První Airbus pro Icelandair. Islandský dopravce ukázal náhradu Boeingu 757

První Airbus A321LR pro Icelandair. Foto: Icelandair GroupPrvní Airbus A321LR pro Icelandair. Foto: Icelandair Group

Do příštího léta převezme Icelandair čtyři airbusy.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Fandík

Já teda moc letecké dopravě nerozumím, ale uměl by mi někdo, jestli jako já laik, který poletí z bodu A do bodu B rozdíl mezí Airbusem a Boeingem???

Jarda

Je to asi jako jet třicetiletou Karosou, nebo moderní dvoupatrovou Setrou … není to o Boeingu nebo Airbusu … Jsou to prostě úplně jiné generace letadel … rozhodně bude příjemnější let tím novým Airbusem … třeba jen z pohledu hlučnosti. Byť 757 byla obrovský dříč …

Y.K.

No že by byl nějaký diametrální rozdíl ve svezení mezi 757 a A320 to bych tedy neřekl. Srovnání Karosa vs Setra dost kulhá. Je to spíše jako 10 let stará Setra vs nová. A ta A320 je nová, takže vypulírováno, ale tím to tak končí. Nemá to nic z vychytávek a-la 787 nebo A350, dramatická změna se nekoná. Ta je spíše pro provozovatele v nákladech.

lvy

Prosím o jakých vychytávkách je řeč? Myslíte třeba ty uživatelsky velice nepřívětivé okenní clony u B787, anebo to neskutečné ticho v A350? Jinak pokud někdo, kdo pravidelně létá nepozná rozdíl mezi A320F a B737 pak asi není vhodné, aby se vyjadřoval k rozdílů, neb je mu to asi zcela fuk.

Air Traveller

nejaky konkretnejsi popis toho, v cem spociva ten rozdil “jako mezi karosou a setrou” (z pohledu cestaka) by nebyl?

Air Traveller

Ne 🙂 Letí to stejně, startuje to stejně, přistává to stejně, kravál to dělá stejný…

Jasně, poznáte to podle toho, že vnitřní výbava vypada jinak (jiný tlačítka, jiný výdechy vzduchu apod), ale pokud se oprostíme od tohoto … tak ne.

Jo, jště teda podle jedný věci 🙂 U airbusu je na zemi charakteristický zvuk hydraulického systému , který je takovým „signature zvukem“, kterého si vsimne kazdy.

lvy

Doporučuji zajít si na ušní, rozdíl ve hlučnosti je totiž obrovský. A pokud jde o PTU, pak je otázka kde sedíte a zda se pojíždí na jeden motor, takže většinou si toho při náběhu motoru člověk ani nevšimne.

Air Traveller

tak pak doporucuji zajit na usni vam.

PTU totiz nejde neslyset, bez ohledu na to, kde sedite.

p.ondrash

Rozdíl nemáte poznat Vy, ale dopravce v nákladech na let, na sedačku, na km atd.

lvy

Rozdíl má poznat i cestujíc a pokud jde o místo na šířku, tak jistě pozná stejně tak jako rozdíl v hlučnosti.

Air Traveller

kdyz vas na slepo do tech dvou letadel posadim, nebudete schopen rozeznat, ktery je ktery.

to vam garantuju.

KrizeVychodniSpolecnosti

Ten rozdíl je asi takový, jaký je mezi ČD a ÖBB railjetem.