Konečně zmizí to hnusné velké parovodní potrubí. Ale protože v Brně už několik let probíhá přeměna na horkovod (menší trubky, menší ztráty), tak bych spíše očekával nějaké jeho provizorní přemostění a v mostě vést už nové trubky horkovodu.
Zlámalík
1 hodina
Tohle je polovičatá ptákovina a v celém okolí to jen zabetonuje tristní stav, co tam dnes od výstavby paneláků panuje. Od smyčky na Staré Osadě mohly vést tramvajové koleje samostatně mimo silnici (místo tam je), tady pod mostem mohly být zastávky taky mimo silnici s přímým přestupem na vlak a celá ta šílená plocha Bubeníčkovy se mohla doplnit stromy nebo něčím, co ten prostor zlidští. Tak ne a bude tam dál průtah odnikud nikam.
Viz https://mapy.cz/s/casutaraha
Koperníkova, vjezd ke Kauflandu, nebo kterýkoliv vjezd. Teď se většina provozu odehraje bez přejetí kolejí, jenom odbočením doprava. Po té úpravě se na koleje dostane každé auto, které tam bude potřebovat odbočit. Takže každý odbočení doprava od Osady by znamenalo i zastavení provozu v tim jízdním pruhu. A každej autobus MHD, nebo IDS by musel přes koleje . A to jak při vjedu na konečnou, tak i při výjezdu na Osadu. Aktuálně to kříží jen jednou. Nehledě na to, že by ta společná zastávka pro tram i BUS znamenala dost velký znevýhodnění pro autobusy. A to nemluvím o tom vrácení… Číst vice »
xyz
5 hodin
Jak vlivem toho (ne)projedou vlaky směr Blansko a směr KrPole? (jedno omezení druhým jmenovaným směrem je psáno do jara, ale takto to vypadá, že se to poněkud protáhne co do omezeného počtu vlaků, které tím směrem projedou/neprojedou)
Konečně zmizí to hnusné velké parovodní potrubí. Ale protože v Brně už několik let probíhá přeměna na horkovod (menší trubky, menší ztráty), tak bych spíše očekával nějaké jeho provizorní přemostění a v mostě vést už nové trubky horkovodu.
Tohle je polovičatá ptákovina a v celém okolí to jen zabetonuje tristní stav, co tam dnes od výstavby paneláků panuje. Od smyčky na Staré Osadě mohly vést tramvajové koleje samostatně mimo silnici (místo tam je), tady pod mostem mohly být zastávky taky mimo silnici s přímým přestupem na vlak a celá ta šílená plocha Bubeníčkovy se mohla doplnit stromy nebo něčím, co ten prostor zlidští. Tak ne a bude tam dál průtah odnikud nikam.
Viz https://mapy.cz/s/casutaraha
Tím by se jen vytvořila hromada kolizních míst navíc.
Dovolím si nesouhlasit. Ale budiž – která místa myslíte?
Koperníkova, vjezd ke Kauflandu, nebo kterýkoliv vjezd. Teď se většina provozu odehraje bez přejetí kolejí, jenom odbočením doprava. Po té úpravě se na koleje dostane každé auto, které tam bude potřebovat odbočit. Takže každý odbočení doprava od Osady by znamenalo i zastavení provozu v tim jízdním pruhu. A každej autobus MHD, nebo IDS by musel přes koleje . A to jak při vjedu na konečnou, tak i při výjezdu na Osadu. Aktuálně to kříží jen jednou. Nehledě na to, že by ta společná zastávka pro tram i BUS znamenala dost velký znevýhodnění pro autobusy. A to nemluvím o tom vrácení… Číst vice »
Jak vlivem toho (ne)projedou vlaky směr Blansko a směr KrPole? (jedno omezení druhým jmenovaným směrem je psáno do jara, ale takto to vypadá, že se to poněkud protáhne co do omezeného počtu vlaků, které tím směrem projedou/neprojedou)