obnoveny

První personální změny v dopravě, ve vedení ČD bude méně lidí. Začátek procesu úspor, říká Bednárik

ComfortJet Českých drah. Foto: ČDComfortJet Českých drah. Foto: ČD

Konkrétní změny ve vedení dopravce projedná dozorčí rada příští týden.

Odebírat
Upozornit na
guest
27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš Řehák

ČD tedy vede ministerstvo dopravy?

standa

Pane ministře, taky se zaměřte na OPT Olomouc. Tam je spousta nemakačenků. Tam bych viděl značné úspory !!!

Karl vB.

Proboha, proberte se!
OPT Olomouc je organizační jednotka Českých drah a Bednárik je ministr dopravy ČR a ne GŘ ČD.
Na OPT ať si dohlídne to „Trio Katini“, které ve vedení ČD zůstane.

Tenda

Tady je diskuzni forum
Pokud chcete poradit panu ministrovi, bud mu poslete dopis nebo mail nebo mu zavolejte
Tady se to nepise.

petr

Mohli by jít dolů do dílen a dep,je nás tu málo a přišli by na jiné myslenky

KarelK@seznam.cz

Osobně si myslím, že ideální by bylo zprivatizovat ČD, třebas formou kuponové privatizace. Předtím by si stát měl vzít ze základního kapitálu 20 miliard část majetku, třebas pozemky pod některými kolejemi.

Základní kapitál a.s. stačí 2 miliony, čili pozemků až za 19,998 miliardy si vzít BEZPLATNĚ.

Krakonoš

Axeli, prášek!

Zdeněk

To je ale magořina….

Rychloběžka

Tohle je blbý i jako vtip.

Rejpal

Představenstvo by měl tvořit zástupce za ekonomiku, spravkarenství a provoz bez ohledu na současná jména.

KarelK@seznam.cz

V první řadě by to chtělo financiéra, který rutinně mluví s bankéři (zahraničními). Protože klíčový problém ČD je a) zadlužení a b) fakt, že patrně nemá dostatek sovlentní zákazníky z řad cestujících či firem, které potřebují přepravu zboží (rozdíl mezi ceníkem ČD a výdaji ČD dorovnávají dotace ať už přímo pro ČD a nepřímo skrze SŽ).

Happy

Tak to jsem teda zvědav, kdo dostane černého Petra…

Náhodný kolemjdoucí

Tipnul bych si Havelkovou, které po volbách skončilo politické krytí a jejíž úsek vznikl tak trochu účelově.

Peťan

Jo ta nastoupila s tim, ze bude setrit a neobsadi misto Ř personalniho. Jenze ten šikovný klučina ji svedl (stejne jako jeden z ridicu) a stal se reditelem a v kancelari sedel s dalsi milenkou. Proste jedna velka postel 🤣

Kryštof

To je jasné. Blanka Havelková, protože je sestrou Jany Kotalíkové, která vedla Úřad vlády za Fialy a je členkou ODS.

Náhodný

A nepřivedl ji tam právě pan Bednárik, když byl šéfem ČD ?

Kryštof

Ne, ne, přišla až za Krapince.

Jindra

Si nevybereš, někdo je 20 let člen ODS někdo nejdřív lítá s ČSSD do Číny, pak je nominant ODS na šéfa a pak se zavrtává anoistum aby zůstal…

AlesF

Nejen to. Ona byla kůň Skopečka.

Krušnohorec

By mne zajímalo, zda se Bednárik věnuje i tarifnímu chaosu na železnici.

Happy

Doby, kdy člověk musel jet za zlodějskej kilometrickej TR10 jsou naštěstí pryč. A doufám, že se nevrátí….

Martin S.

Pro začátek by stačilo mít SPPO OneTicketu na úrovni toho TR10, ne že jsou tam uplatněny maximální možné výjimky ve vztahu k Nařízení, takže odškodné za zpoždění dostanete jen při obětování jednorožce, například.

libor

hned zítra! včera zakázal mejdany, dnes vyhodil část vedení a zítra to přijde. DO konce roku má hotovo

M152

Nejlepší by bylo dostat pod OneTicket všechnu dopravu, kterou objednává ministerstvo, kraje a obce. Tj. nejen vlaky, ale i autobusy a MHD.

MartinS.

To by bylo nejlepší, ale v tomto směru má MD už asi 20 let zpoždění. Místo toho, aby včas tvořilo legislativu a metodiku, nechalo kraje, aby si každý udělal tarifní systém, jaký chtěl. Dát to teď dohromady, aby to nestálo další raketu z veřejných peněz bude problém.

Marek Janík

systémově ano, cenově proboha ne