Provoz vlaků mezi Hradcem Králové a Pardubicemi omezí vysouvání silničního mostu

Modernizace trati Pardubice - Stéblová omezila provoz elektrických vlaků. Pramen: Správa železnicModernizace trati Pardubice - Stéblová omezila provoz elektrických vlaků. Pramen: Správa železnic

Vlaky od pondělí nepojedou spoje také z Lázní Bělohrad do Staré Paky.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Šejdr

Nad úplně novou tratí začneme demolovat starý most, odkud možná leccos spadne na trať a pak bude problém. Nemohly se takhle náhodou dohodnout ŘSD a SŽ, aby se rekonstrukce trati a výměna mostu odehrály ve stejné době? Já vím, nemohly, však cestující už jsou přece zvyklí, že cesta z Hradce do Pardubic místo 20 minut vlakem trvá 50 minut autobusem NAD.

Martin Hroch

Kecáte absolutní kraviny. Z HK do Pardubic to je s NAD také 20 minut. Nejhůře 30, když se něco stalo na silnici.

Šejdr

Nesnížím se k vaší úrovni diskuze a odpovím věcně: Sedněte si v Hradci v pracovní den v ranní špičce do autobusu náhradní dopravy a jeďte do Pardubic. Jenom výjezd z Hradce bude trvat minimálně 10 minut. Pak poklidná cesta a pak přijedete do Pardubic a u Rosic vjedete do kolony. Souvislé kolony, která končí až na křižovatce před hlavním nádražím. Navíc vede přes kruhák, na kterém mají přednost auta od Chrudimi, takže dokud někdo není ochoten pustit aspoň pár aut od Hradce, hradecká kolona stojí. Přes Polabiny má NAD zákaz průjezdu, takže to řidič neobjede. Doba jízdy 40 minut je… Číst vice »

Martin Hroch

Tou NAD jsem jezdil po celou dobu minulé výluky. A vámi popisovaný scénář nikdy nenastal.
Jezdil jsem vždy přímým autobusem co nikdy přes Rosice nejel (tedy nezajížděl tam)
A z HK se vymotal kolem nějaké školy většinou za 5-7 minut.
Nepřijet na čas podle výukového řádu byla většinou výjimka.
Jo a přes Polabiny (kolem Kauflandu) naprosto běžné jezdil (hlavně večer) Takže leda by to někdy v posledních pár měsících změnily to už nevím.

Kamil

Přes Polabiny to už nejde, důvodem je snížená únosnost mostu Kpt. Bartoše. Tam teď platí zákaz vjezdu vozidel nad 3,5 t. Výjimku mají pouze minibusy DPMP na náhradních linkách 902 a 906. Trolejbusy 2 a 13 jezdí odklonem přes Vonkův most u zimního stadionu.

JKan

Mohli. Ale výsledkom by najskôr nebolo to, čo očakávate, ale to, že by tam ešte nebol ani most ani železnica.

Luboš Beneš

Bourání mostu nad dálnicí trvá včetně odklízení 1 noc. A tady 3 týdny a nedej bože aby to spadlo dřív při těch přípravných pracích.

Bartoloměj

Nedej bože, aby něco z ubouravane konstrukce brnklo o novou trolej. To by se správci rozhodně nelíbilo a nickolejak by trval …. O poškozené kolejí, třeba nastipnuty pražec ani nemluvit. Moc dobře vím, o čem mluvím, na severu jsme byl u demolice silničního nadjezdu .

Jiří Kocurek

Geotextilie a na ni do písku nasázet na ochranu staré tramvajové panely. Ale to je dost práce navíc.

Šejdr

Porovnáváte neporovnatelné. Při bourání nad dálnicí se na dálnici naveze vrstva zeminy a pak těžká technika co nejrychleji rozbije most bez ohledu na to, co bude padat dolů. Při bourání mostu u Semtína je pod mostem zcela nová trať, které se nesmí nic stát a půlmetrovou ochrannou vrstvu hlíny na ni opravdu nasypat nelze. Takže se bude bourat pomalu a velice opatrně, protože kdyby náhodou větší kus mostu spadl dolů na trať a poškodil ji, bude to průšvih.

Zesp

Takže nám opět zmizí ten provizorní nadjezd… Video ze zastávky Semtín z prvního dne, kdy bylo provizorium v provozu:

https://youtu.be/skQR6rTzeLI