Provoz v Olomouci se uklidní, končí popojíždění v kolonách. ŘSD opravilo průtah na I/35

ŘSD položila nový asfalt na 2km úseku průtahu Olomoucí. Zdroj: ŘSDŘSD položila nový asfalt na 2km úseku průtahu Olomoucí. Zdroj: ŘSD

Silničáři stihli rekonstrukci ve slíbeném termínu sedmi týdnů.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
medved

To ze celostatni vlada prostrednictvim RSD kontroluje dlouhe useky komunikaci uvnitr mest je pokracovani sprostych komunistickych praktik, ktere vzdy prosadily zajem celku za jakoukoliv cenu a na ukor mensich skupin. Prujezd 24 tisic aut denne nemuze generovat mistni doprava, z velke casti musi jit o tranzit. To ze tato silnice se vubec jeste jmenuje I/35 je jen ukazkou teto sprostoty protoze celostatni silnice 35 ted vede po dalnicnim obchvatu mesta. Tato silnice uz nema mit s trasou 35 nic do cineni.

medved

Silnice I. třídy jsou podle zákona o pozemních komunikacích (č. 13/1997 Sb.) určeny zejména pro dálkovou a mezistátní dopravu. To potvrzuje ma slova. Tato silnice by se urychlene mela preklasifikovat z I/35 na neco uplne jineho.

Radek N

Milej zlatej, kolikrát je to právě obec, která si nechce vzít do správy komunikaci v současnosti patřící pod správu ŘSD.
Musela by se totiž o ni starat, rozumíme?

PeDazOl

Ano je to přesně tak, navíc tato trasa tvoří alternativu k obchvatu Olomouce a dnes to říkal i primátor Olomouce a náměstek hejtmana pro dopravu, že překlasifikací komunikace na II. resp. III jde údržba na vrub majitele, takže kraje, nebo obce. Takže tato komunikace je zcela správně klasifikována jako I. a údržbu a opravy obstarává ŘSD, nikoliv město nebo SpSl kraje. De facto obce ani kraje o převody bývalých jedniček do jejich majetku a správy paradoxně vůbec nestojí, protože na to nedostávají víc peněz a bývalé jedničky je tak spíše zatěžují finančně.

medved

Pouhy prujezd prutahu bez zastaveni ve meste by mel stat nejake poradne mytne. Nejpozdeji po otevreni prupichu od Krelova do Neredina. Tato ctvrt nebyla stavena na to ze tam projede 24 tisic aut denne.

Zbyněk19

a která čtvrť na to stavěná byla? Třeba olomoucké Chválkovice? To by se mělo potom udělat v každém městě

Jiří Kocurek

Tak určitě tama všichni jezdí aby ušetřili na dálniční známce. 😛

PeDazOl

Jak to mýtné budete vybírat? 🙂

David

Ah ano, připomínka této nelogičnosti, kdy městské komunikace nejsou v majetku a správě města, ale ŘSD. Podle mě by všechna krajská města měla mít stejný status jako Praha a měla by se o komunikace na svém území starat sama, tedy za předpokladu, že ta silnice není tranzitní komunikací. Příklady z Olomouce, Plzně, či Hradce Králové jsou do očí bijící.

Davidaxik

Správně. Nelogičnost strašná. I to že další čtvrtina všech cest patří kraji…uprostřed Olomouce! Hrozná blbost!
#zrusitKraje!

medved

Ani ne tak nelogicnost jako spis otverene znasilneni zajmu mesta. Urad na urovni ceske vlady nema co mluvit do urbanistickeho reseni mesta krome otazek celostatniho zajmu (budouci stavba zeleznic apod.) Na Krelov byli dvacet let kratci a v Olomouci se roztahuji.

Michal M

Tak tady urbanistické řešení města prostě musí brát v potaz, že 24 tisíc aut nemá jinou cestu.

asdf

Lež

Jiří Kocurek

A pokud město nechce komunikaci převzít do správy, tak jim… vyhlásíte válku? Protože logicky se mají nechat znásilnit medvěm, ten ví nejlíp, co mají chtít správně.

David

Pokud město komunikaci nepotřebuje, pak je ji možné uzavřít (a ponechat ji pouze jako zákonnou přístupovou cestu k pozemkům).