První část obchvatu Jihlavy je hotová, řidičům se otevře ve čtvrtek

Dokončená část jihovýchodního obchvatu Jihlavy. Foto: Kraj VysočinaDokončená část jihovýchodního obchvatu Jihlavy. Foto: Kraj Vysočina

Obchvat zatím propojí silnice na Znojmo a Třebíč.

Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ládín

Ahoj, náš první průjezd:
https://youtu.be/G9bcyhS9UWc
Ukázalo se, že cestu v pátek moc nezkrátí. Protože tím že se Jihlava rozhodla postavit pouze jeden tunel, tak je tam hrozný špunt a prakticky se vyplatí projet na třebíč z přivaděče městem, protože na jiráskovou se dá sjet prakticky hned. Ale mimo špičku to bude super!

Petr

Tak hlavne, aby pak omezili v Jihlave take vjezd aut do centra… aby ten okruh pomohl. Nejen od nakladaku.

LKB

Dobře Kraj Vysočina. Ještě by to chtěl udělat 4 pruhy z D1 / 112 do Vílance

Happy

A to jako proč? Přebujelý automobilismus se má spíše eliminovat než do obcí hrnout další a další auta.

František

Zase někdo měl na deprese binge maraton z ostrova Sodor?

Happy

Tohle pobavilo 👍😁

Jiří Kocurek

„Už na jaře tam jel kamarád“ … ovšem u těch druhých, které vůbec neznáme.

Happy

?…

paja

Tam(silnice38) se už chystají obchvaty všech obcí. Tuším až do dlouhé Brtnice…

Ládín

Min. místo pro druhý tunel, mosty a prostor pro další dva pruhy v jihlavě jsou. Otázka je co dál za jihlavou. Ale jo, to že má přivaděč 4 pruhy je úplně k ničemu když to nikam nenavazuje.

Happy

No poslední měsíc se tam dělají hlouposti, jako sečení 30 cm vysoké trávy atp. To, že se to neotevřelo teď před prodlouženým víkendem a prázdninami prostě nechápu… Lidí jezdí na výlety a na hřbitovy. Ulevilo by to. No asi se pánové chtějí prsit u stříhání pásky a než vystřízliví po státním svátku, tak to bude trochu trvat….

JFK

Když nic neumím, tak si aspoň plivnu.

Happy

Proč bych si neplivl, když ten neefektivní stát sponzoruji na daních! A tohle je klasický příklad uměle prodlužované a prodražované stavby. Už na jaře tam jel kamarád v rámci pracovní činnosti a bylo téměř hotovo. A nějaké sázení keřů jde dělat na těch stráních za provozu….

Jiří Urban

A proč to máme schytat my tady, které doprava baví nebo zajímá? Na tohle by bylo pirátské fórum idální.

mgr.pavel

Nějak nerozumím narážku na pirátské fórum. Takové pomatený hejt mohl napsat naprosto kdokoliv.

Naopak Piráti byli až donedávna členy vlády, proč by si káleli do vlastních řad..?

Změna je na dohled

Takže příští rok na podzim, když se dokončí poslední část, tak Jihlava bude mít hotovej kompletní okruh, protože jako úsek mezi silnicemi 602 a 38 se dá počítat D1 jako obchvat. Tak to je na české poměry dost luxus. Co na to takové jen o trochu menší Karlovy Vary, které nemají žádnej okruh, ba naopak mají a budou mít pouze jeden průtah?

Jarda Š.

Varům zatím průtah stačí, mimo špiček nebo oprav či havárií je průjezdný bez problémů a zdržení.

Tomáš

Luxus – jak se to vezme. Obchvat sice bude, ale jeho celkové provedení není žádná sláva. Už na sjezdu z D1 směrem od Prahy zarazí extra krátký připojovací pruh ukončený svodidly. Bohužel nikoho při nedávné opravě nenapadlo nějaké prodloužení nebo cokoliv, co by trochu přidalo na bezpečnosti. Tunel se v odpoledních špičkách ucpává nejspíš díky sjezdu na II/602 směrem na Pelhřimov,kde pro jistotu neudělali připojovací pruh vůbec. Na obchvatu navíc zcela chybí sjezd na jednu ne malou příměstskou část, takže se do ní musí nelogicky přes město po rozbitých dlážděných cestách. U křížení staré znojemské silnice a I/38 udělali kruhový… Číst vice »

Jeňýk

z vámi popisovaného je asi nejhorší napojení okruhu na silnici 602. ve směru od Havl. Brodu ve špičce kolony daleko za tunel (na konci směn v průmyslových zónách). odbočit vlevo z obou směrů vlevo na silnici 602 v průběhu dne je kolikrát hodně složitý a na dlouho. Bouraček tam už bylo nepočítaně. Tohle je hodně nedomyšlené.

Tomáš

Celá ta část tam ie naprosto zhovadilá… lidi jedou ze směn a dost možná rovnou i nakoupit do centra Aventin. Tj. ta doprava se tam zvýší o to víc. Kdyby tam vznikly 2 pruhy od Jihlavy s tím, že pravý by byl připojovací a zároveň sjezdový na bypass u kruhové křižovatky, doprava by tam vypadala jinak. Tvar křižovatek pod mostem škoda slov. Perličkou je pak ještě o kousek dál odbočka k čerpací stanici Orlen – žádný odbočovací pruh, ani širší vozovka, nic. Člověk tam musí zastavit za horizontem u čáry a doufá, že ho zezadu nikdo nesestřelí..

Vojta _7

Do té vaší ruské vesnice se neměla stavět žádná dálnice. A pak brečet kvůli obchvatu… Jak D6, tak případný obchvat se může stavět někdy po roce 2040 a do té doby by se měly řešit skutečné problémy…

Jiří Kocurek

Vary mají poněkud jiný terén v okolí, než Jihlava. To říká něco o proveditelnosti a především o finační náročnosti.