Když už se zavádí kloubáky i v Ústeckém kraji, neví někdo, proč vlastně Jihomoravský kraj nepožaduje kloubové autobusy? Třeba relace Brno-Pohořelice by si to určitě zasloužila.
kubiqcz
15 hodin
Nedaří se mi to najít, nevíte někdo, o kolik více míst k sezení bude mít Sor oproti Ivecu 14,5?
DSÚK má v LE14,5 59 míst, tady bude 50+2, takže o sedm méně.
Lubomír
16 hodin
Takže máme přeplněné autobusy, proč je nenahradit souběžně jedoucím kapacitnějším vlakem? Mluvím zejména o spojení Děčín – Varnsdorf. Pro spojení Ústí – Krupka by bylo potřeba obnovit stanici Chabařovice a trošku zkultivovat okolí, aby byly obslouženy i Chabařovice a Přestanov, které vlak nyní neobsluhuje.
Kdyby větev linky U8 do Varnsdorfu jezdila až ke starému nádraží / pivovaru, pak by byla alespoň trochu použitelná.
V současném stavu neobslouží pořádně ani Varnsdorf, ani plno vesnic na trase. Autobus zvládá oboje – proto taky praská ve švech a vlak jezdí s max. pár lidma.
To je otázka, jestli U8 směřovat do Rumburku, nebo Varnsdorfu. Teď má přednost Rumburk a Krásná Lípa, což chápu jako reakci ne moc vhodnou polohu nádraží ve Varnsdorfu. Asi ideální by bylo soupravu U8 dělit v Rybništi a obsloužit oba směry, ale to by bylo nákladově někde jinde, než zavést na 402 kloubové busy.
Chabařovice? Ne, to by fakt nebylo zlepšení veřejné dopravy v oblasti. Ta tu je pro lidi, ne pro maximalizaci provozu vlaků.
Chabařovice nádraží neni ve městě. Auto nemají jen důchodci a omladina a ta první skupina raději nastoupí na náměstí. Ta druhá taky, akorát ta první tam nedojde. Chaba jsou rozlehlé a vlak je mimo město a s tou Krupkou je to dobrý vtip. Takže zase kecy někoho, kdo umí jen psát.
Jestli to nebude tím, že autobus lépe obsluhuje obce po cestě😉 Zkuste se alespoň projet prstem po mapě, aby jste věděl kde jsou zastávky vlaku a centra obcí.
Když už se zavádí kloubáky i v Ústeckém kraji, neví někdo, proč vlastně Jihomoravský kraj nepožaduje kloubové autobusy? Třeba relace Brno-Pohořelice by si to určitě zasloužila.
Nedaří se mi to najít, nevíte někdo, o kolik více míst k sezení bude mít Sor oproti Ivecu 14,5?
Já to, přiznávám, nevím, ale tipuju –1.
DSÚK má v LE14,5 59 míst, tady bude 50+2, takže o sedm méně.
Takže máme přeplněné autobusy, proč je nenahradit souběžně jedoucím kapacitnějším vlakem? Mluvím zejména o spojení Děčín – Varnsdorf. Pro spojení Ústí – Krupka by bylo potřeba obnovit stanici Chabařovice a trošku zkultivovat okolí, aby byly obslouženy i Chabařovice a Přestanov, které vlak nyní neobsluhuje.
Tak vlaky tam teď jezdí, ne?
Kdyby větev linky U8 do Varnsdorfu jezdila až ke starému nádraží / pivovaru, pak by byla alespoň trochu použitelná.
V současném stavu neobslouží pořádně ani Varnsdorf, ani plno vesnic na trase. Autobus zvládá oboje – proto taky praská ve švech a vlak jezdí s max. pár lidma.
To je otázka, jestli U8 směřovat do Rumburku, nebo Varnsdorfu. Teď má přednost Rumburk a Krásná Lípa, což chápu jako reakci ne moc vhodnou polohu nádraží ve Varnsdorfu. Asi ideální by bylo soupravu U8 dělit v Rybništi a obsloužit oba směry, ale to by bylo nákladově někde jinde, než zavést na 402 kloubové busy.
Chabařovice? Ne, to by fakt nebylo zlepšení veřejné dopravy v oblasti. Ta tu je pro lidi, ne pro maximalizaci provozu vlaků.
Chabařovice nádraží neni ve městě. Auto nemají jen důchodci a omladina a ta první skupina raději nastoupí na náměstí. Ta druhá taky, akorát ta první tam nedojde. Chaba jsou rozlehlé a vlak je mimo město a s tou Krupkou je to dobrý vtip. Takže zase kecy někoho, kdo umí jen psát.
Není to tak daleko, a chůze je zdravá.
Třeba taková Chřibská 4km přes les, anebo 5,5 km po silnici. Na denní dojíždění ideální 🤦
Jestli to nebude tím, že autobus lépe obsluhuje obce po cestě😉 Zkuste se alespoň projet prstem po mapě, aby jste věděl kde jsou zastávky vlaku a centra obcí.