášet náhlé změny počasí včetně rekordní sněhové nadílky.