Provoz u Milína se přesunul na nový úsek D4, obec si po půl roce oddychla

Stavba dálnice D4. Pramen: Via SalisStavba dálnice D4. Pramen: Via Salis

Úsek dálnice u Milína, na němž se po dobu uzavírky pracovalo, patří k nejnáročnějším na celé nově budované trase.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Taky jsem měl možnost projet se tímto městem cestou do Strakonic. Těch provizorií kolem 30 km stavby je dost, ale pořád lepší než to stavět metodou ŘSD 5 km/rok po dobu 30 let…

mlokXCM

Dost nesmysl. V prvé řadě, při rychlosti 5 km za rok se 30 km postaví za 6 let, ne za 30. A za druhé, to, že se teď staví cca 30 km vcelku není vůbec záležitostí toho, že se to staví v rámci PPP. I kdyby to totiž tak nebylo, a stavělo se to klasicky, tak to bude plus minus stejné. Ostatně vidět to je na podobné dlouhých úsecích. ŘSD lze určitě za dost věcí kritizovat, ale tady za kritika je zcela mimo.

Jan

Většina diskutujících zjevně pochopila, že jsem to 5 km/rok nemyslel doslova. Mluvil jsem o velmi pomalém plánování a postupné realizaci většího počtu izolovaných nebo i navazujících cca pětikilometrových úseků, jejichž stavební omezení a jejich dopady na soudobý provoz jsou mnohem otravnější, než v tomto případě. Celkově to může trvat třeba 30 let…

DavidS

A proto se na D3 staví několik úseků zároveň a další přibývají.

Vlastimil Kocurek

Ty úseky se staví souběžně proto, že ten první měl být dokončený před 3 lety, druhý měl zbytečné trasování do svahu, hrozily sesuvy půdy, a proto i zde se to rok předělávalo. Či-li to není plánovaný souběh, ale neschopnost dokončování.

Jan z Rokycan

V Milíně si oddechnou.

Ale špunt v podobě okružní křižovatky I/4 a I/66 tam bude i nadále.

dantex

do roka bude pryč i ten

Petr

A další se připravuje na vyustění I/66 z I/18 u Brodu.

Petr

Tam by spíš bodla větší MUK a do ní napojit jak II/604 , tak I/66 a také II/174.

Milan

Milínu zo přeji, na druhou stranu, těch sídel, která jsou zužována takovými intenzitami je fakt hodně a naděje na lepší zítřky zatím v nedohlednu.

MOS

sužována=soužení obyvatel, zužována=zúžení vozovky

Michal M

Jako dítě si pamatuju, že se přes Milín jezdilo, tak ať si nestěžujou. 🙂 Intenzity nebyly ani tehdy úplně malé, ostatně proč jinak by tam komouši dělali tu přeložku.
Těch extrémně zatížených obcí na jedničkách už tolik nebude, 5-10? Smutný příběh je Miličín, pak mě napadá třeba údolí Bečvy. Velmi pomalu, ale postupně to mizí…

Michal M

A pro stromy nevidím les: konečně se uleví Čimelicím!