Průjezd po I/35 kyvadlově. U Hořic začíná vznikat okružní křižovatka
Křižovatka na silnici I/35 u Hořic, která projde proměnou na okružní. Foto: Google Street View
Stavba potrvá do poloviny června.
Stavba potrvá do poloviny června.
Nevím no, dát do rovné cesty, jedničky, důležité kruháč. A tleskat si.. Hlavně snižování emisí v praxi.. Medvěd zachráněn.. A za státní peníze.
Trochu mi to připomíná období, kdy na 55 směrem z Olomouce na Přerov u Grygova nechali udělat kruhový objezd (nejenže zmrvili povrch, ale také způsobili velké zácpy. Pár týdnů poté zavřeli obě boční ramena, takže na rovném úseku byl kruháč, kde se nedalo odbočit. Konečně to někomu došlo a ten kruháč demontovali.
Proboha, snad někoho nenapadlo, že by se nejprve postavila dálnice a pak až řešil přivaděč a přestavba silnice s výrazně menším provozem. Ještěže jsme v Česku.
Než bude zprovozněn navazující úsek D35, tak na ten kruháč bude svedení skoro všechna doprava z dálnice. Proto se staví v předstihu.
Však píšu, ještěže jsme v Česku. Proč by se stavěly oba úseky dálnice z Hořic naráz (oba mají stavební povolení), když je můžeme stavět jednotlivě a řešit potom svedení dálnice „v předstihu“.
A proč k napojeni I35 a D35 nevyužili mimourovnovou křižovatku o parset metru dále ? Jo už vím .. ono by to bylo levnější 🙂
Neuvěřitelné, viďte.
Protože ten, kdo to navrhoval se narozdíl od Vás kouknul do mapy. Je tam estakáda přes údolí a trať. Takže byste musel rozšiřovat estakádu, min. odbočovák od HK by byl na samostatném mostě přes trať. A nad tratí je už menší poloměr oblouku, takže by dost možná ani nevycházeli rozhledy v připojovácích. Přes MUK by to navíc do centra města/ do prostoru s největší koncentrací obyvatel a služeb znamenalo zajíždku 1,5km přes město. A přímo tato OK vyřeší napojení místní části Libonice na město, kdy se cesta na náměstí zkrátí ze 3km na 1km. Což je podlě mě dobrá kompenzace… Číst vice »
Ano pravé , Koukal do mapy a to je to cele.. ono od stolu někde z kanceláře na druhé straně světa s pravítkem v ruce to je jak říkáte. V reálu je ten kruhac upe na pendrek a upe na pohodu šla využít MKU co tam je .. jen by to bylo složitější nakreslit a stalo by to méně peněz ..
Po dostavbě D35 tu výrazně poklesne hustota provozu, takže kruhák zase trochu ztratí význam…
no naopak bude tak akorát, ty (minimálně) 4 roky to tam bude asi očistec
Paráda, ve špičce člověk musel občas zajíždět až na MÚK aby mohl sjet od Jíčína do Hořic..
sem v životě nezažil, že by nešlo rozumně odbočit už od Bílska a to sem se na téhle trase něco najezdil v kteroukoliv dobu