Prvním provozovatelem nového Boeingu 777X bude Lufthansa, stroj převezme příští rok
Druhý testovací letoun 777X při prvním letu. Foto: Boeing
Výrobce na stroji nedávno obnovil letové testy.
Výrobce na stroji nedávno obnovil letové testy.
Otázka je, zda je to výhra po tolika letech a jak moc museli ohýbat pravidla, aby to vůbec prošlo.
EASA žádná pravidla ohýbat nebude a nic takového ani nepřipustí ze strany Boeingu.
Pokud ty dodávky skutečně začnou, výhra to bude pro všechny co na ně čekaj i v tom roce 2026.
U 777X ohýbat pravidla? Proč by měli a proč by to jako konstrukce nemělo projít? Máte nějaké specifické podezření?
Možná by si Lufthansa měla u výrobce radši nechat potvrdit přesný letopočet a ne jen relativní „příští rok“, který už trvá několik let a klidně ještě pár let trvat může.