První Airbus A220 Smartwings obslouží lety do Paříže
A220-300 v barvách Českých aerolinií. Foto: Airbus
Premiéru s cestujícími na trase má stroj podle rezervačního systému v plánu 22. listopadu.
Premiéru s cestujícími na trase má stroj podle rezervačního systému v plánu 22. listopadu.
Tak 12. nebo 13.11. Je v Praze… mozna se jeste zmeni.
Zatím v noci 17/18.11.
Dorazit má ještě v barvách ČSA …
Umíte číst?
Budou to premalovavat ?
Jsem zvedav jestli a kdo nakonec SW koupi a jak se pak budou vyvijet, snad konecne zacnou resit i kvalitu sluzeb. Vik byl pred par dny v Nemecku prave kvuli prodeji, tak snad uz to brzy nejak dopadne.
V Kolíně nad Rýnem?
Ano Smartwings jednají s Lufthansou o prodeji . Znamenalo by to 2 věci – zkvalitnění služeb ale zároveň zdražení všech letenek v pruměru o 35€ ………. Z Německa odchází z velké časti Reyner ( či jak se to píše) a měla by kromě jiného letat z Pardubic v pátek a nededěli do Londýna a v týdnu 2 lety do Německa ……
Pane bože 🙈
Proč by měla Lufthansa vyhazovat peníze za takovou šílenost jako je Smartwings? 😀
Ach jo……Lufthansa je vlastníkem Eurowings,tak proto. V odborných časopisech a různých zprávách se dočtete, že EW jsou jedni ze zájemců o koupi.
Pobavilo 🙂
Ano,ale odborníci tady na diskuzi evidentně nechápou proč se jedná s Luthansou. Všichni, kdo tuto problematiku sleduje již delší dobu ví,ze Lufthansa je vlastníkem Eurowings,že.
Nejedná s Eurowings, ale DERTOURISTIK, vlastník EXIM TOUR / FISCHER / BILLA / PENNY, z tohoto důvodu i Blue Style začal létat s jinou leteckou společností, protože logicky bude konkurence (Fischer/EXIM) určovat ceny ostatním cestovním kancelářím a navíc uvidí i jak jsou vytížený, střední cestovky toto zatím udělat nemohou.
Ostatně, ať už to koupí kdokoliv, nečekal byl razatní změny, vlastník sice bude jiný, ale managment bude stejný např. Radek Muller, který například má lví podíl na cenotvorbě a je odpůrce cen letenek za „promo“ akce. Navíc by se musel změnit i model podnikání tj. české cestovky budou létat pouze na charteru, protože logicky aktuálně „sedí“ na pravidelkách, které jsou tím pádem díky cestovkám zcela vyprodané, proto SW nemá potřebu prodávat letenky do Středozemí za 4000 Kč nebo 5000 Kč, případně by tu musela mít vliv nové charterová společnost, např. že by si TUI sem dotáhla letadla.
A jak můžete vědět, že tam němci nenasadí své lidi, aby tam trochu uklidili? Nemyslím, že by společnost Der Tour (nebo REWE Group) chtěla být tichým vlastníkem.
Já ale vím,ze s EW. A dále to nehodlám více popisovat.
Ano, to ví všichni zaměstnanci QS. Zaručená informace. To už jsme tady v diskuzích četli od doby, kdy EW v Praze otevřelo základnu. Všichni tu psali zaručené informace, že lety EW bude operovat do pár měsíců QS a podobné perly. Nic z toho se neudálo. Asi si počkáme na to, jak to oficiálně dopadne. Že byl Vik v Kolíně? Tak tam klidně mohl být kvůli wet leasing spolupráci, která se koná a bude konat následující roky v letní sezóně.
A kdo tu šílenost teda kupuje? Já už toho slyšel: Lufthansa, Eurowings, SmartLynx, Arkia, Israir a prý taky Kalousek s Železným 😀
Mozna i Tvrdik uvazuje o tom, ze by to znova vytuneloval a na zaver proda cinanum.
Blue Style zatím s jinou aerolinkou létat nezačal, navíc se to má příští rok týkat pouze letů do Turecka a Egypta
Já se problematiku snažím sledovat dlouhodobě, cca od svých 18 let, tzn. již polovinu života, ale že by Smart Wings jednali s Lufthansou slyším prvně. Což ovšem neznamená, že se tak neděje. Dávalo by to smysl. Vik s Šimáněm už asi taky mají svoje léta a je logické, že se jim nechce dělat business do smrti. Pokud by to vyústilo ve větší orientaci Smartwings na síťovou dopravu a skvalitnění služeb, tak to bude pro českého spotřebitele jedině dobře.
V Kolíne nad Rýnem má HQ také SunExpress
Není to náhodou turecká firma?
Joint venture Turkish Airlines a Lufthansa Group.
A zaměřením Chartrovka, tam by to spojení dávalo větší smysl než spojení se sítovím dopravcem