Já bych pochválil rychlost stavby. Jezdím tam 4x do roka a vždy se to posunulo pěkně kupředu. I když to bylo bylo docela obsáhlé dílo, ne stavba na rovném poli/louce.
Michal
4 měsíců
Někde jsem to už psal ,skoro všechny prachy na infrastrukturu silnic , dálnic , jejich mostů a křižovatek tečou kolem Prahy a kus dál ,zbytek republiky je jak cesta do barbárie , hlavně Jižní Morava ,tam jsou na hlavních tazích na silnicích II tříd křižovatky v provedení ještě z druhé světové ,bez krajnic ,připojovacích pruhů a tak podobně často s povrchem ještě ze sedmdesátých let..v Čechách jsou nové silnice i k nějaké mi statku v lese..
Tak si najdi jak lidi řvou u Nových mlýnů kdy bude dálnice,ale zároveň nikdo nechce aby mu zabraly kousek pozemku,to je potom těžké se domluvit.Ale hlavně v našem městě nechceme dopravu a zároveň proto ni neudělat.
Tak poraď.
Ale, takže jaképak byly hlasy třeba proti úpravě/rozšíření I/53, která se z naprosto šílené varianty 1+1 aspoň na poslední chvilku „zvetila“ na úžasných 2+1 a ještě ne všude MÚK (takže semtam kruháč (v čistém extravilánu, dodávám, ne na padesátce))… toto nikdo neodporoval, to viselo výhradně na financování. A Michal to tu holt srovnává s touto I/9 která ten čtyřpruh dostala… přitom podle pentlogramu jsou intenzity zhruba stejné, a též taková I/43 v oblasti Letovic… (ta má sice ve střednědobém výhledu „slíbenou“ I/73 ale ani to není jisté, plus těm Letovicím moc nepomůže)… I/38 (šnečí tempo)? obchvat Břeclavi, konečně? Silnice na… Číst vice »
Jestli tady spíš z někoho nemluví ublíženej moraváček… Třeba zrovna I/9 o které je článek vypadá v úseku Líbeznice – Mělník přesně jako ta cesta do barbárie, a to je tento úsek díky dojíždění lidí do Prahy za prací značně vytížený. A na úseku Mělník-Jestřebí by v tom asi nikdo nehledal silnici I. třídy ;o)))
Několik let se mluví o vedení I/9 od Zahrádek u České Lípy mimo Kokořínské údolí. Dokonce mi vyprávěl kdysi jeden pamětník, že se v 60. letech 20. století mluvilo o zatopení Kokořínského údolí a vzniku vodní nádrže. Akorát čím by se to napouštělo?
To byl projekt už od Hitlera. Nutno mrknout na mapu, kde koncily Sudety. Hitler 15.3.1939 nespal v Praze, ale v České Lípě, protože to už bylo Německo . Je to stejně, jako elektrárny na Vltavě, měl to byl nějaký komponent, pro výrobu atomové bomby a k tomu bylo třeba to jezero
maskr
4 měsíců
Dávám tomu měsíc než to první bambinot opře o ten beton u viaduktu směrem od Boru. Včera už byl ťukanec na kruháči u Svoru.
On taky ten kruhac vymyslelo naprosty jelito. Je dosti utlej, jsem uprimne zadostiv jak se tam budou vytacet kamiony. Taky mohli udelat prujezdny pruh smerem na Cvikov. Vseobecne bych zakazal stredove prekazky ve vyhledu, aby proste clovek celou dobu videl na vsechny vjezdy a vyjezdy.
Ten kruháč projíždím denně (Rbk – Lbc a zpět) a žádné problémy kamionů jsem nezaznamenal. To ale neznamená, že by vozovka nemohla být o něco širší. Už jsem tam ale viděl autobus, který jel levými koly po těch vyvýšených žulových kostkách blíž ke středu kruháče a jeho náklon byl fakt děsivý.
Přímý průjezd středem kruháče ve směru I/13 by se pro výjimečné situace určitě hodil.
A naopak si myslím, že by „skrz“ celý kruháč vidět být nemělo.
Jezdím tu celkem dost takže sem rád že je to konečně hotové. Nicméně když tam byly klasické 2 pruhy tak sem nikdy nezaregistroval nějaké kolony nebo že by se jelo pomalu. Tohle rozšíření dává smysl až bude hotový obchvat lípy, do té doby je to podle mě naddimenzované, což je určitě lepší než naopak. Co mě ale fascinovalo asi před 2-3 dny, že už tam byla nehoda. Někdo nedobrzdil a poslal do to auta před sebou. Jinak zakončení 2 pruhů jednoduchým kruhovým objezdem považuji za nepochopitelné. Ten kruháč je neuvěřitelně obrovský, tam měli být podle mě taky 2 pruhy. Spíš… Číst vice »
Obchvat Svoru je rozhodně ku prospěchu věci a opravdu pomůže. Obchvat Cvikova by byl skvělý, ale kudy ho vést? Severně od města těžko (zástavba, terén) a z jihu byste musel Cvikov obkroužit až někde v Lindavě a zpět k I/13 se napojit až někde u Kunratic.
Ing. Vladimír Bílý
4 měsíců
Nechápu tu logiku ŘSD, kdy intenzity jsou tam dost vysoké na 2+2, ale ne tak vysoké na MÚK:-(
Tak (když teda neberu odbočovací a připojovací pruhy 50m před křižovatkou) on má Benešov někde silnici 2+2 (aby na ní mohl mít kruháč jako protipříklad)? Naopak má MÚK na 1+1 úseku…
Trumway
4 měsíců
„Tento úsek silnice I/9 je místem častých dopravních nehod, jejichž příčinou jsou jednak nebezpečné předjíždění, jednak střety se zvěří.“
Super. Divokou zvěř lesní a polní (vysokou, černou a drobnou) jsme vyřešili plotem tak zbývá vyřešit ty kteří se chovají jako zvěř, ale říkají si řidiči a bude dobře.
Ale on tomu i tak dost pomůže ten druhý pruh ve stejném směru (možnost předjetí mnohem častěji než doposud) a střední zábrana (téměř nemožné vyjetí do protisměru).
Dálnice
4 měsíců
Takova 4proudova jednicka by se mi libila z Plzne pres Tabor do Humpolce jako bypass Prahy…
Děláte jako kdybychom měli nejvíc dálnic na světě a přitom nemáme ani to, co se označuje za základní síť a co by stačilo možná před dvaceti lety. Stačí se podívat na mapu Evropy a i bez vyznačených hranic okamžitě vidíte kde končí západní civilizace, právě podle dálnic.
To že je to čtyřpruh přeci neznamená dálnici. Teda tady nejdou intenzity ani na ten čtyřpruh, ale dle mého názoru by se zde hodil ucelený čtyřpruh od Liberce před Děčín až do Ústí n.L. Ne z důvodu intenzit, ale kvůli lepší dostupnosti, která způsobí větší konkurenci a lidem by pomohla ke zvýšení platů
Tak v relaci KV-UnL je 4pruh na většině míst a další je v přípravě. S otazníkem je Ostrov – Klášterec nad Ohří, tam jsou poněkud složitější podmínky (hory, řeka, přírodní park, vojenský újezd…).
A mezi Ústím a Libercem, domnívám se, nic ve smyslu 4pruhu oficiálně plánovaného není ani od 90. let nebylo (úvahy, kterých jistě bylo mnoho, nepočítám).
Jiří Kocurek
4 měsíců
Tak nebezpečná křižovatka? Povrch je vpořádku, takže stačí doržovat předpis. A nestěžovat si na rozhledové poměry, ikdyby se po hlavní někdo řítil o 60 km/h rychleji a po odbočení do Vás narval zezadu. Jste na vedlejší, je to váš problém a judikát …co si to dovolujte odporovat autoritě?!
Já bych pochválil rychlost stavby. Jezdím tam 4x do roka a vždy se to posunulo pěkně kupředu. I když to bylo bylo docela obsáhlé dílo, ne stavba na rovném poli/louce.
Někde jsem to už psal ,skoro všechny prachy na infrastrukturu silnic , dálnic , jejich mostů a křižovatek tečou kolem Prahy a kus dál ,zbytek republiky je jak cesta do barbárie , hlavně Jižní Morava ,tam jsou na hlavních tazích na silnicích II tříd křižovatky v provedení ještě z druhé světové ,bez krajnic ,připojovacích pruhů a tak podobně často s povrchem ještě ze sedmdesátých let..v Čechách jsou nové silnice i k nějaké mi statku v lese..
Tak si najdi jak lidi řvou u Nových mlýnů kdy bude dálnice,ale zároveň nikdo nechce aby mu zabraly kousek pozemku,to je potom těžké se domluvit.Ale hlavně v našem městě nechceme dopravu a zároveň proto ni neudělat.
Tak poraď.
Ale, takže jaképak byly hlasy třeba proti úpravě/rozšíření I/53, která se z naprosto šílené varianty 1+1 aspoň na poslední chvilku „zvetila“ na úžasných 2+1 a ještě ne všude MÚK (takže semtam kruháč (v čistém extravilánu, dodávám, ne na padesátce))… toto nikdo neodporoval, to viselo výhradně na financování. A Michal to tu holt srovnává s touto I/9 která ten čtyřpruh dostala… přitom podle pentlogramu jsou intenzity zhruba stejné, a též taková I/43 v oblasti Letovic… (ta má sice ve střednědobém výhledu „slíbenou“ I/73 ale ani to není jisté, plus těm Letovicím moc nepomůže)… I/38 (šnečí tempo)? obchvat Břeclavi, konečně? Silnice na… Číst vice »
Jestli tady spíš z někoho nemluví ublíženej moraváček… Třeba zrovna I/9 o které je článek vypadá v úseku Líbeznice – Mělník přesně jako ta cesta do barbárie, a to je tento úsek díky dojíždění lidí do Prahy za prací značně vytížený. A na úseku Mělník-Jestřebí by v tom asi nikdo nehledal silnici I. třídy ;o)))
Několik let se mluví o vedení I/9 od Zahrádek u České Lípy mimo Kokořínské údolí. Dokonce mi vyprávěl kdysi jeden pamětník, že se v 60. letech 20. století mluvilo o zatopení Kokořínského údolí a vzniku vodní nádrže. Akorát čím by se to napouštělo?
To byl projekt už od Hitlera. Nutno mrknout na mapu, kde koncily Sudety. Hitler 15.3.1939 nespal v Praze, ale v České Lípě, protože to už bylo Německo . Je to stejně, jako elektrárny na Vltavě, měl to byl nějaký komponent, pro výrobu atomové bomby a k tomu bylo třeba to jezero
Dávám tomu měsíc než to první bambinot opře o ten beton u viaduktu směrem od Boru. Včera už byl ťukanec na kruháči u Svoru.
On taky ten kruhac vymyslelo naprosty jelito. Je dosti utlej, jsem uprimne zadostiv jak se tam budou vytacet kamiony. Taky mohli udelat prujezdny pruh smerem na Cvikov. Vseobecne bych zakazal stredove prekazky ve vyhledu, aby proste clovek celou dobu videl na vsechny vjezdy a vyjezdy.
Ten kruháč projíždím denně (Rbk – Lbc a zpět) a žádné problémy kamionů jsem nezaznamenal. To ale neznamená, že by vozovka nemohla být o něco širší. Už jsem tam ale viděl autobus, který jel levými koly po těch vyvýšených žulových kostkách blíž ke středu kruháče a jeho náklon byl fakt děsivý.
Přímý průjezd středem kruháče ve směru I/13 by se pro výjimečné situace určitě hodil.
A naopak si myslím, že by „skrz“ celý kruháč vidět být nemělo.
To je v lidech, nikoliv v betonu.
Jezdím tu celkem dost takže sem rád že je to konečně hotové. Nicméně když tam byly klasické 2 pruhy tak sem nikdy nezaregistroval nějaké kolony nebo že by se jelo pomalu. Tohle rozšíření dává smysl až bude hotový obchvat lípy, do té doby je to podle mě naddimenzované, což je určitě lepší než naopak. Co mě ale fascinovalo asi před 2-3 dny, že už tam byla nehoda. Někdo nedobrzdil a poslal do to auta před sebou. Jinak zakončení 2 pruhů jednoduchým kruhovým objezdem považuji za nepochopitelné. Ten kruháč je neuvěřitelně obrovský, tam měli být podle mě taky 2 pruhy. Spíš… Číst vice »
Obchvat Svoru je rozhodně ku prospěchu věci a opravdu pomůže. Obchvat Cvikova by byl skvělý, ale kudy ho vést? Severně od města těžko (zástavba, terén) a z jihu byste musel Cvikov obkroužit až někde v Lindavě a zpět k I/13 se napojit až někde u Kunratic.
Nechápu tu logiku ŘSD, kdy intenzity jsou tam dost vysoké na 2+2, ale ne tak vysoké na MÚK:-(
Přitom obvyklejší je MÚK i na vytíženější 1+1 než kruháč na 2+2 (kromě snad městského provozu 50kmh)…
Benešov: hold my beer
Tak (když teda neberu odbočovací a připojovací pruhy 50m před křižovatkou) on má Benešov někde silnici 2+2 (aby na ní mohl mít kruháč jako protipříklad)? Naopak má MÚK na 1+1 úseku…
„Tento úsek silnice I/9 je místem častých dopravních nehod, jejichž příčinou jsou jednak nebezpečné předjíždění, jednak střety se zvěří.“
Super. Divokou zvěř lesní a polní (vysokou, černou a drobnou) jsme vyřešili plotem tak zbývá vyřešit ty kteří se chovají jako zvěř, ale říkají si řidiči a bude dobře.
Ale on tomu i tak dost pomůže ten druhý pruh ve stejném směru (možnost předjetí mnohem častěji než doposud) a střední zábrana (téměř nemožné vyjetí do protisměru).
Takova 4proudova jednicka by se mi libila z Plzne pres Tabor do Humpolce jako bypass Prahy…
Tam si to dávno říká o dálnici.
Takových míst je kde by se hodila… třeba Brno – Znojmo.
One more lane, bro.
Ve formě cyklostezky to najednou řešení je.
One more track bro??
Dalsi stinova dalnice 🙁
Děláte jako kdybychom měli nejvíc dálnic na světě a přitom nemáme ani to, co se označuje za základní síť a co by stačilo možná před dvaceti lety. Stačí se podívat na mapu Evropy a i bez vyznačených hranic okamžitě vidíte kde končí západní civilizace, právě podle dálnic.
Tesat do kamene.
To že je to čtyřpruh přeci neznamená dálnici. Teda tady nejdou intenzity ani na ten čtyřpruh, ale dle mého názoru by se zde hodil ucelený čtyřpruh od Liberce před Děčín až do Ústí n.L. Ne z důvodu intenzit, ale kvůli lepší dostupnosti, která způsobí větší konkurenci a lidem by pomohla ke zvýšení platů
Jasně, zase radši silnici než vlak…
Jistěže, protože mezi krajskými městy po jedné konkrétní trase to není většina provozu.
A co komplet 4pruh KV- UnL – Lb..? Roho jame už vzdali?
Toho jsme..
Toho jsme se
Tak v relaci KV-UnL je 4pruh na většině míst a další je v přípravě. S otazníkem je Ostrov – Klášterec nad Ohří, tam jsou poněkud složitější podmínky (hory, řeka, přírodní park, vojenský újezd…).
A mezi Ústím a Libercem, domnívám se, nic ve smyslu 4pruhu oficiálně plánovaného není ani od 90. let nebylo (úvahy, kterých jistě bylo mnoho, nepočítám).
Tak nebezpečná křižovatka? Povrch je vpořádku, takže stačí doržovat předpis. A nestěžovat si na rozhledové poměry, ikdyby se po hlavní někdo řítil o 60 km/h rychleji a po odbočení do Vás narval zezadu. Jste na vedlejší, je to váš problém a judikát …co si to dovolujte odporovat autoritě?!
Neznáme to odněkud?
Přesně. Není nebezpečných křižovatek jenom nebezpečných řidičů. Stačí znát a dodržovat předpisy, věnovat se řízení a myslet a mělo by to stačit.
Tak světu vysvětlete, proč se po přestabě na kruháč u Kojetína nestal ani jeden smrťák. A proč nejsou na dálnicích železniční přejezdy.
Vzhledem k plánované přeložce by se měl čtyřpruh protáhnout do Francouzských Cikánovic (kdyby něco tak jsou to Manušice)
?
Co nechápete? Čtyřpruh až do Manušic, kde má odbočovat nová přeložka silnice I/13 směr Děčín, dává smysl.