Provoz vlaků mezi Českem a Slovenském přes Beskydy stál, ke spojení vlaků nakonec nedošlo
Hraniční přechod Mosty u Jablunkova - Čadca. Foto: Karol Štos / Mapy.cz
Na slovenské části přeshraniční trati došlo k sesuvu svahu.
Nenašlo se vhodné spřáhlo…. Podobně jako modré vlaky často bývají opožděny z důvodu ztráty lopatky na uhlí…
Pohlavně to nejspíš nepůjde.
Už jsem si myslel, že je v praxi: Přetížená dráha. Správa železnic hrozí škrty, zpomalováním či spojováním vlaků
Adaptérem spřáhlo – šroubovka.
Diky
A to vozí u sebe?
Ano, právě pro tyto účely.
to dokonce musí vozit u sebe
Lze při tom spojení využívat maximální možnou rychlost?
V běžné praxi ano.
Pendolíno ve Valmezu? Tak to se poprvé využijou naklápecí rychlostníky u Lhotky.
Šotouši dneska budou mít orgasmy.
Snad z toho nebyly autonehody, při zrychlených přesunech autem z jednoho fleku na jiný a nikdo ani nesletěl ze štaflí.
Vy dneska myslíte jen na sex 😀
Když už jsme u připojování jednotek k tradičním soupravám, nešlo by tak řešit do budoucna např. rychlíky Brno-ČB? ČB-Jihlava by jela el. jednotka, a pak do Brna by se připojil Brejlovec s posilovými vozy
Jako pravidelně?
Trať ze Zastávky do Třebíče je snad celá po rekonstrukci a ideální adept na prostou elektrizaci. Z Třebíče do Jihlavy by užila rekonstrukci taky, tak při ní postavit i trakční vedení. A v Jihlavě zdovojovat, Brejlovce nechat v depu a po libosti před ním sedět na turka a pískat na šalmaj.
Trať ze Zastávky do Třebíče není celá po rekonstrukci. Dráty do Jihlavy by už měly smysl snad jen proto, že už je to kousek na přepřahování, nebo těch pár nákladů, v sosbácích je tam velmi mrtvo.
Dobře, tak chybí perony v některých stanicích a několik málo km u Studence.
Jak se v takovém případě děla bržděnka? Elektronicky?
Nebo se proste promlčí
Papírová se už nedělá, nebo se už neumí počítat?🤔
V Grappu jsou dva vlaky s cislem LE 1259. To je nejaka chyba aktualizace a nebo to tak muze byt?
Ceka na RJ od Prahy na to spojeni?