První Bardotka slaví 60 let. Mimořádně se objeví na rychlících
Lokomotiva T 478.1001 aneb první Bardotka. Autor: Zdeněk Bartoň
Lokomotiva z produkce ČKD je ve stavu, který se blíží technicky i vzhledem době vzniku mašiny.
Na zdopravy.cz vyjde clanek a na CD Nostalii o akci nikde nic, takto ti vazeni Plochacek vede.. a vede to dal a dal protoze tam je Jirka Jesetuj. Mimoradne neschopny manager ten Marek.
Myslim si, ze kluci od cecka maji dostat poradnou gratulaci, dekovacku a nejakou korunku k vanocum. Nicmene to se asi u CD nestane……
Dobře, tak šotoušci si můžou stříknout do šasí, ale co normální lid prostý obecný v těch pravidelných vlacích? Asi si nebudou sundávat bundy, když to nemá VSETku na 3kV, aby to napájelo všech pět vozů s CZE.
Jed si gumokolem
Honzo, trochu zapojit mozek. Ne každý má autorizace na 751, tudíž pojede v soupravě 754 s kmenovým fírou a bude to vytápět. 751 je opravdu je na paráda.
Rok 2024 a v ČR budou ZDO zajišťovat vlaky s rudou hvězdou…z toho se člověku chce zvracet. To se dá trpět v muzeu nebo u nostalgických jízd ale kterého hňupa napadlo to poslat na běžné vlaky?
A legiovlak s rudou hvězdou je taky dobrej úlet.
V zemi, kde slusna cast populace ma bolsevickou mentalitu, bych rudou zvezdu na masine fakt neresil.
Az Bures a rusa Jekaterina nebudou mit 40% tak prijd
A ty budeš asi nějakej pan “ korektní „, z huby po ránu Euro 6 a duhový ručník v koupelně, ne ???
Všichni víme, že v různých koutech republiky měly jedny řady lok různá pojmenování . A tak se „bavím“, jak nikdo nezmíní CECKA, nebo jak říkali kolegové z Veselí: že „jedů s Ceculů. Ale jejich zvuk motoru, to nemá chybu . Radost poslouchat . A někdy /kdysi, jak pomocník, to byla odměna se na ní svézt . Kluci DÍKY !!!!!!!!
V Čechách má člověk jednu jedinou jistotu:
ať se udělá cokoli, pro některý jedince to bude vždycky blbě.
Proč myslíte, že na Moravě a ve Slezsku je tomu jinak?
Zdali už hujerský zaváděči ETCS do ní začali vyřezávat místo pro elektroniku ETCS?
Aby si ale cestující všimli, že je to historie…
To mi připomělo M131.1 při jízdách k výročí trati. Bylo to v 91 roce a do zvláštního vlaku složeného z M131.1 nastoupil cestující a rozevřel noviny a četl. Mezi pořadateli hned vznikla diskuse zda vzpomíná na to jak jezdil do práce. Nakonec jsme zjistili, že jede z práce a rozdíl mezi 810 a 801 ho u dráhy nepřekvapil, prý si myslel, že dráha nasazuje nějaké nové stroje. 😀
No prave. Uplne me polilo horko kdyz se zacalo povidat ze misto brejlaku se v Tu zacnou obnovovat zamraceny. To uz je opravdu sila. Neskutecny. Jak v muzeu.
to je ale správná poznámka, pač takový šrot jezdí běžně …
Pěkná lokomotiva a dobrá myšlenka. Fotografové jistě uvítají. Ovšem co na to řekne objednavatel, když bude jiné řazení vlaků?
Jiné řazen? Soupravy budou stejné, jen tam bude navíc 751.
Pěkně si chlapi mákli. 👍
…když vidím ty rychlíky, kde bude mašina nasazena – asi se předpokládá přípřež? Nebo snad má 001 elektrické topení?
Studený odchov, nebo to bude mít postrk.
Vzadu by měl být Brejlovec, napsali z Vláry
Jednička má snížený výkon naftového motoru. Je to nostalgické vozidlo, proto by měla tahat nostalgické vlaky a ne rychlík, který někdo objednává v závazku veřejné služby s úplně jiným hnacím vozidlem Ale soudím, že takové podružnosti jsou MD šumák.
A jak že má snížený výkon? Smím to vědět?
Začátkem devadesátých let jsem se Zamráčou jezdil coby pomocník strojvedoucího a kolikrát na ní i spal… Měli jsme nákladní vlaky… A s naprostou nostalgií musím uznat, že na spinkàni byla bájo… Lehli jste si na pult, před pádem vás chránilo vystouplé kolo ruční brzdy… Nebo teplíčko ve strojovně… Bájo… Velice silná mašina… A to její nádherné bublání… Nádherná kolomotíva 🤪
Teplo ve strojovně , v zimě ? Tak na Sergeji určitě, ale tady na Zamráče to je blbost. Studený odchov.
Ale prd… Zezadu v uličce ve strojovně (pokud jste tam někdy byl) teploučko až do rána
Presne tak. Kdyz tam bylo v zime takove teplo tak proc se protaceli tedy? A nepis ze jste meli strojovnu otevrenou s nastartovanym motorem. Nehlede na ten smrad ze strojovny.
Tak je taky škoda, že sis pak taky ve velkých opravách nedával dohromady ty totálně popraskané a zprohýbané laminátové pulty … to bylo taky moc „bájo“….
Az budete mit zpozdeni protoze vam nenabehne vlak, vzpomente si na sotouse.
Mistře, kdyby Vaše vznešená Excelence ráčila jezdit limuzínou, patrně by se dotčeně ohrazovala proti čekání u závor, že…😂😂?
Dominiku Halo-D, nechceš fakt s tím trollením přestat? Není to ani trochu vtipné. Mašina je povedená, už jen proto, že po tolika letech stále spolehlivě slouží.
Hlavně v klidu … Vlak nenabíhá, vlak nemá nožičky…😃. A ten pàn není troll, tam je chxba v písmenku… to je trottl…🤣🤣
Taky by ji mohli poslat na R11 na úsek Brno – Jihlava. S tím co jezdí na této lince za vagóny, by to byl stylový návrat do 70.let
Tak zrovínka tenhle úsek by dala s grácií a noblesou… A úplně v pohodě…
Aktuálně žel jen Náměšť n/O. – Jihlava s nutností návozu přes Křižanov (teď už tudy, naopak po staré Tišnovce by to teď pár týdnů nešlo).
Budiž jí šotoušská země lehká. Začátkem devadesátek jsme s ní často uháněli z Vršovic na vandr posázavským pacifikem. Její bublání a skřípání dvoupatrových vagonů se rozléhalo údolím…
001 asi opravdu ne….
Na přelomu září a října 1991 bylo ve Vršovicích setkání zamračených. A 1001 tam kromě mnoha jiných byla též a odvezla pár osobáků na dolním Pacifiku.
Podle mě nemluvíte pravdu, byl jsem tam a 015 tam opravdu nebyla.
Pořád ve formě.
Upřímně – po té závadě z 6/2019 jsem nevěřil, že ještě vyjede.
Sice to trvalo 2 – 3 roky, ale… vyjela.
A tak jsem si vzpomněl na nářky hlavounů ČD, jak ONI musejí doplácet na nostalgii a soukromník ne, proto je soukromník ve VŘ levnější.