Půjčovna Railpool si objednala 20 vícesystémových lokomotiv Vectron
Vectron společnosti Railpool. Pramen: Siemens
Lokomotivy jsou určeny pro provoz v jedenácti zemích střední Evropy včetně České republiky.
Lokomotivy jsou určeny pro provoz v jedenácti zemích střední Evropy včetně České republiky.
Dobra lokomotiva nejlepsi na trhu co je
Hehe já jeden ten vícesystémový rozbil. Mno jo… první nehoda
To je ten v Kolíně? To je stále v šetření, jak se tak dívám:
6. 11. 2020 Kolín Vykolejení lokomotivy při posunu v šetření
http://www.dicr.cz/mimoradne-udalosti-z-roku-2020
Jak se tak koukám, tak má DI pořádnou dávku restů.
Ne Jirko, ten v Němčicích… řekl bych, že se známe osobně. Popravdě nevím, co se stalo. Nepamatuji si prakticky nic…
Tak ještě můžete děkovat té rychlosti 30 na mostku před Němčicemi … pokud jste jí dodržel, tak jste si možná (spíše) zachránil život … kdybyste tam jel 90 – to nepředpokládám, tak jste se s tím olomouckým peršounem zcukl čelně … inu osudové vteřiny ….
Prý trochu víc… a ještě překlep při brzdění. A tak se těmi okolnostmi stalo, že jsem nazval do prázdného vozu.
Chcel by som sa Vas opytat, ci je niekde informacia, za kolko sa prenajima Vectron na mesiac pre nejaku firmu u Vas v Ceskej republike? Funguje to ako u lietadiel, ze sa lokomotiva prenajima bud podla najazdenych km, alebo za mesacny pausal ? Dakujem.
Ceny jsou různé, záleží na délce pronájmu i každá firma má svůj ceník. Ale u krátkodobých pronájmů počítejte 80-90 EUR za hodinu.
40-45 000 € měsíčně.
Je zvlášní, že na západní hranici Německa je téměř konec světa, alespoň co lokomotiv týká. Jak to má DE + něco, tak tomu chybí FR.
Přitom Allemagne a Frankreich jsou sousedé.
Francouzký odborář si to se vší vervou pohlídá . Na silnici dělal problém dvacet let a průnik na tento trh odhaduji na dalších deset až dvacet let k proklamované zkostnatělosti tradiční železnice.
1. Průnik na francouzský trh není až zase tak velké terno. Železniční nákladní doprava je tam slabá, zaujímá na dopravním trhu asi 7% a osobní doprava je takřka v elektrických jednotkách. Proto nikdo netlačí na pilu se schvalováním Vectrona zde. Jediný, kdo tento záměr má, je ÖBB na noční vlak z Vídně do Paříže. 2. Díky tomu čeká na šrotaci spousta lokomotiv SIBIC z devadesátek, pro které není uplatnění a jedna je dokonce už v muzeu v Mulhouse. 3. Pro Réseau Ferée Francaise je schválen Traxx MS2 verze D-F-B, kterého provozují DB Cargo v počtu nemalém a nějaké kusy také… Číst vice »
Na ten podíl 7 % to dopracovali sami odboráři.
V ČR je podíl obdobný a taky za to mohou odboráři a nikoli rozmach silničních staveb a stop stav na údržbu a rozvoj železnic v minulých letech, že.
Pokud vím v ČR je podíl dráhy na nákladce asi 20%
Díky za info o vyřazování SIBIC. Skoro si říkám, není to šance pro ČDC, ČD a ZSCS nahradit Plecháče a Laminátky?
Otázka v jakém jsou stavu, kdo by nesl náklady na zaškolení provozního i dílenského personálu, řešení náhradních dílů, možnost zabudování českého „VZ“, opravárenská základna pro „ŽOS“ ….
Jaká je „nespolehlivost“ laminátek a plecháčů ?
Ještě je otázka „krmení“ (jezdí na 1,5kV, ne 3) a zabezpečovačky.
Jezdí na 1,5kV a 25kV, 50 Hz
A není to také tím, že „Frantík“ si kupuje lokomotivy u svého průmyslu nebo u Švýcara, k němuž má blíž než do Bavor …