První razítko pro rychlejší vlaky do Mladé Boleslavi a Liberce. Požadavek na nižší rychlost neprošel
Vizualizace Bezděčínské spojky v místě vstupu do Mladé Boleslavi. Zdroj: Správa železnic

Stavba šesti kilometrů dlouhé trati má začít v roce 2028.
A co je vlastně to S-78 na té mapce na trati na Mšeno? Není to tam popsané.
Jak je možné ze MB poslala připomínky po termínu? Jaké to jsou připomínky?
Asi je lepší s tou elektrifikací počkat. Takové blbosti, jako mít na pár kilometrech jiné sloupy než na zbytku tratě, by mohly být do budoucna na škodu
Že mě ten rok 2028 nepřekvapil 😃. Nemá vedení SŽ slíbeno prémie za začátek realizací staveb, vázané na tento rok?
Jak to vlastně vypadá s tou Všejanskou spojkou?
Berte to tak, ze SZ dela maximum, aby vsechny stavby s predpokladanym datem zahajeni v roce 2028, opravdu k tomuto roku byly papirove pripraveny. A to, ze se nebude stavet vse, je evidentni. Ktere stavby ale opravdu pujdou do realizace zalezi na aktualni vlade u moci.
Nic se stavět nebude. Od roku 1988 se v ČR neotevřela jediná pískovna ani lom!
není pravda
Minimálně s těmi piskovnami to není pravda.
Co přesně si mám představit pod touto větou: „Trať bude nejprve bez trolejí, ale připravena pro elektrizaci.“
Budou pouze vybetonované patky pro sloupy nebo tam budou i sloupy s výložníky a nebude jen natažená trolej a nebo vůbec nic z toho? Děkuji někomu kompetentnímu za objasnění.
Budou připravené sloupky s výložníky na 3kV DC, ale celkově bude příprava na přepnutí 😉
Nebude tam nic.
To kdyby „hora porodila myš“, to znamená, kdyby (a tak to trochu očekávám) se SZDC zmohla pouze na tuhle divnou spojku a v okolí dlouho dlouho nic.. ať ty troleje nevypadají blbě, tak je tam radší nedáme.
V oznámení EIA je uvedeno, že v rámci této stavby nebudou realizovány trakční podpěry, vlastní vedení ani přidružené technologie (TNS, dálkové ovládání úsekových odpojovačů, ukolejnění apod.). Bude zpracován kompletní návrh TV, aby bylo možné realizovat základy trakčních podpěr, a tak následně při elektrizaci trati nebylo nutné zasahovat do železničního spodku a kabelových tras
Proč se tam ty troleje nedají rovnou, když dokončení má být 2031, všejanská spojka taky 2031 a úsek mezi tím 2032 (ale ten asi nebude problém udělat dřív)?
K cemu by na takovem kousku byly troleje?
Na tom kousku k ničemu, jak píšu, dokončení navazujících úseků má být časově podobně, pak by nedávalo smysl to neudělat najednou
Navazujici kousky nemaji nic propravene, to jsou wish dates…
Takhle to SŽ prezentuje, tak to tak beru. Navíc rok 2031/2032 je pořád ještě docela daleko a fakt to žádné velestavby nejsou (i když u nás asi všechno je). Minimálně všejanská spojka by neměla být v přípravě o tolik pozadu
Protože by tam o pár let později už také nemusely být?
Může mi někdo říct, jaká fáze přípravy následuje? Díky
Pravděpodobně bude následovat připrava projektové dokumentace a následně řízení o umístění stavby, tedy sloučené územní a stavební řízení.
Ta už je snad hotová, ne? Bez toho by nemohla proběhnout tahle fáze
Ne v tehle fazi je dokumentace mnohem mene podrobna, hlavne z hlediska stavebniho.
To bude dobré zemětřesení, až bude SŽ v roce 2028 poklepávat na základní kameny tolika staveb najednou… Radši si připojistím barák.
To byl ten bájný 2028mý…
To je snad možný jenom u nás s tím požadavkem na nižší rychlost🤮🤮
Tak vede to kolem hřbitova, proto obavy že zvýšení hlučnosti.
Probouzení mrtvol? Mně zase přijde paradoxní požadavek na menší oblouk, ten také znamená riziko většího rámusu…
A Vy se nebojíte, že krávy na okolních pastvinách ztratí ve svých žaludcích mléko? 🙂
Ultrasupermegaúžasnýsenzačníperfektníanekonečněmagický rok 2028 forever.
ten rok celý státní rozpočet pujde do železnice. Nic na mzdy, na důchody všechno do železnice 🙂
Každý den poklepávat dvě stavby, to bude pro papaláše frmol. Výroba kladívek jede na plné gule.
A Doníkovi vzkážeme, že nám holt se splátkama za F-35 musí jeden rok posečkat, nedá se nic dělat 😀
A dvojministr bude potřebovat dvojníka
Z čehož bude čtyřministr, čili čtverák…
Taky 2028 🙂 To už musí být trolling od SŽ