První A220 pro Smartwings už je v Praze, nese barvy ČSA
Airbus A220-300 Smartwings v barvách ČSA. Foto: PRG: airside
Cestující se v novém Airbusu proletí poprvé 25. listopadu.
Cestující se v novém Airbusu proletí poprvé 25. listopadu.
To nebude žádná tiskovka, kde si můžou novináři udělat fotky?
Ne.
To je strašný typický Smarwings PR úroveň = 0
A me je to celkem sympaticky. Nedelat humbuk kolem vseho. Melo by se povinne zavest i ve statni sprave. Je to plytvani penezi.
ale jo, v tomhle pripade je to skoda 🙂 by tim pekne potrolili komunitu …
nejdriv vsechna media reportuji o konci csa..
a tri tydny nato smartwings dela PR tiskovku k priletu noveho letadla v barvach .. CSA 🙂
Oni by to nějak zaobalili
Prohlidka letadla pro partnery probiha zitra v dopolednich hodinach. Zrejme vas tedy nepozvali 🙁
Prohlídka pro partnery a tisková konference je něco jiného.
Ta by mela udajne nasledovat po prohlidce letadla pred odletem na prvni linku do Parize. Chysta se pry i slavobrana.
Jste tu všichni velmi chytří a je vidět, že i všemu rozumíte. Není divu, že díky takto chytrým lidem je Česko tam, kde je….
Možná zvláštní dotaz, ale neměla by být ta česká vlajka nakreslená modrým klínem vlevo? Já vím, že kvůli tomu to letadlo nespadne,ale vypadá to trochu divně…
Ne, neměla.
mel. modry klin z pohledu pozorovatele vzdy vlevo.
(viz 352/2001 paragraf 9a)
To je fakt k smíchu, vy ani nevíte co je vlajka ale oháníte se paragrafy
dobry postreh! 🙂
Ne, vlajka má na letadle vlát ve směru letu, takže na jedné straně normálně a na druhé obráceně.
a toto je psané kde? .) existuje k tomu nejaka legislativa .. nebo je to jenom nejaka dojmologie?
zakon o statnich symbolech jednoznacne urcuje, jak ma vlajka cr byti umistena. a zadna vyjimka o letadlech tam neni.
co tak koukam, tak historicky na letadlech CSA byla vlajka na prave strana malovana obema zpusoby.
Je to v souvislosti s označováním vojenské techniky státním symbolem v nějaké vyhlášce, takže to mají letadla ČSA spíš historicky.
Krásné , moderní letadlo, které může přinášet schopnému provozovateli výhodu proti konkurenci.
Bohužel v praxi z pohledu cestujícího je slyšet, že vzniklo na americkém kontinentu což je podle mě velká škoda.
Líbí se mi ty mínusy, ale aby někdo napsal proč to ne. 🙂 Jeden by čekal, že na takto kvalitním webu budou i čtenáři tomu odpovídající, ale bohužel tomu tak není.
Děkuji, nezklamali jste.
Já bych priste uvažoval o barvách PID 😉
Hloupý na to jsi dost.
Právníci z Condoru by to mohlo dát k soudu 🙂
Jde prosim lletadlo normalne videt red na letisti? Nebo v kolik kam v pondeli leti?? Syn by chtel moc videt. Moc dekuji
V pondělí letí jako QS 1034 do Paříže, odlet by měl být ve 12:25.
aktuálně stojí u hangáru F, je dobře vidět z té spojovací cesty mezi T1/2 a T3. s dobrým objektivem se zvládne i dobrá fotka spolu s vedle stojícím A320 Finnairu 😀
Pohrobek
No a jaký to má důvod, že to je v barvách ČSA? Předpokládám, že na palubě vás budou vítat na palubě letadla Smartwing. 😀
Asi stejný jako byly 737-500 v barvách Smartwings a společnost s AOC se jmenovala Travel Service. Mají nějakou prodejní značku a tu chtějí mít na letadle.
Je to ironické, chvíli po zániku ČSA se začne zvětšovat flotila v jejich barvách
Žádný zánik. 😉 ČSA normálně existují a jsou vlastníkem Smartwings.
To je jen šméčko. Reálně je vlastníkem samozřejmě Smartwings a jeho vlastníci. Ti o všem rozhodují, žádný ČSA. A kromě toho, ČSA už nemají AOC, takže nejsou leteckým dopravcem, je to jen prázdná schránka.
A kdo je nyní ve vedení Smartwings? Accountable manager, obchodní ředitel, nástupce Nevoleho v příštích týdnech? Lidi z čsa.. se podívejte dobře. V tý firmě pracuju a vidím co se tam děje. Ten management z čsa je banda neschopných lidí, nic víc. Ne že vy management smartwings nebyl arogantní katastrofa, ale aspoň dokážou zajistit dostatek kšeftů. Lidi z čsa jsou jen neschopní mamrdi co vylezli vysoko díky kontaktům..
Mamrd, co to je ? Vy zaměstnanci QS máte asi hodně jednoduchý slovník, že.
Tak zrovna Obchodního ředitele si určitě vybral Vik osobně, rozhodně by to nesvěřil jen tak někomu z ulice.Ten člověk ve Smartwings pracuje už dlouho. I šéf pravidelky byl ex-ČSA svého času. Že někdo někde pracoval dřív není vada. A rozhodně se nedá říct, že by nebylo co létat… Naopak. Zbytečná zášť!!!
Bohužel máte pravdu. Rádoby odborníci z CSA obsadili pozice u SW protože mají hroší kůži. Pravdou taky je, že žádnou inovaci nepřinesli a nepřinesou. To se od mančaftu který už jednu firmu položil ČEKAT NEDÁ!
Kde pořád všichni berete ty výrazy jako prázdná schránka, fiktivní společnost apod.? Je to normálně fungující firma.
takze lufthansa group je take jen prazdna schranka?
A labužník Air Traveller porovnává LH Group s holdingem ČSA a QS.
Ta jakoby změna vlastníka, že je to ted ČSA je samozřejmě jenom finanční tah kvůli daním. Je to běžná a legálna praxe. Takže se doopravdy nejedná o “znovuzrození” ČSA
Škoda že do červenej farby nedali aj motory… zaujímavé, že na trupe v zadnej časti je nálepka propagujúca web CSA a nie Smart.
Kam se hrabe vzkříšení Krista…
Přeji mnoho spokojených cestujících!!! 😀
Bude pořízení Airbusů A220 znamenat konec Boeingů 737-700, které mají obdobnou kapacitu?
Podle jedné starší výroční zprávy končí leasing OK-SWW a OK-SWT v květnu, respektivě listopadu 2025. Je otázka zda leasing byl či bude prodloužen (ale podle stavu laku odhaduju že ne)
A čím se bude lítat třeba na Skiathos?
Zrovna na Skiathos letají 737-800 běžně
Čímkoliv jiným. Kdo řekl, že na Skiathos nemůže 737-800? 🙂 Vždyť tam lítá nebo alespoň ještě před pár lety lítal běžně i 757
Nevím jak moc lze věřit wiki, ale pokud jde o délku dráhy, tak by A220-300 mělo stačit 1900m oproti 2042 u B737-700. Samozřejmě A220 je lepši i v doletu.
Jste si jistý těmi limity? Protože podle wiki má Skiathos délku 1628 metrů, což údajně stačí dokonce až pro B762
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Skiathos_International_Airport
Podle mě je to tím, že uvedené údaje pro letadla platí pro MTOW tedy letadlo na vzletu při maximální povolené hmotnosti. Stačí tedy ubrat náklad/palivo a délka se zkracuje. Bohužel nemám přístup k ani jednomu z těch dvou letadel, ale dohledat to jde poměrně snadno.
Palce dole sú za čo? Je to celkom páfna otázka.
To jsou starosti. Palce dolů nebo nahoru?
Když jich bude hodně půjdete si ublížit nebo se vám zbortí svět?
Běžte za roh a tam si v klidu sám nafackujte.
Som rád, že Vás trápia moje starosti 🙂
Jestli bude podobné uspořádání jakou mají AirBaltic tak to bude pěkné…
Air Baltic mají o 4 sedadla míň.
Konkrétně které letadlo ze 49. ma airBaltic o 4 sedadla méně???
nemaji. fyzicky maji 148. 145 je jen s odectem prostredniho sedadla u 1,5 rady v konfiguraci “C” a nektere webove seatmapy to pak prezentuji jako 145
btw – kde se u tech CSA vzalo 149 … to nekam narvali jednosedscku? pro kombinaci 2-3 tech 149 moc nevychazi.
Ba ne fyzicky má všude po pěti sedadlech, takže 150. Akorát 1e je neobsaditelný.
jooo, uz viim, o tom uz se tu psalo – na 150 by uz byly potreby tri poletuchy.
diky!
OK, děkuji za upřesnění, bral jsem údaj ze Seatguru.
airBaltic maji fyzicky konfiguraci 148 a nebo 149, podle toho jestli je vepředu skřínka. Přitom vzadu na poslední řadě pokud vepředu není skříňka, tak se prostřední sedačka na trojce nepoužívá, proto 149.
Takže počítám, že to tak mají stejně jako airBaltic těch 149.
Ma nekdo foto interieru?
Ano, ale hádám že veřejné budou až v pondělí po prvním letu do CDG. Každopádně interiér je moc hezký.
A jaký mají potahy vzor? Šedivý jako byl ve většině letadel ČSA a dodnes je v OK-IOO, nebo nějaký jiný?