Díky S61 není průjezdná kapacita, zbytek navíc využije S2/S22, která díky výluce na TGM musí příští rok také na hlavák. Takže S1 po 15 min z TGM a S2 po 15 min z hlaváku.
Ach jo. Sem doufal že (jako každodenní „esdvojkař“ a „šestadvacítkař“) nebudu muset na hlavák… Ten přestup na tramvaj je tam oproti Masaryčce tristní(na Masárně projdu halou a jsem na tram., na Hlaváku si dám první túru ze 7S k východu a druhou túru od východu přes Sherwood na tramvaj)… Ale na druhou stranu se asi najdou lidi kterým vyhovuje blízkost metra C a tramvaje jsou jim jedno… Jo a taky na hlaváku není delikomat Cafe + Co( nevim proč, ale ze všech instantních hor. čokolád mi ta z Cafe+Co chtná nejvíc), ale to je banalita nejzanedbatelnějnšího charakteru. Ale chápu, Masaryčka… Číst vice »
Zajímalo v mě zda se někdo nezabýval myšlenou natáhnout elefanty na šestidílnou soupravu dodáním dvou vlozaku (hv+4xvlotak+hv)a ze zbytků udělat pus-pull třeba a 162/362 teda po doplnění i další dva vložky .. (řidičák+2-3xvlozaky+persing/eso).
Aspoň zkušebně by to šlo, nebo jak dopadly ty 2 elefanty co se po nehodách už neopravovalo. Mohlo by to být zajímavý. Možná se z nich časem pushpully stanou. Záleží jak rychle bude pokračovat přepínání na 25kW.
A kde byste ty vložáky bral? Na jednu dlouhou soupravu a 2 push-pully byste potřeboval celé 2 elefanty a 6 vložáků navíc. Kde by se objevily?
Při 5 dlouhých soupravách by vzniklo 10 push-pullů (bylo by je čím tahat?) a bylo by potřeba 30 vložáků.
Zkoušet něco takového u strojů, které jsou mezi 1/3 – 1/2 své plánované životnosti není určitě ideální. Navíc elefantů je několik sérií. Pokud byste složil jednu soupravu, tak to neznamená, že by to fungovalo i u jiné. Všechno by to vlastně byly prototypy. Za moc peněz málo muziky.
Když se podíváme na slovenské 951, tak sice to vypadá jako elefant, ale ve skutečnosti je to úplně jiné vozidlo s jinou výbavou. Má to šroubovku, jiné elektrické a vzduchové spojení, jiný řídicí systém, větší vozové baterie atd. atp. A ve výsledku nic moc spolehlivost, takže to často jezdí v režimu pull/pull s objížděním.
Co přesně by to přineslo oproti dnešku, kdy se běžně jezdí 2×471 a operativně se půlí mimo špičku?
Otázka, jaké využití bude mít takový megaslon mimo přepravní špičky. Nahrazením řídících vozů za vložené sice o pár míst zvýšíte kapacitu, ale občas by to na některých spojích chtělo navíc celý vagón. Možná za pár let s postupující konverzí napájení vznikne ze zbytků nějaká push-pull souprava, ale spíš by to chtělo postupně obměňovat za něco, co bude svými parametry o něco výš, minimálně na 160 km/h.
Pro provoz S linek okolo Prahy je rozdíl 140 vs 160 km/h téměř zanedbatelný.
Chtělo by to spíš distribuovaný pohon, ať se to rychleji rozjíždí. Fírové mají problémy za mokra stíhat jízdní doby, jak jim ten CityElefant klouže při rozjezdu.
Byly úvahy o vložení vozu s transformátorem na 25kV~, takže by vznikla čtyřvozová jednotka (a 2×4 má 212m, takže by využila 200m peróny). Vzhledem k tomu, že se toho děje dost, ale nic nenaznačuje cestu podobným směrem, vypadá to spíš, že na ~ půjdou nové jednopodlažní jednotky a tyhle s koncem = skončí v důchodu. Osobně mě to mrzí, protože z horního patra je vidět na krajinu z betonového koryta protihlukových stěn. A peróny se prodlouží, aby zvládly režim jednotek 3×3.
Jo osobně jsem radši v patře (pokud nemám kolo, s tím bývám u háku v 471).
A prakticky beru pokud jsou na lince všechny nástupiště rozumně přístrupné, je lepší dlouhý vlak. Akorát u vlaků na TGM se přeplňuje předek, zpátky se přeplňuje zadek.
A co linka S7 ? Ta tam taky jezdí jezdí. v úseku Praha hlavní nádraží -český Brod.
První 471 se zabezpečovačem LS06, to bude žůůžo
Co je za problém? Sice je to v určitých situacích otravnější než by muselo, ale jinak je to otázka cviku….
Dostanou nekdy MSK elefanty zasuvky?
Že bude instalace dobrý, ale budou taky switch on? Podle termínu to bude o prsa korejské ženy…
Doufám, že opět bude crash test.
Ale no tak…
Trochu trapné. Vlastně ne trochu..
Myslíte tu událost v Brodě, při které to strojvedoucího rozmačkalo na kaši?
A to jsem si o sobě myslel, že jsem cynik.
Situace, kterou by ETCS L2 povolilo úplně stejně jako LS s AVV.
Až na ETCS L3 by k tomu pravděpodobně nebyl důvod.
Nějaký Elephant měl přípravu na ETCS. To je ona jednotka?
Ne to byla 471 042 a to je již demontované
Dík.
jaké to je číslo Slona?
046
A co S7?
a) zajíždění do Českého Brodu se zruší bez náhrady
b) nasadí se 162 + patra
c) zlomí se na wilsonu
nejpravděpodobnější varianta:
d) zavře se most na Výtoni
Díky S61 není průjezdná kapacita, zbytek navíc využije S2/S22, která díky výluce na TGM musí příští rok také na hlavák. Takže S1 po 15 min z TGM a S2 po 15 min z hlaváku.
Ach jo. Sem doufal že (jako každodenní „esdvojkař“ a „šestadvacítkař“) nebudu muset na hlavák… Ten přestup na tramvaj je tam oproti Masaryčce tristní(na Masárně projdu halou a jsem na tram., na Hlaváku si dám první túru ze 7S k východu a druhou túru od východu přes Sherwood na tramvaj)… Ale na druhou stranu se asi najdou lidi kterým vyhovuje blízkost metra C a tramvaje jsou jim jedno… Jo a taky na hlaváku není delikomat Cafe + Co( nevim proč, ale ze všech instantních hor. čokolád mi ta z Cafe+Co chtná nejvíc), ale to je banalita nejzanedbatelnějnšího charakteru. Ale chápu, Masaryčka… Číst vice »
Kapacita Masaryčky nestačí ani přesto, že tam teď nejezdí S5, R45. R24 a nově ani S3?! To jsem čekal, že už je dostatečné odlehčení…
Říkám si, jaký má tohle smysl
Zajímalo v mě zda se někdo nezabýval myšlenou natáhnout elefanty na šestidílnou soupravu dodáním dvou vlozaku (hv+4xvlotak+hv)a ze zbytků udělat pus-pull třeba a 162/362 teda po doplnění i další dva vložky .. (řidičák+2-3xvlozaky+persing/eso).
Otázka je, co by to přineslo a (především) kolik by to stálo.
Aspoň zkušebně by to šlo, nebo jak dopadly ty 2 elefanty co se po nehodách už neopravovalo. Mohlo by to být zajímavý. Možná se z nich časem pushpully stanou. Záleží jak rychle bude pokračovat přepínání na 25kW.
Nemaj náhodou mezi sebou pevný spřáhla ? Maji protokol, kterej by dokázal řídit 362 ? Má 362 vhodný zdroje napětí?
Protokol se do 362 dá doplnit (peníze, čas). Zdroj 550 V totéž. Ale význam to nemá.
A kde byste ty vložáky bral? Na jednu dlouhou soupravu a 2 push-pully byste potřeboval celé 2 elefanty a 6 vložáků navíc. Kde by se objevily?
Při 5 dlouhých soupravách by vzniklo 10 push-pullů (bylo by je čím tahat?) a bylo by potřeba 30 vložáků.
Zkoušet něco takového u strojů, které jsou mezi 1/3 – 1/2 své plánované životnosti není určitě ideální. Navíc elefantů je několik sérií. Pokud byste složil jednu soupravu, tak to neznamená, že by to fungovalo i u jiné. Všechno by to vlastně byly prototypy. Za moc peněz málo muziky.
Když se podíváme na slovenské 951, tak sice to vypadá jako elefant, ale ve skutečnosti je to úplně jiné vozidlo s jinou výbavou. Má to šroubovku, jiné elektrické a vzduchové spojení, jiný řídicí systém, větší vozové baterie atd. atp. A ve výsledku nic moc spolehlivost, takže to často jezdí v režimu pull/pull s objížděním.
Co přesně by to přineslo oproti dnešku, kdy se běžně jezdí 2×471 a operativně se půlí mimo špičku?
Tak, ten poslední odstavec jste to trefil precizně.👍 Tyhle vzdušné zámky co někteří staví to je síla…
hv+4xvlotak+hv
Jaký provozní problém to řeší oproti dvojici Ešusů? Kraken už tady byl…
Otázka, jaké využití bude mít takový megaslon mimo přepravní špičky. Nahrazením řídících vozů za vložené sice o pár míst zvýšíte kapacitu, ale občas by to na některých spojích chtělo navíc celý vagón. Možná za pár let s postupující konverzí napájení vznikne ze zbytků nějaká push-pull souprava, ale spíš by to chtělo postupně obměňovat za něco, co bude svými parametry o něco výš, minimálně na 160 km/h.
Pro provoz S linek okolo Prahy je rozdíl 140 vs 160 km/h téměř zanedbatelný.
Chtělo by to spíš distribuovaný pohon, ať se to rychleji rozjíždí. Fírové mají problémy za mokra stíhat jízdní doby, jak jim ten CityElefant klouže při rozjezdu.
Byly úvahy o vložení vozu s transformátorem na 25kV~, takže by vznikla čtyřvozová jednotka (a 2×4 má 212m, takže by využila 200m peróny). Vzhledem k tomu, že se toho děje dost, ale nic nenaznačuje cestu podobným směrem, vypadá to spíš, že na ~ půjdou nové jednopodlažní jednotky a tyhle s koncem = skončí v důchodu. Osobně mě to mrzí, protože z horního patra je vidět na krajinu z betonového koryta protihlukových stěn. A peróny se prodlouží, aby zvládly režim jednotek 3×3.
Jo osobně jsem radši v patře (pokud nemám kolo, s tím bývám u háku v 471).
A prakticky beru pokud jsou na lince všechny nástupiště rozumně přístrupné, je lepší dlouhý vlak. Akorát u vlaků na TGM se přeplňuje předek, zpátky se přeplňuje zadek.
V tom bude rekonstrukce TGM dost užitečná.
Tak nástupce budou EMU400, které budou taky minimálně částečně patrové, ne? Takže o výhledu z patra nepřijdeme…
Slibovaný kamery už tam jsou taky?