První miliardová zakázka na trať Brno – Přerov. Napájecí stanici postaví EŽ
Nová trať Nezamyslice - Kojetín, vizualizace. Pramen: Správa železnic
Napájecí stanice vznikne na přerovském zhlaví v Nezamyslicích.
Napájecí stanice vznikne na přerovském zhlaví v Nezamyslicích.
u stavby Brno-Blažovice je v letáku zaznačeno že současná trať přes Šlapanice bude zrušena, před tím se říkalo že bude ponechána, jak to tedy bude?
Obávám se, že nová trafačka má stát na Vyškovském zhlaví.
Tohle je pomník neschopnosti Správy železnic a Ministerstva dopravy. Nějakým nedopatřením se absolutně nedostatečné jednokolejné spojení dvou milionových aglomerací nedostalo mezi prioritizované koridory. Na začátku tisíciletí se na to přišlo, v roce 2009 se rozhodlo, že se to bude řešit. Pak 5 let kličkování jestli opravdu a jak. Pak 5 let příprav na projektovou přípravu. Pak 5 let projektové přípravy. Pak příprava soutěže na to, že za 1,3 mld. budeme stavět 4 roky alespoň trafačku? Při nejmenším první dva úseky stavebně jednoduché – v absolutní rovině a fakticky přidání druhé koleje, čili nic, co bychom neznali z koridoru na Budějice.… Číst vice »
„Zlatý voči“, k těm termínům přidejte 5 – 10 let, hlavně pro první a druhý úsek. Pokud to bude hotové v roce 2050 budou naši potomci rádi.
Jakože představa, že Správa železnic bude schopná stavět zároveň více než 2 desetikilometrové úseky novostavby trati, je úsměvná.
Oni chtějí stavět celou VRT z Prahy do Brna v podstatě naráz, k tomu i Moravu… Jako jo, Mátl by to asi zvládl. Ten 250 km dálnic stavět umí.
Tu VRT nebudou ale stavět oni.
Tak už se současně stavělo Sudoměřice – Votice a Soběslav – Doubí, což jsou v podstatě novostavby, podobně jako tato trať. A šlo jim to mnohem lépe než modernizace tratí za provozu.
SFC?
„běží tendr na archeologický průzkum“
Neběží, už na konci řijna byl vybrán vítěz a už by měly probíhat i první práce.
Asi to tak bude, ale stejně pocitově mi přijde 1.3miliardy za napájející stanici jako opravdu hodně.
1 miliarda projekt a 300 milionů stavba…..
Stačí si ten odkaz na smlouvu rozkliknout a přečíst a neplácat zde píčoviny.
Záleží, co všechno si k tomu ještě nechá zaplatit egd.
To nestačilo rozšíření napájecí stanice na Vyškovském zhlaví? Zvláštní…
Pokud chcete jednu fázi a funkční rekuperaci v řádu nízkých desítek megawattů, tak to asi jinak nepůjde.
Mám ten dojem, že půjde zbourat, bude tam nová trať
Stačilo ale stojí na blbé místě, povede přes ní přeložka tratě.