Půl miliardy do nových sypačů. ŘSD chystá jejich rekordní obnovu

Sypač ŘSD. Zdroj: ŘSDSypač ŘSD. Zdroj: ŘSD

Technicky dosluhující stroje už trpí hloubkovou korozí, také korozí kabiny nebo elektroinstalace.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda

a budou to alespon elektromobily? nebo se rsd ten zeleny nacismus netyka?

SYN

To by mohla být relevantní otázka kdyby kupovali osobáky, ale náklaďáky, a do zimy? To fakt ještě ne!

Karel IV.

Techniká korekce – SSÚD Poruba na tahu I/35 se (ač těsně) nenachází v kraji zlínském, ale olomouckém – viz také mapa ŘSD https://www.rsd.cz/mapova-aplikace#/stavby/I35/i35-lesnapalacov

Vašek bus

Tatra umí i jen holou 6×4 ale i když je Phoenix hodně zcivilněný tak to není úplně ideální auto pro cestáře. Hlavně na dálnicích se pracuje trochu jinak než na krajských silnicích takže tam budou postačovat i 6×4 bez možnosti přiřadit předek. Ale tuším že to bude job pro Scanii nebo Iveco ketrých v barvách ŘSD jezdí hodně.

Pája

To si řekneme, až bude nějaká ta „výjimečná“ zima.

Cargo

Tak já nevím, ale každou zimu ten sníh, ty silničáře překvapí 😀 S novými vozy tomu bude asi jinak.

Jakub

6×4 na zimní údržbu? Nebylo by v tomto případě lepší 6×6?

Pája

Bylo.

Jiří Kocurek

Otázkou je, zda se 6×4 požaduje jako minimum nebo jako maximum. Hádám, že to první.

Pája

Přiřaditelný pohon by měl značení 6×6 a to i v případě, že to nebude mít mezinápravový diferenciál.

král j

Dobrá zpráva pro Tatru Kopřivnice.

Pája

Tatra nabízí i podvozky 6×4? Tak asi by to udělala, ale tohle bude šité pro jiného výrobce.

Tom Matto

Otazka je, jestli se jedna o standardni 6×4 s priraditelnym predkem, tam by odpovidal i treba Phoenix, ten taky nema trvale 6×6. Nebo jestli chteji auto bez moznosti pohonu predku, coz ale pochybuju.

Permonik

Tatra by s tím něměla problém.

Ale jo sedito na jiného výrobce…..

Jiří Kocurek

Scania to umí
Volvo to umí
Mercedes to umí
Iveco to umí
Man to umí
… co jsem zapomněl…

Na kterého to teda sedí?

Permonik

Daf, Renault….

Sedí to na některého z nich.
Myslel jsem prostě někoho kdo dělá podvozky s tuhými nápravi a je z Evropy.

Asi výrobci je to jedno, vzhledem k množství.

A podle dělění bych to tipoval, že to dělané kvůli distibutorovi.

Osobní tip je Iveco

Sizifon

Tatra tedˇ rýžuje na armádních zakázkách. Asi je třeba dát vydělat taky někomu jinému 😀 Za malou domů,jak jinak.

Jiří Kocurek

No právě sedí to na mnoho výrobců. Z toho se sotva dá vyvodit, že je to na míru jednomu konkrétnímu, když požadavek splňuje více než 5 různých.

***** Petr

Zadání splňují všichni standartní výrobci. Pět plusoých bodů do výběrka navíc má nejspíš Tatra nebo Iveco z Hustopeč ?

Hans

Tatra vám udělá,co si vymyslíte. Otázkou druhou jsou provozní vlastnosti v porovnání s konkurencí. Průchodnost terénem není všechno.

Bob Saint-Clair

Akvizice bude rozdělena do šesti veřejných zakázek… Proč?

Jan

Aby se to vlezlo pod nějaký limit?

Jan

Globální oteplování by nesouhlailo…

Jiří Kocurek

Povíme si, až se tři roky po sobě nebude nadávat, že silničáři zaspali.

Jan

To ale bude úplně jiná debata pod úplně jiným článkem 🙂

Hans

Globální oteplování může do evropy přinášet náhlé změny počasí včetně rekordní sněhové nadílky.