Provoz na koridoru Praha – Ústí nad Labem stál, vykolejil nákladní vlak
Vykolejení nákladního vlaku v Nelahozevsi. Foto: Správa železnic
Hlavní koridor do Německa je zablokovaný opět po dvou týdnech.
Hlavní koridor do Německa je zablokovaný opět po dvou týdnech.
Opet koridor stoji a co panove na usteckem kraji vydat licenci na autobusovou komercni linku Usti nad Labem – Praha aby si cestujici mohl vybrat cim cestovat kdyz zeleznicni koridor kazdou chvili stoji…..Budicek na kraji….vas moc cestujici nezajima kdyz zustane vyset na trati…..vam se to jezdi auty…..
Já bych vůbec předělal systém licencí.
Licenci dávat firmě na provozování dopravy, ne na každou linku zvlášť. Když je důvod k odebrání licence (bez důvodu neprovedení spoje v JŘ, opakované porušení předpisů…) tak odebrat celou licenci, ne že se dal může dělat bordel na jiných linkách.
Konkurence dotovaným (RJ Cheb – KV,….) není důvod.
Vyset na trati nauč se česky trotle
To chce klid cesky umim pan nesnese konkurenci?Snad ne zamestnanec CD nebo SZ.Cestujici nemuze za to ze koridor stoji ten chce cestovat a urazet cestujiciho trotlem neni dobre…..
Odborníci, kteří to tady řeší, by se mohli též zaměřit na vlastníka vozu, což nemusí být nutně ČDC.
Ale ČDC si ho jaksi převzala, měla si ho zkontrolovat.
Z vašeho vyjádření vyplývá, že jste osobou odborně způsobilou „ve vědách vozmistrovských“.
Takže jistě zdejšímu PT obecenstvu podrobně popíšete, jak ČDC měla ten vůz zkontrolovat …. na rámec toho, co se provádí pří VTP vizuální kontrolou, popřípadě poklepem kladívka vozmistrovského ….
K vykolejení došlo na starém, ještě nerekonstruovaném svršku, nebo už na „novém“ koridoru ?
Pokud je fotka v článku z této nehody, tak na novém.
No, ale ten vlak přece vykolejil a hned na místě nezastavil ?
A jo vlastně.
Ještě na starém.
Jestli vykolejil v Nelahozevsi, tak už na novém. Nové to je od Nelahozeves zámek až po Ústí nad Labem.
Úsek Kralupy nad Vltavou až Nelahozeves , ohledně stavu svršku, patří k nejhorším úsekům. Není se čemu divit, že zde byly dvě nehody v krátkém sledu, hlavně že se bude cpát 50 mega do Kozí dráhy, ale koridor se vesele rozpadá.
No to já takový kolorit, vzdyt se tady jednou bude dělat nová trať…. Nelehozeves, Domažlice ….
S opravou jiných léta zanedbávaných úseků to má leda tu souvislost, že jejich opravu ta stejná správa na rozdíl od tohoto naplánovala. Se samotným prováděním nebo neprováděním oprav jinde to v rozporu není. Pokud by správa chtěla, jistě jí nic nebránilo zajistit tuto opravu i přednostně.
Nehodová událost se stala ve vjezdovém obvodu do Kralup – tedy v úseku Libčice – Kralupy …
Takže na dvě nehodové události v úseku Kralupy – Nelahozeves …
Pokud by na tom byl svršek tak bídně, musely by „vypadávat“ i vlaku přepravující osoby (jezdící vyšší rychlostí), nikoli jen věci ….
Osobní vozy mají výrazně větší bezpečnost proti vykolejení ve vztahu k závadám na geometrii koleje.
Můžete prosím to bezpečnostní opatření podrobně popsat ….
Tam hlavně žádný koridor není. I když se do prvního koridoru nasypalo 100 miliard z našich daní, stále není hotový a už se některé modernizované úseky rozpadají.
To vypadá na klasické podhození…
Těžko. Poškozené pražce jsou i před první výhybkou. A rozhodně by poslední vozy nezůstaly na koleji…
Vypadlo to už cca 200m za tunelem. Teď jsem na to koukal.
Ale prd.Technická závada na voze.
A jak by se to povedlo na ESA 11 … ?
Jedna chyba v SW a je to 🙂
Předvolba pro další vlak a podpískování? 😀
Nemine dne by ns důležité trati neměla modrá army pr..er
Á, pán jasnovědec. Příčina se ještè vyšetřuje, ale už zná viníka. Tak si snad počkáme na ofiko závěr, ne? Pak budete moct pranýřovat.
Vy neznáte viníka ? Ale ten je stále stejný – špatně se vyspící nebo náladu nemající pan Zababa …. huhly muhly Nelazhozeves …. a je to …..
Aha vlak ČDC, infra SŽ všechno ex-ČD, tak se hledají výmluvy jak to zahrát do autu, kdyby to byl vlak jiného dopravce, tak tu modré gumy kvičí za jeho exemplární potrestání.
Komiku, nebud komický víc, než od narození jsi…
bohužel se to stalo již tradicí, není divu
Ceské dráhy jsou subjekt snoubici se s tradicí nepříjemností pro cestující, jiné už to nebude
a co kdyz to byl zrovna soiukromnik???
V článku je jasně napsán dopravce.
Ale příčinou mohla být třeba vadná výhybka od SprŽel, nebo Balda II. Je klidně možné, že zde bude příčinou ČD Cargo, ale to je zatím ryzí spekulace.
Btw když před pár dny byla série závad na zabezpečovacím zařízení, také za to mohly ČD?
V článku je jasně napsán dopravce. Dopravce, nikoliv viník.
Pro cestující je to jedno. Prostě v poslední době je železniční doprava stejně spolehlivá, jako silniční, postižená věčnými uzavírkami a objížďkami objížděk – nikdy nevíte kdy dorazíte do cíle…
Řešení existuje – chodit pěšky, pořídit si koně ….
Nenávist snad ne, ale antipatie proti ČD mám od září 2019, kdy jsem ještě za normální doby cestoval na dovolenou a jel do Vídně na letiště k letadlu do Turecka na dovolenou za 40 litrůa Dobré správě u Vranovic se porouchal tzv. trakční drát docela nervy zařizovat taxi na VIE:-(((
Příčina je jasná – měli jet radši šukafonem.
Psal jsem snad něco o vině? Jen jsem reagoval na Michala.
Akorát že SŽ i ČDC jsou modrá army, to jsou všichni pohrobci slavných ČD.
PS: ale že teď se kvičení o zmrvené liberalizaci nehodí, najednou je dobře, že se dá viník zamaskovat a není to ta správná matka dráha ČD
A co když se jednalo o závadu na výhybce, nebo o její podbízení, za to může dopravce?
Omluva, podhozeni. Nevšiml jsem si přepsání mobilem.
Copak já píšu něco o vině? Jen jsem reagoval na to, že to mohl být soukromník, snažil jsem se tedy dotyčného nasměrovat, kde se doví, o kterého dopravce šlo. Kdo za to může, jsem vůbec neřešil a neřeším.
Tamní zabezpečení by snad nemělo umožnit podhození. Je to tu po modernizaci…
Je mi divné, že se v článku píše o poškozeném výjezdovém návěstidle. Jestli vykolejily poslední dva vozy a jestliže by to vykolejení bylo na výhybce, mělo by to být již za ním.
Možná to bylo na odjezdovém zhlaví.
Že by vjezdove navestidlo z opačneho smeru?bingo😀
Vyjezdove navestidlo?to slyšim poprve😎
Je to na konci článku. Poškozený byly pražce a vjezdové návěstidlo.
Vjezd != výjezd.
Ale no tak mi to mobil přepsal a já si nevšiml. Vím moc dobře že jsou vjezdová a odjezdová návěstidla a ne výjezdová 🙂 .