Provoz na koridoru Praha – Ústí nad Labem stál, vykolejil nákladní vlak

Vykolejení nákladního vlaku v Nelahozevsi. Foto: Správa železnicVykolejení nákladního vlaku v Nelahozevsi. Foto: Správa železnic

Hlavní koridor do Německa je zablokovaný opět po dvou týdnech.

55 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Opet koridor stoji a co panove na usteckem kraji vydat licenci na autobusovou komercni linku Usti nad Labem – Praha aby si cestujici mohl vybrat cim cestovat kdyz zeleznicni koridor kazdou chvili stoji…..Budicek na kraji….vas moc cestujici nezajima kdyz zustane vyset na trati…..vam se to jezdi auty…..

Leinad

Já bych vůbec předělal systém licencí.
Licenci dávat firmě na provozování dopravy, ne na každou linku zvlášť. Když je důvod k odebrání licence (bez důvodu neprovedení spoje v JŘ, opakované porušení předpisů…) tak odebrat celou licenci, ne že se dal může dělat bordel na jiných linkách.
Konkurence dotovaným (RJ Cheb – KV,….) není důvod.

Zdenek

Vyset na trati nauč se česky trotle

Pavel

To chce klid cesky umim pan nesnese konkurenci?Snad ne zamestnanec CD nebo SZ.Cestujici nemuze za to ze koridor stoji ten chce cestovat a urazet cestujiciho trotlem neni dobre…..

Kostka

Odborníci, kteří to tady řeší, by se mohli též zaměřit na vlastníka vozu, což nemusí být nutně ČDC.

rozinka

Ale ČDC si ho jaksi převzala, měla si ho zkontrolovat.

Miroslav Zikmund

Z vašeho vyjádření vyplývá, že jste osobou odborně způsobilou „ve vědách vozmistrovských“.

Takže jistě zdejšímu PT obecenstvu podrobně popíšete, jak ČDC měla ten vůz zkontrolovat …. na rámec toho, co se provádí pří VTP vizuální kontrolou, popřípadě poklepem kladívka vozmistrovského ….

Jan Hašek

K vykolejení došlo na starém, ještě nerekonstruovaném svršku, nebo už na „novém“ koridoru ?

MHD

Pokud je fotka v článku z této nehody, tak na novém.

Jan Hašek

No, ale ten vlak přece vykolejil a hned na místě nezastavil ?

MHD

A jo vlastně.

Zapa

Ještě na starém.

Lukáš Chytil

Jestli vykolejil v Nelahozevsi, tak už na novém. Nové to je od Nelahozeves zámek až po Ústí nad Labem.

Cargo

Úsek Kralupy nad Vltavou až Nelahozeves , ohledně stavu svršku, patří k nejhorším úsekům. Není se čemu divit, že zde byly dvě nehody v krátkém sledu, hlavně že se bude cpát 50 mega do Kozí dráhy, ale koridor se vesele rozpadá.

Jan Hasek

No to já takový kolorit, vzdyt se tady jednou bude dělat nová trať…. Nelehozeves, Domažlice ….

Frantisek

S opravou jiných léta zanedbávaných úseků to má leda tu souvislost, že jejich opravu ta stejná správa na rozdíl od tohoto naplánovala. Se samotným prováděním nebo neprováděním oprav jinde to v rozporu není. Pokud by správa chtěla, jistě jí nic nebránilo zajistit tuto opravu i přednostně.

Miroslav Zikmund

Nehodová událost se stala ve vjezdovém obvodu do Kralup – tedy v úseku Libčice – Kralupy …
Takže na dvě nehodové události v úseku Kralupy – Nelahozeves …
Pokud by na tom byl svršek tak bídně, musely by „vypadávat“ i vlaku přepravující osoby (jezdící vyšší rychlostí), nikoli jen věci ….

zirecek

Osobní vozy mají výrazně větší bezpečnost proti vykolejení ve vztahu k závadám na geometrii koleje.

Miroslav Zikmund

Můžete prosím to bezpečnostní opatření podrobně popsat ….

rozinka

Tam hlavně žádný koridor není. I když se do prvního koridoru nasypalo 100 miliard z našich daní, stále není hotový a už se některé modernizované úseky rozpadají.

Koro

To vypadá na klasické podhození…

Petr Šimral

Těžko. Poškozené pražce jsou i před první výhybkou. A rozhodně by poslední vozy nezůstaly na koleji…

Zapa

Vypadlo to už cca 200m za tunelem. Teď jsem na to koukal.

Petr Frýdlant

Ale prd.Technická závada na voze.

Miroslav Zikmund

A jak by se to povedlo na ESA 11 … ?

MildaIV

Jedna chyba v SW a je to 🙂

Leinad

Předvolba pro další vlak a podpískování? 😀

Zdenek

Nemine dne by ns důležité trati neměla modrá army pr..er

Komik

Á, pán jasnovědec. Příčina se ještè vyšetřuje, ale už zná viníka. Tak si snad počkáme na ofiko závěr, ne? Pak budete moct pranýřovat.

Miroslav Zikmund

Vy neznáte viníka ? Ale ten je stále stejný – špatně se vyspící nebo náladu nemající pan Zababa …. huhly muhly Nelazhozeves …. a je to …..

rozinka

Aha vlak ČDC, infra SŽ všechno ex-ČD, tak se hledají výmluvy jak to zahrát do autu, kdyby to byl vlak jiného dopravce, tak tu modré gumy kvičí za jeho exemplární potrestání.

Zdenek

Komiku, nebud komický víc, než od narození jsi…

axon

bohužel se to stalo již tradicí, není divu

Zdenek

Ceské dráhy jsou subjekt snoubici se s tradicí nepříjemností pro cestující, jiné už to nebude

Michal

a co kdyz to byl zrovna soiukromnik???

Kernteriér

V článku je jasně napsán dopravce.

mgr.pavel

Ale příčinou mohla být třeba vadná výhybka od SprŽel, nebo Balda II. Je klidně možné, že zde bude příčinou ČD Cargo, ale to je zatím ryzí spekulace.

Btw když před pár dny byla série závad na zabezpečovacím zařízení, také za to mohly ČD?

Jiří Kocurek

V článku je jasně napsán dopravce. Dopravce, nikoliv viník.

Jackub

Pro cestující je to jedno. Prostě v poslední době je železniční doprava stejně spolehlivá, jako silniční, postižená věčnými uzavírkami a objížďkami objížděk – nikdy nevíte kdy dorazíte do cíle…

Miroslav Zikmund

Řešení existuje – chodit pěšky, pořídit si koně ….

Zdenek

Nenávist snad ne, ale antipatie proti ČD mám od září 2019, kdy jsem ještě za normální doby cestoval na dovolenou a jel do Vídně na letiště k letadlu do Turecka na dovolenou za 40 litrůa Dobré správě u Vranovic se porouchal tzv. trakční drát docela nervy zařizovat taxi na VIE:-(((

Lol Phirae

Příčina je jasná – měli jet radši šukafonem.

Kernteriér

Psal jsem snad něco o vině? Jen jsem reagoval na Michala.

rozinka

Akorát že SŽ i ČDC jsou modrá army, to jsou všichni pohrobci slavných ČD.

PS: ale že teď se kvičení o zmrvené liberalizaci nehodí, najednou je dobře, že se dá viník zamaskovat a není to ta správná matka dráha ČD

Cestující

A co když se jednalo o závadu na výhybce, nebo o její podbízení, za to může dopravce?

Cestující

Omluva, podhozeni. Nevšiml jsem si přepsání mobilem.

Kernteriér

Copak já píšu něco o vině? Jen jsem reagoval na to, že to mohl být soukromník, snažil jsem se tedy dotyčného nasměrovat, kde se doví, o kterého dopravce šlo. Kdo za to může, jsem vůbec neřešil a neřeším.

Josef Trögl

Tamní zabezpečení by snad nemělo umožnit podhození. Je to tu po modernizaci…

Cestující

Je mi divné, že se v článku píše o poškozeném výjezdovém návěstidle. Jestli vykolejily poslední dva vozy a jestliže by to vykolejení bylo na výhybce, mělo by to být již za ním.

Cestující

Možná to bylo na odjezdovém zhlaví.

Martin 11

Že by vjezdove navestidlo z opačneho smeru?bingo😀

Martin 11

Vyjezdove navestidlo?to slyšim poprve😎

Cestující

Je to na konci článku. Poškozený byly pražce a vjezdové návěstidlo.

Lol Phirae

Vjezd != výjezd.

Cestující

Ale no tak mi to mobil přepsal a já si nevšiml. Vím moc dobře že jsou vjezdová a odjezdová návěstidla a ne výjezdová 🙂 .