První úzkokolejná jednotka na baterky. Stadler ukázal nový vlak pro jih Itálie
Nová jednotka pro Ferrovie Appulo Lucane. Foto: Stadler Rail

Dopravce si objednal sedm jednotek vyrobených na míru.
Dopravce si objednal sedm jednotek vyrobených na míru.
Čudujem sa, že sa ekonomicky aj prevádzkovo vyplatí viac ako natiahnuť trolejové vedenie.
On tyhle otázky u dotačních projektů, najmě v jižní Itálii, někdo zkoumá?
A pk že to na JHMD nepůjde dotace jsou dotace ale OK
Něco podobného by slušelo i na jindřichohradeckých úzkokolejkách v proložení s nostalgickými vlaky původních vozidel.
Jen ta rychlost bude problém. 120 km/h se tam jezdit nedá
Drobný rozdíl je v tom, že Bari má 320 tisíc obyvatel, Altamura 70 tisíc a Potenza a Matera po 60 tisících. Jindřichův Hradec má 20 tisíc, Kamenice na Lipou 3,5 tisíce, Nová Bystřice 3 tisíce, Obrataň osm stovek a zbytek snad ani není třeba komentovat.
A cena 9 milionů euro za 1 vlak.
Tak koupíme jen jeden a bude jezdit kyvadlově.
Koupíme…? Kdo?