dkv_obrazok

První úzkokolejná jednotka na baterky. Stadler ukázal nový vlak pro jih Itálie

Nová jednotka pro Ferrovie Appulo Lucane. Foto: Stadler RailNová jednotka pro Ferrovie Appulo Lucane. Foto: Stadler Rail

Dopravce si objednal sedm jednotek vyrobených na míru.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
knedlo

Čudujem sa, že sa ekonomicky aj prevádzkovo vyplatí viac ako natiahnuť trolejové vedenie.

Kubrt

On tyhle otázky u dotačních projektů, najmě v jižní Itálii, někdo zkoumá?

jan táborský

A pk že to na JHMD nepůjde dotace jsou dotace ale OK

Tom

Něco podobného by slušelo i na jindřichohradeckých úzkokolejkách v proložení s nostalgickými vlaky původních vozidel.

JanM

Jen ta rychlost bude problém. 120 km/h se tam jezdit nedá

Šejdr

Drobný rozdíl je v tom, že Bari má 320 tisíc obyvatel, Altamura 70 tisíc a Potenza a Matera po 60 tisících. Jindřichův Hradec má 20 tisíc, Kamenice na Lipou 3,5 tisíce, Nová Bystřice 3 tisíce, Obrataň osm stovek a zbytek snad ani není třeba komentovat.

Xxx

A cena 9 milionů euro za 1 vlak.

PetrH

Tak koupíme jen jeden a bude jezdit kyvadlově.

Martin Šmikmátor

Koupíme…? Kdo?