Mimochodem ta průmyslová doteď plně průjezdná není.
Martin
3 měsíců
Bohuzel nedoslo k propojeni nekterych zastavkovych zalivu s pripojovacimi pruhy, ktere mohli autobusy vyuzivat k objeto kolon… nevznikl tak treti pruh pro busy, za celkem levne penize…
No aby bylo srovnaní…stejnou gloubkovou rekonstrukci,jsem viděl v Belehradu..hotovou za 10 dní..jen úsek byl kilometrový…takže sedm týdnů je směšných a dost trapných..btw pracovali od 8 hod do 16..víkendy nikdo…
Vidím,že zodpovědní pracovníci rekonstrukce Průmyslové zde byli viz ty,mínusy:))
Honza D
3 měsíců
Jezdím denně okolo a v porovnání s loňskou rekonstrukcí se letos nezasahovalo tak do hloubky a při lepší koordinaci prací mohli být ještě o cca týden rychlejší. Ale třeba v tu dobu finišery a válce pracovaly jinde a nebyly tak k dispozici.
Na další rekonstrukci v oblasti je nejlepším adeptem Českobrodská z Jarova po Průmyslovou, ale tam to asi je běh na dlouhou trať.
Vasek
3 měsíců
Ví se co bude dál? Příští rok obdobná akce od Tiskařské na sever?
Jan T.
3 měsíců
Druhy rok po sobe opravuji 600 metru „dlouhy“ usek. Ve stejnem miste, jen ve druhem smeru. Takze timto tempem bude Prumyslova rekonstruovana v roce 2065. Dekuji TSK a jejich spickove organizaci prace, za kterou se tak hezky pochvalili.
Kudy byste jezdil, kdyby se to zavřelo úplně? Kudy by byly vedeny linky MHD? Ten druhej pás byl využit pro obousměrný provoz. Skutečně to nejde zavřít celé najednou třeba na rok.
Mimochodem ta průmyslová doteď plně průjezdná není.
Bohuzel nedoslo k propojeni nekterych zastavkovych zalivu s pripojovacimi pruhy, ktere mohli autobusy vyuzivat k objeto kolon… nevznikl tak treti pruh pro busy, za celkem levne penize…
Napr. zde:
https://en.mapy.cz/s/bejapumeke
Posunuti pruhu zde – 3 pruh (dva vlevo pro auta, 1 vpravo od zastavky pro bus:
https://en.mapy.cz/s/ramuhenehu
No aby bylo srovnaní…stejnou gloubkovou rekonstrukci,jsem viděl v Belehradu..hotovou za 10 dní..jen úsek byl kilometrový…takže sedm týdnů je směšných a dost trapných..btw pracovali od 8 hod do 16..víkendy nikdo…
Vidím,že zodpovědní pracovníci rekonstrukce Průmyslové zde byli viz ty,mínusy:))
Jezdím denně okolo a v porovnání s loňskou rekonstrukcí se letos nezasahovalo tak do hloubky a při lepší koordinaci prací mohli být ještě o cca týden rychlejší. Ale třeba v tu dobu finišery a válce pracovaly jinde a nebyly tak k dispozici.
Na další rekonstrukci v oblasti je nejlepším adeptem Českobrodská z Jarova po Průmyslovou, ale tam to asi je běh na dlouhou trať.
Ví se co bude dál? Příští rok obdobná akce od Tiskařské na sever?
Druhy rok po sobe opravuji 600 metru „dlouhy“ usek. Ve stejnem miste, jen ve druhem smeru. Takze timto tempem bude Prumyslova rekonstruovana v roce 2065. Dekuji TSK a jejich spickove organizaci prace, za kterou se tak hezky pochvalili.
Kudy byste jezdil, kdyby se to zavřelo úplně? Kudy by byly vedeny linky MHD? Ten druhej pás byl využit pro obousměrný provoz. Skutečně to nejde zavřít celé najednou třeba na rok.
Treba ze by, ja nevim, opravili vic nez 600 metru z celkove delky asi
Treba ze by, ja nevim, kazdy rok opravili vic nez 600 metru z celkove delky asi 5 kilometru (krat 2 smery, takze 10 km)